Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 16 gru 2018, 01:18


Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 3   [ Posty: 30 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Tutorial - MODS & PERFORMANCE v.1.0
PostNapisane: 05 sty 2016, 13:23 
Casual
Casual

Dołączył(a): 03 sty 2016, 22:26
Posty: 19
nocny napisał(a):
Ten opis zrobił się niemożebnie skomplikowany :) Napiszę to prościej.

wgrywasz:
1] oficjalne DLC Hi-res (już masz)
2] Unofficial DLC Hi-res
3] Bethesda Hi-Res DLC Optimized
3] Optimized Skyrim Textures for NMM-Wrye Bash Users

za każdym razem wszystko nadpisujesz. Wszystko.

Jedyny wyjątek: przy modzie Bethesda Hi-Res DLC Optimized w wersji Full 1024 (AKA Standalone) nie potrzebujesz DLC Hi-res, więc w load order trzeba je odznaczyć.


1-3 wgrane (wgrywane przez NMM - w żadnym przypadku nie pytało o nadpisanie plików), w nexusie nie mogę natomiast znaleźć Optimized Skyrim Textures for NMM-Wrye Bash Users.

Jeszcze pytanko z innej beczki (wybaczcie laikowi), zgodnie z tutorialem, po wgraniu patchy, a przed czyszczeniem TES5Editem, dokonuję sprawdzenia spójności plików w steamie, u mnie ponownie wgrało ileś tam plików, czy takie ponowne wgranie nie kasuje (nie zastępuje) nam czegoś z wcześniej wgranych patchy ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - MODS & PERFORMANCE v.1.0
PostNapisane: 05 sty 2016, 14:00 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
łąp link do
Optimized Vanilla Textures

Sprawdzanie spójności robi się wyłącznie przy problemach z odpaleniem gry lub uszkodzeniem oryginalnych plików (np przez złe czyszczenie tes5editem)
Można też je zrobić po świeżej instalce dla pewności. Po instalacji patchy oraz modów nie należy używać sprawdzania spójności plików bez wyraźnej konieczności, bo możesz pozamieniać sobie pliki na wersje startowe.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - MODS & PERFORMANCE v.1.0
PostNapisane: 05 sty 2016, 14:09 
Casual
Casual

Dołączył(a): 03 sty 2016, 22:26
Posty: 19
Teraz wszystko jasne :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - MODS & PERFORMANCE v.1.0
PostNapisane: 05 sty 2016, 14:37 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Dodatkowo przy sprawdzaniu plików steam zawsze pobiera jeden plik. Jest to coś powiązanego z launcherem. Bez względu na to ile razy będziesz robić to sprawdzanie ten plik będzie się pobierał za każdym razem. To tak dla informacji, gdyby kogoś dziwiła taka sytuacja. Ciebie nie dotyczy bo masz pirata ;)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - MODS & PERFORMANCE v.1.0
PostNapisane: 05 sty 2016, 15:23 
Casual
Casual

Dołączył(a): 03 sty 2016, 22:26
Posty: 19
Pirata ????????????????? Skąd ten pomysł ??? Zapewniam Cię, że w mojej bibliotece gier wszystkie to oryginały.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - MODS & PERFORMANCE v.1.0
PostNapisane: 05 sty 2016, 17:15 
Casual
Casual

Dołączył(a): 03 sty 2016, 22:26
Posty: 19
Jeszcze jedno pytanko, w Optimized Vanilla Textures przy instalce wybierać dla DLC opcję with plugin czy plugin-less ? (jeśli ma to jakieś znaczenie, grafika to gtx 860m z 2 GB Ramu, a przy Bethesda Hi-Res DLC Optimized wybrałem Hybrid (1024+2048))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - MODS & PERFORMANCE v.1.0
PostNapisane: 06 sty 2016, 04:36 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
brucewayne0
mea culpa, użytkownik z piratem ( BeYourself ) ma podobnego nicka do ciebie i skleiły mi się osoby. Wszem i wobec w imieniu administracji przepraszam za pomówienie.

odp. na pytanie- with plugin

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - MODS & PERFORMANCE v.1.0
PostNapisane: 06 sty 2016, 13:00 
Casual
Casual

Dołączył(a): 03 sty 2016, 22:26
Posty: 19
Przeprosiny przyjęte :-) i dzięki za odpowiedź, teraz mogę zająć się innymi modami :-) a w związku z powyższym kolejne pytanie, tym razem dotyczące climates of tamriel. Aktualna wersja to 5.0 w spolszczeniu do 2.1 jest info, że począwszy od wersji 3.1 tłumaczenie jest zbędny a moda należy przepuścić przez translator (cokolwiek to oznacza ;-)). Jak jest w wersji 5.0 - tj. czy wersja ta zmienia nazwy z polskiego na angielski ?

edit:

i jeszcze pytanie odnośnie sounds of skyrim. Czy Sounds of Skyrim Compatibility Patch by Kenkyo, nadpisuje spolszczenie do SOS, tj. przywraca angielskie nazwy ?

edit:

czy Lost Art of the Blacksmith nadpisuje nazwy istniejących przedmiotów, czy też wyłącznie wprowadza angielskie nazwy przedmiotów dodanych przez ten mod ?

edit:

co climates znalazłem jeszcze spolszczenie do wersji 3.1


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - MODS & PERFORMANCE v.1.0
PostNapisane: 06 sty 2016, 22:00 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, 18:17
Posty: 177
Lokalizacja: To tu, to tam
Gra w: Starcraft, Skyrim, LoL
Nie ten temat juz, sio mi stad offtopery. ;)

_________________
TUTORIAL dla poczatkujacego. Ostatnia edycja 04.01.2016 r na drugiej stronie.
Mod Organizer Poradnik wersja MOVIE i TEKSTOWA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - MODS & PERFORMANCE v.1.0
PostNapisane: 23 mar 2016, 23:58 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, 18:17
Posty: 177
Lokalizacja: To tu, to tam
Gra w: Starcraft, Skyrim, LoL
Poradnik Mod Organizer dla samuraja.
Dedykuje go dwóm osobom z forum, ktore mnie do niego natchnely swoim dialogiem:
Nikse i Nocny napisał(a):
- Jak to jest, że najbardziej użyteczny dla początkujących menadżer modów jest jednocześnie najtrudniejszy w obsłudze, a ten w obsłudze najprostszy jest jednocześnie najbardziej dla początkujących destrukcyjny ?
- Najprostsza broń bywa destrukcyjna w ręku laika, ale prawdziwie śmiercionośna broń wymaga kunsztu - tak by powiedział samuraj


I. SKYRIM - instalacja i uruchomienie. Po czym kopiuje glowny plik z gra, oraz moich dokumentow INI z czystym save game. Przyda sie, w razie popelnienia bledu, czasami nie trzeba, po raz kolejny sciagac gry.

...\Steam\steamapps\common\Skyrim
...\Users\Naven\Documents\my games\Skyrim


II. MOD ORGANIZER ver 1.3.11 Instalacja w głównym folderze z grą. Po uruchomieniu otrzymujemy:
Spoiler:

Czas na jego funkcje, na przykladzie poszczegolnych ikon:

1. Na poczatku uzywamy Obrazek by wejsc do zakładki Nexus, wpisac tam swoj nick i haslo, oraz odhaczyc "Automatically Log-In to Nexus".
Klikamy rowniez, w ponizszy przycisk "Asociate..." to ostatnie mozna zrobic w trakcie instalacji MO (do odhaczenia "Handle Nexus Link").
Spoiler:

2. ten przycisk Obrazek laczy nas, ze strona Nexusa. Wybieramy jakis mod i klikamy "Download With Manager". Jezeli sciaga sie nam w MO, mozna przejsc do nastepnego punktu.

Jezeli nie laczy nas z MO, wybieramy jeszcze raz mod i klikamy "Download With Manager"
(tylko raz i nie potwierdzamy kolejnych!), teraz udajemy sie do folderu z MO. Szukamy pliku: nxmhandler.exe Uruchamiamy by zobaczyc takie okno, w ktorym klikamy przycisk "Register Active" oznaczony na zielono. Powinno zaczac nam, juz sciagac mod.
Spoiler:


3. Ta ikonka Obrazek sluzy nam, do dodawania niezbednych programow (aplikacji) ja rozpoczalem od LOOT.
Zainstalowalem go w folderze z gra. Od razu po tym, zostal wykryty przez MO, co mozna sprawdzic na dwa sposoby:
Spoiler:

Najnowszy TES5Edit wersja 3.1.2.0 wypakowalem do utworzonego przeze mnie folderu, o tej samej nazwie, w glownym katalogu z gra. Tym razem u mnie MO, go nie widzi. Klikam zatem w Obrazek i w rubryce "Title" wpisuje "TES5Edit" a pod spodem, szukam sciezki dostepu, i klikam "Add" (dolny przycisk zaznaczony na zielono).
Spoiler:


Wrye Bash wersja 306 instalacyjna
Podczas instalacji zmieniamy sciezke dostepu na głowny folder z gra. Pozostawiamy zaznaczone:
Spoiler:

Uruchamiamy MO i klikamy jak przy LOOT w Obrazek. Rowniez trzeba uzupelnic dwie rubryki i na koniec dodajemy poprzez Add.
Spoiler:

_________________
TUTORIAL dla poczatkujacego. Ostatnia edycja 04.01.2016 r na drugiej stronie.
Mod Organizer Poradnik wersja MOVIE i TEKSTOWA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 3   [ Posty: 30 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules