Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 19 gru 2018, 12:54


Napisz wątekOdpowiedz Strona 11 z 13   [ Posty: 127 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Jakiego modelu ciała używacie
UNP 32%  32%  [ 13 ]
UNP BLESSED BODY 5%  5%  [ 2 ]
Caliente's Beautiful Bodies Edition -CBBE 44%  44%  [ 18 ]
CBBE TB 15%  15%  [ 6 ]
CHSBHC 2%  2%  [ 1 ]
SeveNBase 0%  0%  [ 0 ]
ADEC 2%  2%  [ 1 ]
Liczba głosów : 41
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wygląd postaci - mody, narzędzia, tutoriale, problemy...
PostNapisane: 14 wrz 2015, 13:22 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 275
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
Witam.
Wiem, piszę posta pod postem ale dziś jest dzień ogłoszenia wyniku pojedynku Szkieletu BBP ze Szkieletem CBE BBP...
Pozwolę sobie przypomnieć, że była to próba dobrania najlepiej współpracującego szkieletu z konkretnym zestawem modów. Najlepiej będzie jeśli ową listę przedstawię i po drodze sprawa się rozjaśni...
Oba szkielety mają po 129 kości i pochodzą z moda Maximum Skeleton Extended, oto lista modów:
1. Race Menu
2. Szkielet BBP lub CBE BBP
3. Realistic Ragdolls
4. Calientes Beautyful...
5. CBBEv3M
6. Sporty Sexy Map
7. Better Privates
8. Update do Better Privates
9. Sunburn
10. ALSL Body... (i tu zaczęły się poważne problemy z BBP)
11. Better Females... Version 3
12. Beter Females... Less Make-Up
13. Remodeled Armor... (tu kolejne poważne problemy z BBP)
14. HDT Physics Extension i potem animacje... (poważne problemy z BBP cd.)

Szkielet BBP świetnie sobie radził póki nie natknął się na mody, które mają związek z lub są animacjami. Wyjatkiem jest Realistic Ragdolls, który dobrze współpracuje z BBP (to chyba fizyka). Szkielet CBE BBP wziął te mody na klatę i jakoś dźwiga.
Na koniec perełka:
Nocny, możesz mi powiedzieć czemu w ogóle brnęliśmy w te testy???
Otóż dzięki uprzejmości szlachetnej białogłowy z tego forum, co Anathemą się zowie, dysponowaliśmy tym:
http://zapodaj.net/2c0475ac5c98c.png.html
... i to przed rozpoczęciem całej "zabawy" z szukaniem szkieletu, który ma współpracować z fizyką i animacjami. Ukłony dla płci pięknej...
Pozdrawiam wszystkich i pamiętajcie, częściej słuchajcie żony, siostry i mamy, to nie "zmarnujecie" tylu godzin na walkę z wiatrakami...

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Ostatnio edytowano 14 wrz 2015, 15:38 przez Strix, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wygląd postaci - mody, narzędzia, tutoriale, problemy...
PostNapisane: 14 wrz 2015, 14:15 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
jak to czemu w ogóle brnęliśmy w te testy ?
nie było jasne który Rig Map zainstalować, żeby działał z Havok.
Po ponad 50 mailach jakie wymieniliśmy na ten temat nadal nie jestem pewien, jak ta kolejka powinna prawidłowo wyglądać. W p2 widzę, że wpisałeś BBP lub CBEBBP, czyli nadal sprawa nie jest oczywista
(może to taka tajemnica, której nie da się rozwiązać ? ;) )

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wygląd postaci - mody, narzędzia, tutoriale, problemy...
PostNapisane: 14 wrz 2015, 15:01 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 275
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
nocny napisał(a):
jak to czemu w ogóle brnęliśmy w te testy ?
nie było jasne który Rig Map zainstalować, żeby działał z Havok.
Po ponad 50 mailach jakie wymieniliśmy na ten temat nadal nie jestem pewien, jak ta kolejka powinna prawidłowo wyglądać. W p2 widzę, że wpisałeś BBP lub CBEBBP, czyli nadal sprawa nie jest oczywista
(może to taka tajemnica, której nie da się rozwiązać ? ;) )


Dobra, wskazuje na akapit z mojego posta:... CBE BBP przyjął te mody na klatę i jakoś sobie radzi...
To jest odpowiedź: CBE BBP działa dobrze z tą konkretną listą modyfikacji. Na tyle dobrze, że po trzykrotnym odinstalowaniu i zainstalowaniu całego zestawu efekt był taki sam. To sprawiło, że pokusiłem się o próbę zainstalowania modów z listy tematycznie, czyli: Race Menu, szkielet CBE BBP, model ciała (trzy mody), tekstury ciała (chyba z pięć modów) plus ALSL, tekstury twarzy (trzy mody), odzież pod fizykę (Remodeled), fizyka (Ragdolls i HDT Physics) i animacje. Jestem na etapie fizyki i jak do tej pory jest ten sam efekt, jest po prostu dobrze.

Ps. Umieściłem dwie wersje szkieletu na liście na zasadzie konkurencji, by poniżej opisać jak się zachowały. Zapomniałem dopisać w nawiasach na liście, że poważne problemy miał BBP. Moja wina, poprawiam.
Dodam jeszcze, że szkieletu CBE BBP używałem od samego początku (ponad rok) do mojej listy, ale że wybrałem go na podstawie mylnych przesłanek (skrót CBE wziąłem za CBBE) postanowiłem zmienić go na wersję wybraną na podstawie, powiedzmy nie tak niefrasobliwego podejścia do tematu modowania..., no i: Lepsze jest wrogiem dobrego.

Nie oznacza to, że CBE BBP jest najtrafniejszym wyborem. Opcji jest więcej niż BBP i CBE BBP. Taki Rig Map z mniejszą liczbą kości (117) jest konkretnie dedykowany pod HDT Physics Extensions (mod z mojej listy), kto wie, może spisałby się lepiej... Póki co mam dość eksperymentów ze szkieletem %) i postanowiłem wrócić do czegoś co działa, by choć trochę pograć.
Pozdrawiam.

Witam ponownie.
WAŻNA INFORMACJA, a w zasadzie sprostowanie. Mod Realistic Ragdolls powinien być instalowany przed szkieletem, tak by to szkielet go nadpisał. W przypadku innej kolejności będą kłopoty w postaci wywalenia do pulpitu przy próbie zainstalowania mojego zestawu modów.

Ps. Postanowiłem jednak przetestować szkielet Rig Map, a to z takiej okazji, że zamierzam zmierzyć się z nowym zestawem fizyki na kobiece ciało, jaki proponuje pan KnightMare...

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wygląd postaci - mody, narzędzia, tutoriale, problemy...
PostNapisane: 30 wrz 2015, 13:56 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 275
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
Witam.
Stanąłem (bez podtekstów :wstyd: ) przed dylematem kolizji kobiecych piersi... Otóż mam na myśli trzy zestawy dwóch modów odpowiedzialnych za prawidłową pracę tegoż zagadnienia:

1. Zestaw proponowany przez autora HDT Bounce and Jiggles http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/59416/? , czyli instalujemy z zakładki manual: HDT Havok Collisions Object, a na to Bounce and Jiggles Regular TBBP Belly (zestaw był przeze mnie testowany i raz działa raz nie działa, czyli w 50% występuje przenikanie ręki przez pierś zamiast potrącenie jej).

2. Moja propozycja to odwrócenie kolejności z zestawu nr.1, czyli Havok na wierzchu. Może ktoś już to testował albo potrafi powiedzieć na podstawie posiadanej wiedzy (mi jej rozpaczliwie brakuje) czy taki zestaw będzie działał dobrze?

3. Jest mod w którym rzeczona kolizja działa wręcz perfekcyjnie, a mowa o HDT Breast and Butt Physics - TBBP BBP Supported http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/54044/? zakładka manual plik: Standard-With collision. Niestety posiada on jedynie animacje piersi i tyłka, nie jak HDT Bounce and Jiggles 5_0 Regular TBBP_Equip_Belly (tej wersji nie ma już na NMM) animację piersi, tyłka, brzucha i ekwipunku. Czy ma ktoś jakiś pomysł jak połączyć w NMM te dwa mody. Zestaw w kolejności HDT Breast, a po nim HDT Bounce testowałem i następuje wtedy utrata kolizji piersi z moda pierwszego. Gdyby odwrócić kolejność to istnieje obawa utraty animacji brzucha i ekwipunku na rzecz kolizji piersi...

I tu moja prośba: czy ktoś testował taką kolejność, bo ja mam poważny problem ze sprawdzeniem tego. Mam dziwną awarię, a nie chciałbym zniweczyć wielogodzinnej pracy nad szkieletem, modelem ciała, teksturami, fizyką i animacjami. Jeden z tych zestawów będzie wieńczył moje "dzieło" jeśli chodzi o kobietki w Skyrim. Chętnie podzielę się z zainteresowanymi moją listą (chodzi mi o ludzi, którzy jak ja mają cienki hardware, a chcą mieć coś lepszego niż Vanilla).

Pozdrawiam i mam nadzieję, że ktoś wie jak mam ugryźć ten problem. Może znajdzie się odważny z mniej awaryjnym oprogramowaniem niż moje, by przetestować zestaw nr.3. Oczywiście do testu będzie potrzebny odpowiedni model ciała i fizyka..., w tym służę pomocą.

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wygląd postaci - mody, narzędzia, tutoriale, problemy...
PostNapisane: 17 paź 2015, 18:38 
Casual
Casual

Dołączył(a): 18 lut 2013, 08:28
Posty: 6
WItam .. mam problem z stworzeniem beautiful character z użyciem modów. Z początku moim celem było stworzenie character jak najbardziej podobnej do follower Victorii Veliny, ale póki co mam ogólny problem z stworzeniem jakiegokolwiek ładnego characteru. Po prostu jak wchodzę do gry na postać który ma 100 lvl i piszę komende showracemenu to mi wyskakuje ugly female .. wyglądów domyślnych jest 9 i z tego co wiem zwą się one preset i mimo zainstalowanych modów przez NMM to dalej nie mogę uzyskać tak ładnego character jak choćby w tym filmiku - https://www.youtube.com/watch?v=rKBVkO7KfMo .

Mniej więcej lista modów, które posiadam na NMM:
- http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/48714/? i z tego nexus'a mam też ściągnięte prawie wszystkie "mod used", które zostały użyte do stworzenia tej character (nie ściągałem jedynie tych co mają vampire w nazwie itd.) i w grze sprawdzałem Victoria Velina w Bannered Mare istnieje i ma się bardzo dobrze,
- mam też mody z tego tutoriala http://lowegulefigure.com/how-to-create ... on-skyrim/, które są potrzebne do stworzenia takiej character
- i ogólnie mody takie jak Skyui, racemenu 3.4.4, enhanced creation i alternate actros (kiedy używam AA na Victorie to cały Skyrim się wyłącza, a na inne npc działa).

Z pluginami chyba wszystko okej, bo LOOT niczego nie pokazuje, Skyrim odpalam przez SKSE i też rzecz jasna stream włączony, bo bez niego bym Skyrima wogóle nie odpalił, bo stamtąd mam klucz. Próbowałem z creation Kit stworzyć nowe preset z twarzą Victorii i też nic .. wyskakuje jakieś ulgy face z czarnymi włosami zamiast białymi .. męcze się już z tym szósty dzień i nie mam pojęcia w czym tkwi problem. Proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wygląd postaci - mody, narzędzia, tutoriale, problemy...
PostNapisane: 26 paź 2015, 11:07 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Kaioken napisał(a):
WItam .. mam problem z stworzeniem beautiful character z użyciem modów.(...) Po prostu jak wchodzę do gry na postać który ma 100 lvl i piszę komende showracemenu to mi wyskakuje ugly female ...

możesz rozjaśnić, co to znaczy, ze "wyskakuje" ci ugly female?

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Szukam modu na zmianę ciała
PostNapisane: 12 gru 2015, 17:29 
Casual
Casual

Dołączył(a): 12 gru 2015, 17:07
Posty: 1
Witam wszystkich :) Mam pewien problem ,wgrywam sobie modyfikacje ręcznie do Skyrim w celu urozmaicenia sobie gry ponieważ przeszedłem już ją całą dawno temu... no nieważne. Szukam modu do zmiany ciała dla kobiet na bardziej sexowne i nie mogę znaleźć tam gdzie podają linki to dawno wygasły szukając na nexus nie mogę znależć... dodatkowo nie chodzi mi wgrana animacja sexownego chodzenia
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/54521/?#content
instalowałem różne wersje podczas włączenia gry wyskakuje komunikat ,że animacja nie działa... czy to nie jest spowodowane tym ,że nie ma wgranej do gry sexownej sylwetki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wygląd postaci - mody, narzędzia, tutoriale, problemy...
PostNapisane: 13 gru 2015, 17:45 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
W tym wątku masz sporo informacji na temat tego typu modyfikacji.
W twoim przypadku potrzebujesz w pierwszej kolejności zainstalować platformę dla animacji o nazwie FNIS
Na stronie moda jest opis jak to zainstalować i posługiwać się wtyczkami, jak np sexy move, którą chcesz wgrać. Na temat samego FNIS również jest sporo informacji w dziale modyfikacje. Jeśli coś nie będzie jasne pisz.
Ręczna instalacja jest słabym pomysłem w wypadku pakietów FNIS, polecam przerzucić się na jakiś manager np Nexus Mod Manager lub Mod Organizer.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szukam modu na zmianę ciała
PostNapisane: 20 gru 2015, 00:44 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 275
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
Laren napisał(a):
Witam wszystkich :) Mam pewien problem ,wgrywam sobie modyfikacje ręcznie do Skyrim w celu urozmaicenia sobie gry ponieważ przeszedłem już ją całą dawno temu... no nieważne. Szukam modu do zmiany ciała dla kobiet na bardziej sexowne i nie mogę znaleźć tam gdzie podają linki to dawno wygasły szukając na nexus nie mogę znależć... dodatkowo nie chodzi mi wgrana animacja sexownego chodzenia
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/54521/?#content
instalowałem różne wersje podczas włączenia gry wyskakuje komunikat ,że animacja nie działa... czy to nie jest spowodowane tym ,że nie ma wgranej do gry sexownej sylwetki?


Jeśli chcesz cokolwiek robić z ciałami, to słuchaj Nocnego..., prawie zawsze ;) . Jak napisał Profesjonalista (Nocny) podstawa jest niezbędna. Powiem tak: W internecie zalecają taką kolejność: SKSE, MODEL CIAŁA, RAGDOLLS, SZKIELET, HDT PHYSICS. Cały pic polega na tym, że ta kolejność nie zawsze jest słuszna, ale wypróbuj. Jak nie wyjdzie to znaczy że: 1. Skyrim lub dodatki zainstalowały się z błędem (przykro). 2. Kolejność z netu nie jest właściwa (zdarza się, przykro). 3. Mody konfliktują i nie koniecznie powie Ci to LOOT...
Ps. Mam w tej chwili problem z komputerem, jeśli go załatwię, to będę mógł wyciągnąć
z dysku mody, których używałem na płeć piękną (pełen zestaw: sylwetka, cera, twarze, usta, części intymne, ubiór pod fizykę, fizyka, animacje) to Ci podrzucę, o ile przypadną Ci do gustu... Gdzieś na forum pewnie "pokutują" moje screeny amazonek.

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wygląd postaci - mody, narzędzia, tutoriale, problemy...
PostNapisane: 09 kwi 2016, 19:32 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sty 2014, 09:54
Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Gra w: Skyrim, DotA2, Rome2
Co sądzicie o tych modach na wygląd? I czy są dobrze zainstalowane biorąc pod uwagę że nadpisywałem wszystko.

https://www.anony.ws/i/2016/04/09/1e2d00.png

Te mody w sumie wyskrobałem metodą screena. Znalazłem screena a pod nim listę modów i tak wyszło. Tylko nie wiem, może te mody są mocno nieaktulane czy są lepsze a np mniej ramożerne czy cóś. Wolę się dopytać bo od jednego moda w kwestii modowania ze średniozaawasowanego spadłem do zielonego kartofla.

Acha wgram jeszcze XP32 HDT + dual shelth redux


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 11 z 13   [ Posty: 127 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules