Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 10 gru 2018, 08:09


Napisz wątekOdpowiedz Strona 18 z 18   [ Posty: 178 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Skyre
PostNapisane: 16 lis 2016, 10:23 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2012, 16:28
Posty: 7
Nie, Legendary całkowicie odpada.
Jak zainstalujesz części składowe i legendary to LOOt Ci się zbuntuje ;)
A ze spolszczeniami to sam się podpinam podpytanie bo co prawda mam tylko immersive armors ale po próbie zrobienia łatki reprocerem na już spolszczonej wersji i tak zmieniło mi nazwy na angielskie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyre
PostNapisane: 16 lis 2016, 16:02 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 09 lip 2014, 15:48
Posty: 52
Wiem że loot to odrzuci, już to przerabiałem.

Ale problem pojawia się w innym miejscu.
Chcę pograć ze SkyRe który wymaga przy instalacji Skyrim patcha.
dla przykładu Deadly Dragons wymaga już Legendary, nie wiem co w takim wypadku zrobić.
W dodatku teraz większość modów przeszła lub przechodzi na legendary wiec nie warto się odcinać instalując pojedyncze patche.

Jeżeli chodzi o spolszczenia to raczej instalować na samym końcu. Czyli wszystko co chcemy, potem reproc i dopiero spolszczenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyre
PostNapisane: 17 lis 2016, 07:13 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2012, 16:28
Posty: 7
Mi działa DD bez Legendary i LOOT mi nie wyrzucił błędu.

Wrócę do domu to ogarnę wersje DD.
A próbowałem wrzucać łatkę polonizującą do IA ale staty wracały do normy sprzed ReProcera.
Czy nie byłoby zasadniej spolonizować Reprocer patcha po stworzeniu go?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyre
PostNapisane: 17 lis 2016, 11:53 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 09 lip 2014, 15:48
Posty: 52
dziwne, myślałem że spolszczenie ingeruje tylko w txt a nie w staty. Chyba, że jest to wersja spolszczenia która nie wymaga oryginalnej wersji moda.
Co do unnoficjal patchy i legendary to znalazłem sposób jak tego dokonać, ale niestety nie potrafię przez to przebrnąć. Trzeba troszkę pogrzebać w TES5Edit, wówczas wówczas przypisuje mastera np. unnoficjal skyrim patcha do legendary.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyre
PostNapisane: 25 lis 2016, 00:13 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
SkyRe to przestarzały system, nie możesz go użyć z nowymi wersjami modów, ponieważ twórcy modów nie wspierają już tej platformy moderskiej.
Perkus Maximus i Legendary UP to aktualny standard.
By wrócić z kompatybilnością modów do pierwotnej wersji Skyre, musiałbyś zgromadzić wersje modów z okresu jego działania, co raczej będzie trudne.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyre
PostNapisane: 24 kwi 2017, 09:06 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 24 paź 2013, 13:10
Posty: 89
Lokalizacja: Zabierzów
Gra w: TES, Civilization, HOMM, Gothic
Wczoraj zainstalowałem Unofficial Legendary Patch i na to wygląda, że samo SkyRe działa bez problemów. Co właściwie zmienia Unofficial SkyRe Patch, gdyż jego oczywiście nie dało się uruchomić? Na razie nie zauważyłem jakichś specjalnych różnic (oprócz tego, że skóra łosia jest teraz futrem łosia). W SkyRe jest parę lekko denerwujących błędów (nie da się pociąć rzemieniowych karwaszy oraz zbroi ćiekowanych i większości futrzanych na paski), ale tego akurat nieoficjalna łatka nie poprawiała (chyba, że coś źle robiłem).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyre
PostNapisane: 24 kwi 2017, 23:12 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
zmiany Unofficial SkyRe Patch są na stronie moda w zakładce posts, w sumie niewiele, ale łata skutecznie kolizje w samym SkyRe.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyre
PostNapisane: 25 kwi 2017, 12:16 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 24 paź 2013, 13:10
Posty: 89
Lokalizacja: Zabierzów
Gra w: TES, Civilization, HOMM, Gothic
Dzięki. A może wiesz, czy jest jakiś sposób na usunięcie/dodanie mastera? Próbowałem Skyrim Creation Kit i TES5Edit, ale obydwa stwierdzają brak wymaganych plików (wcześniejsze wersje Unofficial Patch) i "dziękują za współpracę".


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 18 z 18   [ Posty: 178 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules