Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 21 wrz 2020, 02:13


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 7 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Skyrim - Requiem
PostNapisane: 13 wrz 2014, 12:41 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sty 2014, 09:54
Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Gra w: Skyrim, DotA2, Rome2
Co sądzicie o tej modyfikacji? Jakie są wasze opinie? To tak bardzo ogólnie bo chciałbym stworzyć ogólny wątek o tej modyfikacji która zmienia Skyrima o 180stopni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim - Requiem
PostNapisane: 13 wrz 2014, 21:36 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
SkyRedone > Req :)

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim - Requiem
PostNapisane: 14 wrz 2014, 09:11 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sty 2014, 09:54
Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Gra w: Skyrim, DotA2, Rome2
Nie słuchajcie Triga, on po prostu uwielbia swojego SkyRedona ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim - Requiem
PostNapisane: 15 wrz 2014, 09:21 
InSkyrim
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lis 2011, 21:12
Posty: 573
Lokalizacja: Śląsk
Ja popieram tvtrig'a w jego wyborze, wolę Skyrim Redone. Czemu? Kompatybilność tylko i wyłącznie. Autorzy Requiem postanowili zabrać się za wszystko po trochu, przez co większość aspektów gry została w jakiś sposób zmieniona. Bezpieczne modowanie przy RQ jest niezwykle trudne, a niejako dowodem jest lista kompatybilności (Compatibility List) w której widzimy że nawet z Unofficial Skyrim Patch mogą być trudności. Skyrim Redone zmienia bardzo wiele, ale na swój sposób. Po pierwsze całość jest podzielona na osobne moduły co już na starcie jest bardzo istotne. Po drugie nawet przy tak wielkich zmianach większość modów które nie zmieniają całkowicie tego samego, będą działały. Oczywiście odpadają mody zmieniające perki (jak przy każdym perk overhaul) ale już np. magia (phendrix itd.) będzie działać tyle że mogą pojawić się problemy przez zmianę systemu magii - np. czary zbyt mocne lub słabe. Na początku trudno było dostać moda na pancerze czy bronie przez zmianę ich siły, później autorzy dodawali patche, a na końcu T3nd0s zrobił ReProccera. Można by długo rozpisywać się, ale wystarczy sprawdzić powody dla których ludzie jednak wolą pozostawać przy SkyRe, niż przejść na Requiem - kompatybilność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim - Requiem
PostNapisane: 15 wrz 2014, 19:57 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sty 2014, 09:54
Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Gra w: Skyrim, DotA2, Rome2
Szkoda że tak mało osób go używa bo oczywiście wszystko wyżej to prawda. Jednak granie na requ bardziej przypomina hardcorowe granie niż Skyre. Byłem zmuszony do pokombinowania na początku, np od razu zasuwałem do twierdzy Świtu i do dołączyłem bo nawet bez wykonywania żadnego zadania zostałem fajny toporek ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim - Requiem
PostNapisane: 15 wrz 2014, 23:31 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
ja już to pisałem ci i jest to rzecz dość istotna.

Tobie chodzi o uzyskanie z tego ci wiem pewnego rodzaju wyzwania :)

W Req z tego co wiadomo mi nie ma Lvl scaling i tu pojawia się problem iż mając 10 lvl, ok jest wymagające w przykładowym Czarny-głazie czy jak mu tam było ;) ale wracając tam na 20+ już lecisz jak w masło a wejdź na Legendzie w SkyRedone mając 50lvl z powiedzmy IW i IA.. armor minibosów 250+ z OBIS to jakaś pomyłka :)

Chodzi ci z tego co wiem o pewnego rodzaju wyzwanie a więc : ....

Ja mam spawny z OBIS ustawione na 6+ dodatkowo populated Dungeons/Skyrim doskonale się zazębia, czasem nie pozostaje nic innego jak uciekać a łuku nawet nie zdążysz naciągnąć, kompani są zestunowani non stop a NPC się leczą potkami wspierani przez magów którzy również leczą i sypią piorunami czy innym badziewiem, Armor zmieniam na walkę średnio 3-4 razy (odporności na magię vs. szybkośc poruszania się+Walka wręcz bo inaczej się nie da:P) a sam Combat trwa od 3 do nawet 10 minut w zależności od szczęścia na kogo i ile się trafi,
kończąc ten lekko wymagający epizod wychodząc z jaskini czeka sobie smok z armorem 500-600+ na expercie+35% obrażenia Z deadly Deagons oraz skilami dodatkowymi i odpornościami z Dragon Combat overhaul co sprawia że jak mu się zachce to krzyknie sobie ( limit break - potężny atak ) co sprawia że przykładowo przyzywa wsparcie 3 innych mniejszych smoków a kitując go wbijam się często w stado wilków 5-10 sztuk i jakiś obóz bandytów ( podobna walka do Czarny-głazu ) .... wtedy ręce opadają a ja w mieszkaniu używam krzyku Samodestrukcji :)))))

Czy taki poziom trudności ci odpowiada ? :)

Zastanawiam się jeszcze nad dodatkowymi spawnami obozów bandytów by wymusić u mojej postaci ostrożność poruszania się, a jak wbiegam do miasteczka wsi to co robią ludzie ? UCIEKAJĄ :P chowają się jak jest zagrożenie, nie rwą się do walki, jedynie 3-5 strażników którzy giną w zaledwie kilka chwil.

Także walki nie są częste ale jak są to mogę spokojnie zalać sobie kawę i przygotowac się na 30 minut średnio kitowania, bicia wręcz, swapowania armorów, leczenia, poisonowania ( bez tego nawet nie warto zaczynać )

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim - Requiem
PostNapisane: 18 wrz 2014, 19:35 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sty 2014, 09:54
Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Gra w: Skyrim, DotA2, Rome2
Czy to możliwe aby glowing ore + req powodowało crashe? Po instalacji tego moda coś takiego się dzieję. Crashe co 10 lub 30min ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 7 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules