Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 24 sty 2021, 16:13


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 7 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Modyfikacja drzew
PostNapisane: 07 sty 2015, 22:05 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Jako, że chwilowo osiadłem w Pękninie, zrobiłem nowe tekstury dla zalesienia, konkretnie brzozy, które stanowią większość drzewostanu tego regionu.
Przygotowuję się do zrobienia moda pokrywającego zalesienie Skyrim w całości, na wzór SFO, dlatego proszę Was o opinię, czy gra jest warta świeczki.
Mod wymaga SFO w wersji- Skyrim Flora Overhaul 2.0F (moim zdaniem powinna działać z każdą wersją, ale czekam na głos w tej sprawie)
rozdzielczość- 4k (finalnie będzie 2k, 4k, 6k , 8k)
Mod należy wkopiować po ówczesnym wykonaniu kopii do:
Cytuj:
\SteamLibrary\steamapps\common\Skyrim\Data\Textures\landscape\trees

link do pobrania

screeny

będę wdzięczny za wszelkie uwagi, zwłaszcza krytyczne :)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja drzew
PostNapisane: 08 sty 2015, 23:03 
Adept analogów
Adept analogów

Dołączył(a): 26 maja 2011, 17:39
Posty: 190
Lokalizacja: Londyn
Gra w: Skyrim
Salve nocny!

Przykro mi, lecz testów na razie nie zrobię. Jednak trochę Ci nawrzucam :D
Drzewo na pierwszym screen`ie wydało mi się przekolorowane (mnóstwo zieleni). Pod nosem burknąłem, jak Pan Józek z Chociul:
- Jakieś takie nienaturalne.
- Sam jesteś nienaturalny! Nie widzisz, że to słońce oświetla tylko te drzewo? Przez dziurę w chmurach? - rzuciła moja żoneczka pojawiając się nie wiadomo skąd. Nie sposób było z nią się nie zgodzić, zwłaszcza, że w ręku trzymała ścierkę ;) .
Razem zaczęliśmy przyglądać się kolejnym screen`om. Drugi bardzo nam się spodobał, ale przy trzecim było troszkę inaczej:
- Maciek. - zaczęła moja Mała - Co to jest na drzewie? To zielone, puszyste. Wygląda jak pomalowany ogonek królika. Taki pomponik. Nawet dwa zielone pomponiki!
Mój rechot oderwał od komputera nawet mojego syna (informatyk. Taki trochę z innej bajki :) :) )

Dobrze teraz na poważnie. Twoje drzewka bardzo dobrze wyglądają. Mógłbym przespacerować się w śród nich. Osobiście nie przepadam za tak jaskrawymi kolorami, ale rozumiem, że to wina/zaleta oświetlenia.

Szacuneczek za Twoją pracę.

_________________
Samsung NP350V5C-S05PL
Windows 7 Home Premium (x64)
Intel(R) Core(TM) i7-3610QM CPU @ 2.30GHz
Intel HM76 (Panther Point)
RAM 8 GB
Intel HD Graphics 4000 + AMD Radeon HD 7670


Profil NEXUS - matatiah
Profil STEAM - matatiah


Ostatnio edytowano 08 sty 2015, 23:25 przez matatiah, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja drzew
PostNapisane: 08 sty 2015, 23:23 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2014, 19:24
Posty: 99
Powiem szczerze że po przeczytaniu tematu, myślałem że chodzi o modyfikację drzewek umiejętności :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja drzew
PostNapisane: 09 sty 2015, 03:16 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
matatiah napisał(a):
Salve nocny! Przykro mi, lecz testów na razie nie zrobię.

Kobiety są legendarnymi mistrzyniami w dostrzeganiu detali, więc przekaż Żonie wyrazy szacunku od mnichów Shao-Lin. Wgraj dla testów texy bo są zrobione pod ENB i przy somber 3 nie są tak "rażące" kolorystycznie, normalmaps uwzględnia oświetlenie lokalne więc przy każdym presecie będzie wyglądać inaczej.
Dziękuję bardzo za pierwszą konstruktywną krytykę Mati, a za te zielone pomponiki to stukrotnie :)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja drzew
PostNapisane: 10 sty 2015, 11:57 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
przetestuję chętnie :) i postaram się coś napisać, ale powiem od siebie że wygląda obiecująco :)))

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja drzew
PostNapisane: 26 kwi 2016, 22:24 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, 18:17
Posty: 181
Lokalizacja: To tu, to tam
Gra w: Starcraft, Skyrim, LoL
Nocny jak tu osiagnales 4k? Niestety mod SFO choc "ozywia" to niestety nie w takiej jakosci jakbym chcial.
Sa mody poprawiajace, ale i tak pozostaja drzewa z marnymi teksturami.
Kombinuje z roznymi wersjami, moze ktos z Was ma juz jakis sprawdzony sposob?

Zamiast przekolorowania cenie, gestosc trawy, falujace łaki, od wyzszych drzew, wiecej rodzai. :)
Ale wszystko w jak najlepszej jakosci.

1. SFO chyba zrezygnuje - za duzo "rozmazanych" roslinek, jak z wiedzmina 3
2. Natural Grass Texture Floor by emd - jak zwykle od podlogi budowanie roslinnosci, szukam ladniejszego polaczenia z Vivid Landscapes - Woods by Hein84, widzialem juz ciekawe z inna powierzchnia z kamykami.
3.Unique Flowers and Plants - swietny dodatek szkoda ze taki splaszczony ale po 3D do prawdziwego lasu ;)
4. TreesHD_Skyrim_Variation by namotep - MORE, MORE takich modow :) nie pokrywa najnowszej wersji SFO
5. 4K Parallax Treebark by FKPX3118 - te drzewa sa tylko pod Peknina?
5. Realistic Aspen Trees 4k 2k 1k by AceeQ - podmienilbym ta wersje treeaspenbarkcomp.dds, z tymi z powyzszego moda (do rozważenia)

Kod:
            treeaspenbarkcomp.dds (5461 kb)
            treeaspenbarkcomp_n.dds (5461 kb)
            TreeAspenBarkComp_p.dds (2730 kb)


Kod:
                    treeaspenbranchcomp01.dds (21845 kb)
                    treeaspenbranchcomp02.dds (21845 kb)
                    treeaspenbranchcomp03.dds (21845 kb)
                    treeaspenbranchcomp04.dds (21845 kb)


5. Immersive Fallen Trees Mod by Jurassic4LIFE - jeszcze poobserwuje, ale jakosciowo nie odbiegaja od mojej normy
6. Skysight - Simply Bigger Trees by fadingsignal - mam dylemat, gdyby to byly miejscami byloby ok, aczkolwiek fajny do rozważenia
7. Verdant - A Skyrim Grass Plugin trawa najlepsza jak widzialem <3 :D
8. High Definition Ivy - HD 2014 2k - ciekawe uzupelnienie

_________________
TUTORIAL dla poczatkujacego. Ostatnia edycja 04.01.2016 r na drugiej stronie.
Mod Organizer Poradnik wersja MOVIE i TEKSTOWA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja drzew
PostNapisane: 26 kwi 2016, 23:49 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Naven napisał(a):
Nocny jak tu osiagnales 4k? Niestety mod SFO choc "ozywia" to niestety nie w takiej jakosci jakbym chcial.

Zrobiłem tekstury w rozdzielczości 4096x4096 px. Podstawowym plikiem była mapa 8192 px czyli 8k. Wurt (twórca SFO) przygotował je w rozdziałce 2k, pozwolił mi się tym pobawić.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 7 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules