Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 27 lis 2021, 22:17


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 7   [ Posty: 68 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Skyredone (po raz kolejny potrzeba poprowadzenia za rącz
PostNapisane: 17 lip 2014, 13:52 
Casual
Casual

Dołączył(a): 15 lip 2014, 10:37
Posty: 16
Przeinstalowałem Skyrim i wszystkie mody właśnie zmodowałem skyrima nie wgrywałem tylko skyredone i zrobie teraz dokłądnie to co gość na filmiku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyredone (po raz kolejny potrzeba poprowadzenia za rącz
PostNapisane: 17 lip 2014, 14:15 
Casual
Casual

Dołączył(a): 15 lip 2014, 10:37
Posty: 16
Robie wszystko to co koleś na filmiku który podałeś nocny. I zwróciłem uwagę że coś nie tak jest z plikiem Reprocer poprzenisiłem wszystko na sam dół tylko że u mnie jakiś mało modów jest dlaczego ? tak to wygląda w praktyce : http://zapodaj.net/7a8ea569c144f.bmp.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyredone (po raz kolejny potrzeba poprowadzenia za rącz
PostNapisane: 17 lip 2014, 15:07 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Szkoda czasu na przeinstalowywanie bo to nic nie da, to kwestia samego reproccera. Jest tam więcej plików w wyniku tego patcha
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/34093/?

edit- korzystałeś wcześniej ze starszej lub innej wersji IA lub IW?
jestem prawie pewien, że to Balbor trzyma niepasujące staty, choć mówisz że zrobiłęś reinstalke, nie wiem za gorąco by myśleć ;)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyredone (po raz kolejny potrzeba poprowadzenia za rącz
PostNapisane: 17 lip 2014, 16:38 
Casual
Casual

Dołączył(a): 15 lip 2014, 10:37
Posty: 16
Nie korzystałem ze starszej wersji IA i IW instalowałem tylko balbor i tam zaznaczyłem IA 6 coś tam tego patcha co podałeś też instalowałem klku kotnie i dalej te statystyki są popierdzielone ;/ JUż nie mam sił do tego powoli ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyredone (po raz kolejny potrzeba poprowadzenia za rącz
PostNapisane: 17 lip 2014, 17:15 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
czemu zaznaczyłeś IA6 skoro masz 7 ? to nadpisuje dawne SPIKE którego ( nie ma :) ) nie jest wymagany

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyredone (po raz kolejny potrzeba poprowadzenia za rącz
PostNapisane: 17 lip 2014, 18:41 
Casual
Casual

Dołączył(a): 15 lip 2014, 10:37
Posty: 16
Kombinuje dlatego :) Powiecie mi panowie jakie powinny być statystyki broni i pancerzy w białej grani ? Postanowiłem że rezygnuje z MODA IMPRESIVE WEAPONS i zależy mi na tym żeby cała reszta była dobrze zbalansowana Napiszecie mi w jakiej kolejności wszystko poinstalować ? Cholera jasna pograł bym a kurde ciągle coś się pierdzieli często np przy kuszach jest napis (shortbow) Sortuje bossem replacer (czy jakoś tak) co raz tym prześwietlam i nadal statystyki są jakieś popierdzielone. Nawet jak pancerze prawidłowo wyświetla to statystyki broni są bardzo dziwne np Miecz stalowy miał 19DMG a dedryczny tej samej klasy 24 dmg ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyredone (po raz kolejny potrzeba poprowadzenia za rącz
PostNapisane: 17 lip 2014, 19:54 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 09 lip 2014, 15:48
Posty: 52
no tak ja niby też zrobiłem wszystko jak na filmiku ale też mi nie działa ;(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyredone (po raz kolejny potrzeba poprowadzenia za rącz
PostNapisane: 17 lip 2014, 20:57 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 09 lip 2014, 15:48
Posty: 52
w chwili obecnej doszedłem do miejsca w którym odpalamy reproccer.jar po raz drugi ale po jego odpaleniu nic się nie dzieje, nic się nie ściąga, ktoś wie dlaczego?

udało się odpalić ale po wejściu do gry wszystkie wartości armor i dmg zostały zmniejszone ;/

ten mody nie są skierowane do zwykłych szarych graczy tylko dla NASA :P

PS. jeżeli wgrywam ReProccer - Automated SkyRe patch generator i następnie SkyRe Compatibility and ReProccer Patches to czy muszę wgrywać też SkyRe Compatibility and ReProccer Patches?

i czy jeżeli nie wgrywam SkyRe Compatibility and ReProccer Patches to muszę edytować blacklist?
ponieważ nawet po edycji w loadorderze nie pojawiają mi się:
==MOD BLOCKS==
ReProccerDragonborn.esp
ReProccerNONPLAYERfix.esp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyredone (po raz kolejny potrzeba poprowadzenia za rącz
PostNapisane: 17 lip 2014, 21:53 
Casual
Casual

Dołączył(a): 15 lip 2014, 10:37
Posty: 16
SZOK udało mi się to ogarnąć szczerze mówiąc nie wiem do końca jak :D Ale się udało wszystko działa :D

Otóż zrobiłem to w taki sposób zainstalowałem SkyRe Compatibility and ReProccer Patches potem Weapons and Armor Fixes przeskanowałem wszystko ReProccer_25-28467-2-5 i na starym save wszystko było do dupy rozpocząłem grę ODNOWA(i wydaje mi sie że to był klucz do wszystkiego) i nagle magicznym sposobem wszystko wydaje się ok ... aktualnie testuje oglądam i sprawdzam :) myślę czy by nie dodać Impresive Wealpons ale boje się że coś spierdziele znowu co myślicie ?

Podaje kilka przykładowych statystyk:
Broń:
-Kusza 51 Dmg bełt 20 DMG
-Żelazny miecz jedno ręczny 22DMG
-Żelazny miecz 2 ręczny 51 DMG (2 perki dodane w broń 2 ręczną 40% więcej DMG dlatego tak nie proporcjonalnie)
Pancerz:
-Cesarska lekka zbroja 58 Def
Ciężka tarcza z Impresiwe Arrmors 33 DEF (tarcza z początku gry)
Tak więc te statystyki wydają mi się sensowne jeden minus bardzo dużo nazw przedmiotów jest po angielsku ( ja osobiście nie mam z tym problemu)
I miałem problem na początku po ataku smoka z latającym wozem ale za 3 czy 4 razem rozpoczącia gry od nowa zaskoczyło i wszystko poszło elegancko i niektóre bronie (jak przypuszczam z Impresive arrmors tak jak by nie miały textury i nie było ich widać w rękach i poza tym wszystko jest ok jak narazię) bd dalej testował platam troszkę po świecie tym co mam i jak znajdę jakąś kuźnie wpiszę kody na 100% kowalstwa i sprawdzę jak się mają statystyki reszty sprzętu i dam znać ;)
-long bow (łuk) 41DMG strzała (żelazna) 12Dmg


Zarzucam kilka screenów żeby kolega z góry zobaczył jak to u mnie wygląda pomogę na tyle ile mogę bo szczerze mówiąc ja to zrobiłem wszystko na pałę :)

http://zapodaj.net/485251aa10f03.bmp.html
http://zapodaj.net/e15b00142edb9.bmp.html
http://zapodaj.net/da4ed54f25e12.bmp.html


Ostatnio edytowano 17 lip 2014, 22:02 przez Palec11, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyredone (po raz kolejny potrzeba poprowadzenia za rącz
PostNapisane: 17 lip 2014, 22:01 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 09 lip 2014, 15:48
Posty: 52
to ja chyba jakiś głupi jestem bo u mnie nadal nic
edit
dzięki za screeny, jutro spróbuje, może się uda :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 7   [ Posty: 68 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules