Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 22 wrz 2020, 15:39


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 4 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mody animacji, cos blokuje wykorzystywanie nowych animacji
PostNapisane: 27 lis 2014, 18:04 
Casual
Casual

Dołączył(a): 27 lis 2014, 17:50
Posty: 6
Witam, mój problem dotyczy animacji, jednak takiego samego problemu jak ja, nie mial nikt, kto pisalby o tym w necie (nie znalazlem)

Otóż u mnie, nowe animacje, owszem, są, działają, jednak tylko przez ułamek sekundy zaraz po wyciągnięciu broni, a potem wraca do normalnosci. Podobnie jest z animacją salta podczas skakania do tyłu, juz niby się przechyla i bez płynności , a w ciagu 1 klatki wraca do tradycyjnej animacji. Mógłbym podac których animacji to dotyczy, jednak dotyczy to chyba kazdej jaka jest, bo szukalem działającej, ale nie znalazlem.

Wszystkie te modyfikacjie zostaly zainstalowane poprawnie, poprzez NMM albo mialy wlasny instalator. PAMIETALEM by zaisntalowac wszystkie powiązane modyfikacje, które musza byc (tj. FNIS, Xp32, Realistic Ragdolls and Force, PCEA).
Wniosek wiec wedlug mnie jest 1, cos blokuje grze wykorzystywanie animacji, bo skoro przez chwile, animacje te są wykorzystywane a na nastepnie przerywane (gra wraca do fabrycznych ), to nie mam innego pomysłu

Modyfikacje które działają tylko na poczatku:
-Female Animation Pack
-Animations Pack
-Immersive Animation
-Dual Seath Redux

TAK, zainstalowany jest
-SKSE
-SkyUI (jesli ma to zwiazek)
-Tak, pamietalem o uzyciu FNIS, dla "userów"

Próbowalem juz czystej, konsekwentnej i zoorganizowanej reinstalacji wszystkich modów dot. animacji, skutek ten sam.

Jestem otwarty na pytania, jesli czego nie zawarłem w powyższej tresci, zapytaj, a postaram sie szybko odpowiedziec

Dzieki za samo przeczytanie mojego problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody animacji, cos blokuje wykorzystywanie nowych animac
PostNapisane: 27 lis 2014, 21:52 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Female Animation Pack oraz Immersive Animation mogą się nawzajem znosić przez dublowanie adresowania tych samych animacji. Możesz zrobić eksperyment i pobrać te cztery mody do jednego katalogu, następnie rozpakować. Zobaczysz co nadpisuje co. Windows dokładnie pokazuje wybór porównawczy nadpisywanych plików, zrób screeny tych nadpisywań i zamieść na forum. Będziemy dumać.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody animacji, cos blokuje wykorzystywanie nowych animac
PostNapisane: 28 lis 2014, 14:06 
Casual
Casual

Dołączył(a): 27 lis 2014, 17:50
Posty: 6
nocny... tego jest pelno, pozatym to NAPEWNO nie jest wina modów, przynajmniej tych od animacji, bo one działają, jednak po chwili są zastepowane przez fabryczne. Gdy mowilem ze "sa przez chwile" to za kazdym razem gdy maja sie zaczac, sa, i po ułamku doslownie sekundy postac wraca do fabryczności. Nagralbym ci film ale nie zanm sie an tym, chyba ze polecisz jakis DARMOWY program, który pozwoli mi nagrac 15 sekundowy film to bys zobaczyl jak to dokladnie wyglada.

Po dluugich eksperymentach, zdecydowalem sie odinstalowac mody "pomocnicze" tj. Xp32, PCEA,. Efekt był w gruncie rzeczy pozytywny.

Używam tylko Pretty Combat Animations i modów TEGO SAMEGO autora do innych poz (siedzenie, stanie castowanie zaklec itp.) i DZIAŁA!!!
Warunki:
>PCEA nie aktywne
>Xp32 nie zainstalowany

Defekt jest jeszcze tylko 1
Po zaisntalowaniu PCA (nie mylic PCEA) w widoku z 3 osoby nie moge poruszac celownikiem w pionie. Na boki normalnie, ale w góre i w dół sie nie da. Gdy wchodze w widok z 1 os jest normlanie, w czym tkwi problem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody animacji, cos blokuje wykorzystywanie nowych animac
PostNapisane: 28 lis 2014, 15:26 
Casual
Casual

Dołączył(a): 27 lis 2014, 17:50
Posty: 6
OK, moderatorze który to czytasz, przepraszam za spamowanie.
po 7 godzinach pracy (nie zartuje) nad rozwiazaniem problemu, znalazlem rozwiazanie.
W takiej styacji, NIE instalujemy Xp32, PCEA. Podczas FNIS zaznaczamy TYLKO 2 pierwsze opcje.

Animacje które działają bez zarzutu to PCA (Pretty Combat Animations) oraz wszystkie inne autora tej wlasnie animacji.

W przypadku blokady kamery w pionowych kierunkach, usuwamy plik:
[Katalog Skyrim]/Data/SKSE/Plugins/FirstPerson[cośtam] nie wiem dokladnie, bo juz usunalem ten plik, ale napewno sie nie pomylicie.

Temat do zamknięcia


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 4 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules