Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 21 wrz 2020, 19:50


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 4   [ Posty: 31 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Skyrim Mods Combiner
PostNapisane: 30 cze 2015, 05:23 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2013, 14:21
Posty: 445
Lokalizacja: Wichrowy Tron
Gra w: Skyrim
Teraz używa się LOOT'a, a nie BOSS'a. BOSS to program przestarzały, który gdzieś od 2 lat nie jest aktualizowany pod względem listy modów (plugin'ów).

Dodatkowo polecam Wrye Bash. Za pomocą niego robisz Bashed Patch, jak również sprawdzasz czy jakiś mod nie kolizuje. ;)

_________________
SKYRIM REMIX and The Best Music for Skyrim :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Mods Combiner
PostNapisane: 30 cze 2015, 16:14 
Casual
Casual

Dołączył(a): 12 kwi 2012, 17:39
Posty: 17
WyreBash, pierwsze słyszę, faktycznie warto go obadać. Ja korzystam z Nexus Mod Manager czy ten program działa na takiej samej zasadzie? Co dokładnie robi jak mogę się zapytać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Mods Combiner
PostNapisane: 30 cze 2015, 18:16 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2013, 14:21
Posty: 445
Lokalizacja: Wichrowy Tron
Gra w: Skyrim
Zapraszam do odpowiedniego działu - Wrye Bash. Tam dowiesz się o nim więcej ;)

_________________
SKYRIM REMIX and The Best Music for Skyrim :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Mods Combiner
PostNapisane: 01 lip 2015, 22:32 
Casual
Casual

Dołączył(a): 12 kwi 2012, 17:39
Posty: 17
Próbowałem pousuwać parę modów które mogłyby jakoś kolidować ze sobą ale dalej wywala. Chociaż za jednym razem gra odpaliła, ale niektórych modyfikacji nie było typu lepsze meble czy świątynie. A co do Wyre Basha to nie wiem jak sprawdzić które są wadliwe. Odpalam program, widzę listę aktywnych modyfikacji i odpalam grę przez ten program, wywala do pulpitu ale nic w tym programie nie pokazuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Mods Combiner
PostNapisane: 02 lip 2015, 07:01 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2013, 14:21
Posty: 445
Lokalizacja: Wichrowy Tron
Gra w: Skyrim
Nie odpalasz gry przez Wyre Basha tylko przez Skyrim Script Extender (skse_loader.exe) jeśli masz zainstalowany, a większość modów go wymaga. Poza tym mogłeś jakiegoś moda/ -ów zalecanych przy innych modach nie zainstalować i już grę ma prawo wywalać do pulpitu. Często się zdarza zabrudzony save. Tutaj wymagane jest przeczyszczenie. Pomocne jest w tym to małe narzędzie Save game script cleaner. Zalecane jest zaznaczenie w nim Auto Backap.

Najlepiej rozpocznij grę od nowa. Jeśli nadal będzie wywalać to na 100% będzie brakowało jakiegoś moda wcześniej zalecanego przez autora. To samo się dzieje jeśli przekroczyłeś magiczną liczbę 255 aktywnych pluginów. Wtedy też ma prawo grę wywalać.

_________________
SKYRIM REMIX and The Best Music for Skyrim :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Mods Combiner
PostNapisane: 02 lip 2015, 21:43 
Casual
Casual

Dołączył(a): 12 kwi 2012, 17:39
Posty: 17
Ale wywala tylko jak zainstaluje kompilacje SMC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Mods Combiner
PostNapisane: 14 lip 2015, 11:35 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Smokk, pytanie za 100 punktów. Masz Hearthfire?

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Mods Combiner
PostNapisane: 15 lip 2015, 21:40 
Casual
Casual

Dołączył(a): 12 kwi 2012, 17:39
Posty: 17
Tak mam Heartfire, jak i Dragonborn i Dawnguard. Dlatego że wiele modów, szczególnie domów wymaga jego.


W międzyczasie wyrzuciłem większość plików z SMC, zostawiłem tylko te najważniejsze, gra się odpala ale w wielu miejscach po prostu wyrzuca. Zmieniłem też język na angielski, bo ponoć polski powoduje wiele niespodzianek niemiłych z modami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Mods Combiner
PostNapisane: 16 lip 2015, 09:35 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
SMC to kompilacja tekstur, więc nie są to mody, które wymagają innych do prawidłowego działania. Również pod kątem spójności mody są sprawdzone przez autora, sam używałem z powodzeniem TPC, myślę, że teraz to wygląda jeszcze lepiej. Jeśli wyrzuciłeś większość modów i gra poszła to może oznaczać, że Twój sprzęt nie może uciągnąć takiego pakietu. Podeślij swój load order, może tam coś się gryzie. Zrób też bashed patcha z WryeBash, chociaż SMC to tylko texy, to jednak posiada esp i warto zkolejkować w masterlist.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Mods Combiner
PostNapisane: 16 lip 2015, 14:03 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2014, 20:13
Posty: 116
Takie pytanie poza głównym tematem ale nadal związane z SMC.
Czy te wszystkie mody na texturki są dodawane do całościowej puli wszystkich modów (czyli jeszcze tych wgranych z MO i NMM)? Tzn. czy są one wliczane do tej granicy 256 modów? Bo jeśli nie to baaardzo się ucieszę :D

_________________
MOJE SPOLSZCZENIA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 4   [ Posty: 31 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules