Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 24 wrz 2020, 02:15


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 6 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kiedy spalszczać mody do skyre ?
PostNapisane: 30 cze 2014, 00:05 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 31 mar 2013, 12:08
Posty: 87
Panowie.. kiedy spalszczać mody jeżeli mamy zamiar używać skyre ? immersion wepons, immersion Armors. Żeby nie robiło bałaganu typu zbroja 0 tarcza 0 i żeby było w PL. Pewnie trzeba Tes5Translatorem narzucać 'slownikami' ale chciałbym wiedzieć jaką kolejność zachować.. Bo na samego reproccera coś ciężko narzucić spolszczenie.. niektóre słowa wyłapuje i nadpisuje inne zostawia bez zmian..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kiedy spalszczać mody do skyre ?
PostNapisane: 30 cze 2014, 00:52 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 31 mar 2013, 12:08
Posty: 87
Możliwe ze w reprocerze zmienia się ID przedmiotów... może ktos to potwierdzić???? bo jak narzucam swoje slowniki programem Tes5Translator to robi sie kalejdoskop.. jedne zmieni na PL a jednie zostawia ENG.. a wiem ,ze w slownikach mam 100% PL.. jakieś pomysły ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kiedy spalszczać mody do skyre ?
PostNapisane: 30 cze 2014, 09:16 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
lepiej edytować posty niż je dublować jeśli nie chcesz wkurzyć admina ;)

Reproccer podmienia nazwy na angielski, ponieważ brakuje mu polskich odnośników, nie zmienia ID przedmiotów.
Niewiele da się z tym zrobić, jeśli chcesz wszystko po polsku trzeba będzie zrezygnować z reproccera.
Przede wszystkim musisz mieć zainstalowane spolszczenie do SkyRe od Lorda Torusa
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/39037/?
Reproccer pobiera poszczególne patche do kompilacji więc jeśli są angielskie to niewiele zdziałasz, chyba, że ręczna edycja patcha. Immersive Armors posiada spolszczenie kompatybilne z reproccerem i w jakiś magiczny sposób u mnie wszystko jest po polsku z właściwymi statami.

Problem polega głównie na tym, że reproccer.esp MUSI być załadowany jako ostatni by poprawki zadziałały w pełni, więc nadpisuje angielskie nazwy mimo spolszczeń. Możliwy jest manewr polegający na załadowaniu spolszczeń po stworzeniu patcha reproccerem, ale spodziewaj się wartości 0 dla niektórych pancerzy.


p.s. jeśli jakaś tarcza z IA ma wartość 0 weź ją na warsztat i wzmocnij, powinna "załapać" właściwe wartości

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kiedy spalszczać mody do skyre ?
PostNapisane: 30 cze 2014, 11:13 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 31 mar 2013, 12:08
Posty: 87
''Reproccer pobiera poszczególne patche do kompilacji więc jeśli są angielskie to niewiele zdziałasz, chyba, że ręczna edycja patcha'' --- jakie patche? Chodzi o te wszystkie unofficial patch ? Mam je od lorda turusa, spolszczone itd. Mnie tylko męczy jedna rzecz.. ze przy immersion armors niektóre są w PL niektóre w ENG.. dlaczego taka 'mieszanka'... i chyba nie tylko przy immersion ale i ogólnie mniej wiecej tak to dziala na wszystkim co przeleci reproccer... Strasznie mnie to denerwuje. Już wolałbym wszystko po ENG i byłby spokoj bo bym widział ze się nie da. A tak patrze tutaj zbroja w PL tutaj dwa mieczyki w PL kolejnych 10 tarcz i 5 mieczy w ENG.. to trochę wali po oczach

EDIT> Zauważyłem dziwną rzecz... Gdy na sam koniec w WyrBashu poustawiałem w Reproccer.esp ręcznie( bo świecił skubaniec na pomarańczowo) te mody poniżej, zgodnie z tym co miałem ustawione w Load Order w ten sposób ---->

Skyrim.esm
Update.esm
Unofficial Skyrim Patch.esp
Dawnguard.esm
Unofficial Dawnguard Patch.esp
HearthFires.esm
Unofficial Hearthfire Patch.esp
Dragonborn.esm
Unofficial Dragonborn Patch.esp
ETaC - RESOURCES.esm
paradise_halls.esm

okej Reproccer zapalił się na zielono, Ale wchodzę do gry i zbroje z immersion armors miały domyślne staty.. czyli co nie można w reprocerze zmienić load master ?

tak to wyglądało przed ręcznym edytowaniem kiedy to palił się na pomaranczowo ale za to wartości pancerzy zgadzaly się z skyre.

Skyrim.esm
Update.esm
Dawnguard.esm
Unofficial Dawnguard Patch.esp
HearthFires.esm
Unofficial Hearthfire Patch.esp
Dragonborn.esm
Unofficial Dragonborn Patch.esp
ETaC - RESOURCES.esm
paradise_halls.esm
Unofficial Skyrim Patch.esp
Unofficial Dawnguard Patch.esp
Unofficial Hearthfire Patch.esp
Unofficial Dragonborn Patch.esp

czyli co wchodzi na to, że przy skyre musi to wyglądać tak, że unofficiale bedą na 'koniec' a nie przeplatać się z poszczególnymi ich odpowiednikami... nie wiem.. sam to zauważyłem..sprawdziłem.. wiec chyba coś jest na rzeczy..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kiedy spalszczać mody do skyre ?
PostNapisane: 30 cze 2014, 13:39 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Chodzi o ręczną edycję reproccera, nie ma w nim polskich odpowiedników pancerzy, ale sprawa ręcznego dłubania, przynajmniej dla mnie nie jest warta takiego zachodu.

Reproccer tworzy własny load master, więc jakakolwiek zmiana uniemożliwia mu właściwe patchowanie.
Właściwa kolejność to
Skyrim.esm
Update.esm
Unofficial Skyrim Patch.esp
Dawnguard.esm
Unofficial Dawnguard Patch.esp
HearthFires.esm
Unofficial Hearthfire Patch.esp
Dragonborn.esm
Unofficial Dragonborn Patch.esp

jeśli taka nie działa, to znaczy że reproccer miał złe ustawienie w load order i dlatego nie zrobił dobrego patcha. Sprawa dotyczy tego o czym już pisałem wcześniej, reproccer.esp musi być ładowany jako ostatni.
Dlaczego?
Dlatego, że bashed patch z WB zawiera w sobie mody, których reproccer nie nadpisze będąc wyżej. Również dlatego, że bashed patch używa opcji ghost dla wciągniętych patchy dla reproccera, sprawdź czy masz jakieś fixy, które są wyłączone przez WryeBash.
To, że się pali na pomarańczowo w WB oznacza, że nie poradził sobie z wciągnięciem unofficial patchy na master list (zauważ że po prawej stronie w podglądzie master listy reproccera główne mastery palą się również na pomarańczowo w tej sytuacji), jak można to obejść pokazuje ten film

mam nadzieję, że ten materiał pomoże Ci na tej drodze przez mękę ;)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kiedy spalszczać mody do skyre ?
PostNapisane: 30 cze 2014, 14:22 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 31 mar 2013, 12:08
Posty: 87
Jejku nocny nie wiem jak Ci dziękować... metoda z filmiku zadziałała.. tylko bawi mnie to, że 'ręcznie' w wyrbashu robilem to samo a robił się bałagan :D A tu pyk myk i dziala :) dzieki wielkie.. A co do spolszczen to masz rację gra nie warta zachodu. Musiałbym chyba siedzieć ładnych parę godzin. Ale co mogłem to programem Tes5Trnslator 'slownikami' narzuciłem na niego. Szkoda tylko, że nie wszystko chciał wrzucić :D jedne nadpisywał i są PL inne zostawił w ENG mimo, że na 1000% są w słownikach bo sam je tam wgrałem. Moze kiedyś komuś bedzie chciało się pobawić i zrobić kilka wersji reprocera PL, tak jak to jest z repatchem, że jest kilka opcji, IM7, UU, IW itd Fajnie by było :) Wtedy mielibyśmy 100% PL pomarzyć można :P

EDIT, Chyba, że ktoś wie jak obejść to, żeby 'slowniki' wyłapywały wszystkie wyrazy a nie tylko wyrywczo to wtedy w 5 minut sam kazdy bedzie mógł zrobić swojego reproccera PL... bo ja próbuje i tak jak mówie, nie chce skubany wyłapać wszytkich słów i zamienić :) a robie to tak, że wczytuje reproccer w programie Tes5Translator potem 'narzędzia' ----> 'wczytaj ESP porównanie' wybieracie z jakiego ESP chcecie zaczerpnąć PL i tam się pyta czy nadpisać i daje, że ''tak wszystko''. I trochę spolszczy trochę nie.. i to nie daje mi spokoju dlaczego niektóre słowa zostawia w ENG. Chyba byłoby zbyt pięknie.. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 6 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules