Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 23 wrz 2020, 09:41


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 12 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: nowe textury
PostNapisane: 18 wrz 2014, 11:35 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Ci którzy regularnie śledzą nowości moderskie na Nexus dostrzegli bardzo pozytywny zapał austriackiego modera Ewalda znanego jako Ewi65. Ewi65 szaleje z wydawaniem kolejnych edycji wspaniałych textur dla Skyrim. Obserwując ten trend, przewiduję, że wkrótce uda mu się wykonać 100% pokrycia nowymi texami co będzie największą modyfikacją wszechczasów pasywnej grafiki w Skyrim ! Każdy kto robił reskin wie ile to kosztuje pracy. Tyle kwestią podjarki, teraz pytanie.
Czy ktoś używał jego zestawów i może coś o nich powiedzieć?

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowe textury
PostNapisane: 18 wrz 2014, 19:06 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
sprawdzam wszystkie ale niestety muszę stwierdzić że co 3-4 ta jest nie w moim guście :)
poza tym są rewelacyjne choć zbyt ostre w/g mnie
mam mocno podkręcone ENB na tego typu rzeczy i u mnie to już naturalnie przestaje wyglądać, choć naprawdę dobrze ;)

Zestaw był by fajny choć z możliwością wyboru ( nie przepadam za zestawami ) i podoba mi się bardzo że robi to cząstkowo.

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowe textury
PostNapisane: 18 wrz 2014, 20:16 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
dzięki za info Tvtrig. Te cząstkowe zestawy to dobry pomysł, można zrobić opcjonalny fomod na końcu. Fajnie by było zobaczyć nowości wizualne i nie ukrywam wolę już odejść od texów 8k na rzecz 2/4k bo mam za dużo skryptów i przydałoby się te +10 fps.
Co do Twojego presetu, to fakt, jest "żyletkowy" :) Jak wgrałem tą wersję od Ciebie pomyślałem by odsunąć monitor, rzeczy aż "wychodziły" z ekranu, super fotorealistyczna sprawa dla nofogowych presetów z wymaksowanym DoF'em typu np. realistic enb. Jedziesz na SweetFX czy ręcznie modulujesz shadery w ENB?

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowe textury
PostNapisane: 19 wrz 2014, 19:00 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 13 wrz 2013, 10:39
Posty: 74
Ja również zauważyłem jego sporą aktywność i osobiście używam np.

EWIs enhanced Herbs - EWIs enhanced Herbs 1024
EWIs improved vanilla thickets 1k - improved thickets vanilla
EWIs new Marketstallroofs - EWIs new Marketstallroofs

póki co na razie tyle, po prostu posiada już w swoim ze tak powiem portfoliom naprawde sporą ilość modyfikacji, jednak dotyczącą pojedynczych rzeczy.........co pochłania sporą ilość czasu aby sprawdzić je wszystkie i stwierdzić czy mi odpowiadają czy nie, póki co mam podobną opinię do tvtrig, że co 3-4 nie jest w moim guście.

Za to bardzo mnie interesuje jedna z jego najnowszych modyfikacji EWIs small Clutter pack
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/58158/?

i chyba ją wypróbuję.

Ale niektóre tekstury uważam, są tylko lekkim ulepszeniem np.

Małe porównanie Lodu - lokacja winterhold
aMidianBorn Landscape
Obrazek

EWIs - New Ice for Winterhold
Obrazek

RealIce Classic + Parallax
Obrazek

Według mnie zdecydowanie wygrywa RealIce, generalnie Lód od Ewis ma w sobie pewien urok, bo wygląda tak jakby część skał byla pokryta lodem a nie, ze to wszystko jest górą lodu. Jednak jeśli się przypatrzeć skale po lewej stronie, a właściwie bryle lodu, bo zdecydowanie to jest bryła lodu pływająca w wodzie, no to niestety gdy ją porównać z resztą niby skał, wygląda tak samo, czyli to raczej oznacza, że te (skały w oddali) to tak naprawdę góra lodu, a to oznacza, że najlepszą robotę wykonuje modyfikacja RealIce, bo przy niej faktycznie widzimy w oddali górę lodu, a nie skały. Tylko czy to naprawdę są bryły lodu czy jednak skały, bo przecież kwałek dalej są już normalne skały, co autorzy mieli na myśli?

W każdym razie ja ostatecznie wolę RealIce ze względu na to, że kry lodu wyglądają najlepiej z tym modem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowe textury
PostNapisane: 24 wrz 2014, 17:39 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, 18:17
Posty: 181
Lokalizacja: To tu, to tam
Gra w: Starcraft, Skyrim, LoL
Ewi ma u mnie osobna zakladke w NMM. :)
Czy dodajac modyfikacje od niego trzeba na cos zwrocic uwage?
Nie widzialem nigdzie jeszcze przeciwskazan albo ostrzezen.

Co do lodu kwestia gustu, dla mnie aMidianBorn Landscape jest swietny.

_________________
TUTORIAL dla poczatkujacego. Ostatnia edycja 04.01.2016 r na drugiej stronie.
Mod Organizer Poradnik wersja MOVIE i TEKSTOWA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowe textury
PostNapisane: 24 wrz 2014, 17:41 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
patrzeć dokładnie co pokrywamy z jakiej Paczki/Moda, czy przypadkiem jest sens używania texturki właśnie EWI

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowe textury
PostNapisane: 25 wrz 2014, 10:26 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Przeglądarka graficzna XnViewMP ma opcję podglądu textur, szybko mocna ocenić co instalujemy. Używam do tego również GraphicConverter, doskonały soft, ale już płatny. Podobają mi się tekstury Ewi ale z instalką poczekam na całość i przygotuję sobie zmiksowaną paczkę textur z różnych modów + Ewi.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowe textury
PostNapisane: 25 wrz 2014, 18:00 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
EWI Whiterun niestety dało ciała jeśli mogę się tak wyrazić :)
w/g mnie nie ma co porównywać w aMidianBorn + JK na relokacje

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowe textury
PostNapisane: 26 wrz 2014, 15:05 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 13 wrz 2013, 10:39
Posty: 74
Właście zdecydowanie Ewi whiterun jest lepsze, nie wiesz co mówisz ;) haha, jedynie dał ciala z martwym drzewem, i z teksturami ścian, natomaist ja używam zmixowanej wersji amidian i Ewi i dla mnie jest wręcz PERFETTO :) A dla głównego drzewa używam tekstur ze Skyrim Flora Overhaul (SFO 2dot0 Alpha 2)

Obrazek

A wnętrze smoczej przystani to wręcz cudo teraz, o wiele bardziej podobają mi się drewniane kolumny od Ewi zaraz przy wejściu, dywany też lepsze jak i drewno wokół ogniska. amidian było zbyt monotonne zbyt nudne. Takie moje zdanie. Natomiast nie podobają mi się akurat jego tekstury który użył dla ścian budynków wokół studni/marketu, tych samych używa smocza przystań więc pozostałem przy znacznie lepszych od amidianborn i taki efekt mam jak na screenshot'cie.

PS: Plus nie dość, że uważam tekstury Ewi za lepsze to do tego znacznie mniej ważą, czasem nawet 4 razy mniej, zyskałem dzięki temu lepszą stabilność podczas gry i rzadziej doświadczam spadków fps.

OO kurde, teraz się skapnąłem, że JK whiterun jest kompatybilne z Expanded town and cities, no to muszę poeksperymentować z tym modem jak znajde czas.

Naven napisał(a):
Ewi ma u mnie osobna zakladke w NMM. :)
Czy dodajac modyfikacje od niego trzeba na cos zwrocic uwage?
Nie widzialem nigdzie jeszcze przeciwskazan albo ostrzezen.

Co do lodu kwestia gustu, dla mnie aMidianBorn Landscape jest swietny.


Tego nie powiedziałem, że jest zły, po prostu dla mnie wygrywa RealIce Classic, chodź szczerze każdy z tych modów bardzo m się podoba i gdyby była możliwość to wolałbym jakiś mix, tak aby można w całym skyrim tracić na różny wygląd lodu, tak samo jak to jest w rzeczywistości :) No ale nie można mieć wszystkiego. A co do EWI, cóż po prostu najlepiej sprawdzać dokładnie za co mod odpowiada ja sobie przeglądam tekstury za pomocą Windows Texture Viewer http://www.nvidia.pl/object/windows_texture_viewer.html

Na przykład nei używam project parallax więc z Modu Ewi whiterun wyciąłem wszystkie pliki _p.dds, żeby używać tylko tekstur.


Ostatnio edytowano 26 wrz 2014, 15:45 przez michal9o90, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowe textury
PostNapisane: 26 wrz 2014, 15:19 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, 18:17
Posty: 181
Lokalizacja: To tu, to tam
Gra w: Starcraft, Skyrim, LoL
I jak tu spokojnie zaplanowac instalacje MODow jak co chwile takei smaczki mi przed oczy wpadaja.
Exapnded Towns and Cities
Michal masz moze jakis opis albo filmik jak zrobiles z teksturami ami i EWI w Whiterun?

_________________
TUTORIAL dla poczatkujacego. Ostatnia edycja 04.01.2016 r na drugiej stronie.
Mod Organizer Poradnik wersja MOVIE i TEKSTOWA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 12 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules