Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 26 wrz 2020, 07:38


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 4   [ Posty: 39 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Moje boje z modami
PostNapisane: 24 lip 2015, 19:03 
Casual
Casual

Dołączył(a): 24 lip 2015, 16:38
Posty: 22
Witam fanów i znawców Skyrima. Szukałem pewnych rzeczy na forum i ogólnie guglowałem za nimi. Część rzeczy znalazłem, części nie, więc napiszę zbiorczo. Kiedyś grałem w czystego Skyrima, dziś mam nowego, dość wypasionego kompa (i5-3,4 GHz, 16GB RAM, GTX 960, Win7 64-bit), postanowiłem zagrać w Skyrima (to steamowa wersja ze wszystkimi dodatkami) z modami. Używam Mod managera i swojego posta podzielę na trzy części: jak, co wybrać, co mam.

JAK
1. Wgrałem (nie aktywowałem) moda Dark Fantasy Overhaul. Zmienia on m.in. niektóre drzewa na wysokie, uschnięte kikuty i ogólnie jest mroczniej. Oprócz tego moda wgrałem (i aktywowałem) moda Skyrim Flora Overhaul. On też m.in. zmienia drzewa.
Pytanie: jak te mody wpływają na siebie (nie "gryzą się")?

2. Mam problem z modem Skyrim Flora Overhaul. Generalnie działa świetnie, tylko jest problem z ...wersją językową gry (nie wiem co mają roślinki do języka mówionego). Tzn. bez tego moda miałem polskie napisy i mówili po polsku. Po wgraniu SFO mam polskie napisy, ale gadają po angielsku. Co ciekawsze - po usunięciu (nawet fizycznym) moda dalej gadają po angielsku. Mam legalną wersję gry ze Steama i używam Mod Managera. Przekopałem się ręcznie przez wszystkie strony działu forum o modach, użyłem wyszukiwarki na całe forum - nic nie znalazłem. Poguglałem nieco i znalazłem jedną (JEDNĄ) sugestię - "trzeba zrobić tak, by plik skyrim_lang.esp ładował się po modzie SFO. W menedżerze modów trzeba przenieść go na dół listy".
Pytanie: jak przenieść ten plik? MO go nie widzi, LOOT też nie. Instalowałem od nowa czystą grę ze Steam, odpalała się poprawnie, instalowałem tylko tego jednego moda. Efekt - gadają po angielsku. A Skyrim.ini, a nawet SkyrimPrefs.ini mają wpis: [General] sLanguage=POLISH.

3. Mod Requiem. Znalazłem kilka tematów o nim, ale żaden nie porusza mojej sprawy. Mianowicie po jego wgraniu mam polską, ładną czcionkę gotykiem, ale bez plogonków - są krzaczki.
Pytanie: jak zrobić, by napisy były po angielsku, a gadali po polsku (problem podobny do powyższego z SFO)? Ideałem byłaby polska czcionka i polskie gadanie. Rozwiązanie nie jest tak intensywnie oczekiwane jak w przypadku SFO, po prostu zrezygnuję z tego moda, płaczu nie będzie.

CO WYBRAĆ
Ogólna idea jest taka: raz, a dobrze coś zainstalować i tego się trzymać. Wolałbym uniknąć sytuacji, gdy z czymś pogram kilkanaście godzin i stwierdzę, że coś szwankuje, a sejwy są niekompatybilne z innym modem. Liczę, że mi podpowiecie co jest godne uwagi, a czego się wystrzegać.

Modów do grafy jest mnóstwo. Spotkałem różne o nich opinie. Spotkałem też taką, że te wszystkie mody graficzne to crap i lepiej korzystać z firmowych. A więc mam kilka do wyboru: oryginalne HiRes TexsturePack (3 szt.), Skyrim HD v1_5 FULL (4 szt.), Skyrim HD - 2K Textures (zwane też SHD, 5 szt.). A może jeszcze coś innego?

Podobnie do grafy jest z dźwiękiem (osiołkowi w żłoby dano...). Jest zestaw Sounds of Skyrim (3 szt.), Audio Overhaul for Skyrim 2 (1 główny i opcje), Immersive Sounds - Compendium (1 szt.) i dziesiątki pomniejszych (a to do magii, a to wycie wilków, pękanie kry lodowej czy dźwięki końskie).

Jest jeszcze jedna ciekawa kategoria - Immersion. Wybrałem sobie z tego Wet and Cold i Skyrim Immersive Creatures. Ale jest jeszcze imersja patroli, bandytów, rozszerzona kamera, nowe dźwięki błyskawic, smocze krzyki itd. Coś wybrać, czy odpuścić sobie?

CO MAM
Piszę z prośbami o pomoc, ale to nie znaczy, że czekam z założonymi rękoma na gotowce. Kilka modów wybrałem i będę się ich trzymał (chyba):

SkyUI - wiadomo, usprawnienia interfejsu,
Static Mesh Improvement - ładniejsze modele 3D,
Climates of Tamriel (PL) - różny wygląd pór roku,
Build Your Own Home (PL) - trzeba gdzieś zamieszkać,
Windstad Mine (PL) - trzeba zarobić,
Alternative Leveling System (PL) - szybki rozwój postaci na początku, wolny pod koniec gry, dość!
Wet and Cold (PL) - było mało klimatyczne, gdy mój wojo pływał sobie zimą w ciężkiej płytówce,
Deadly Dragons (PL) - trochę deprymujące było rozwalanie smoka na 3 ciosy,
Skyrim Immersive Creatures - teraz byle wilk może odgryźć zadek,
Dark Fantasy Overhaul - nie wiem co wybrać
Skyrim Flora Overhaul - nie wiem co wybrać
Requiem - nie wiem co wybrać
...i kilka drobiazgów na śnieg, wodę, ptaszki itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moje boje z modami
PostNapisane: 24 lip 2015, 19:49 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Podaj swoje pliki .ini, język gry wynika z nich, prawdopodobnie masz tam coś zmienione.

Dark Fantasy Overhaul nie gryzie się z SFO, ale musisz go załadować po SFO.

Z Requiem będzie problem - mod nie ma polskiej wersji. Musisz z niego zrezygnować. Od siebie, jako zastępnik, polecam Skyrim Redone - ma polską wersję, przyjmuje w siebie więcej modów, ale zmienia przy tym mniej rzeczy.

Mody graficzne bierz takie, jakie ci się podobają, i jakie sprzęt udźwignie. Jeśli tylko możesz zastępuj podstawowe tekstury tymi z modów. Na początek sugeruj się tym. Z moją kartą Radeon 5800 1 GB kiedyś się z tym bawiłem - bez ENB miałem około 30 FPS, za to z zacięciami przy rozglądaniu się. Na lepszym sprzęcie powinno być bardzo płynnie.
Do modów graficznych warto dodać ENB - zespół modyfikacji graficznych nie wpływających na tekstury, ale na nasycenie barw itp, dodaje najczęściej również efekt Depth of Field i różne inne. Na nexusie jest ich wiele, wpływających na wydajność mniej lub więcej, wybierz coś.

Mody dźwiękowe: Audio Overhaul for Skyrim 2 jest dobry, należy tylko uważać przy patchach kompatybilności, bo te są dostosowane do starszych wersji modów. Souds of Skyrim działa z nimi dobrzze, ale do tych z kolei potrzebne są patche z kompatybilnością do Climates of Tamriel - najpopularniejszego moda zmieniającego pogodę w grze.

Immersion ma dużo modów. Również z "Immersive fallen trees". Mody dodające patrole na drogach działają dobrze. Trudno jednak określić kompatybilność i działanie każdego moda - to musisz załatwić sam, bo nikt się nie będzie z tym bawił. Mody z Kategorii Immersion i Realism zmieniają bardzo wiele rzeczy w grze, nadając nowy wymiar rozgrywce. Trójca moddingu zmieniająca oblicze gry to:
-Perk Overhaul (Requiem/SkyRe/PerMa)
-Mod o nazwie "Frostfall - Hypotermia - Camping - Survival" - dodaje do gry wychłodzenie z efektami na graczu
-Podstawowe potrzeby (RND/iNeed).

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jako, że zaczynasz przygodę z moddingiem należy także wspomnieć o Czwórce Technicznej, czyli programach pomagających kontrolować stan Save, kompatybilność oraz crashotwórczość modów:
-Wrye Bash - sprawdza masterfiles modów i saveów
-Loot - sortuje load order zapobiegając nieodpowiedniemu nadpisywaniu się plików
-TESVEdit - coś w stylu fug Bacha w świecie Skyrim, szczyt kunsztu moddingu gry, pozwala automatycznie kasować crashotwórcze wpisy (ale nie wszystkie, działa dość skomplikowanie)
-SaveTool - kasuje osierocone skrypty z gry, czyli usuwa pozostałości po usuniętych w czasie gry modach, potencjalnie teraz crashotwórczych.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Podstawa do modowania to Unofficial Patche, odbugowujące podstawową wersję gry:
-Skyrim Unffical Patch
-Hearthfire Unoffical Patch
-Dawnguard Unoffical Patch
-Dragonborn Unoffical Patch
-Unoffical High-res Patch - wymagany tylko, jeśli używasz HD DLC
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wystrzegać powinieneś się wszelkich modów z dużą ilością skryptów, modów nie lore-friendly (bo są nie lore-friendly), bardzo niepopularnych modów, modów erotycznych, wielu innych modów.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Należy także pamiętać o modyfikacjach plików .ini i innych, ale to już inne zagadnienie z modowania.

PODSUMOWUJĄC: Baw się z modami, wg. powyższych wskazań, nie da się jasno powiedzieć, jakie mody są złe, i który z którym koliduje, bo każdy taki problem jest inny u innego człowieka. Tyle powinno ci wystarczyć, jak na początek.

Nie znam się na modowaniu tak, jak użytkownik @nocny (mam nadzieje, że jeszcze coś dopisze, jeśli o czymś zapomniałem) , ale mam teraz aktywnych ok. 150 pluginów z pełną stabilnością i dużymi zmianami w grze.
Należy także pamiętać, że Skyrim to nieprzewidywalna i zabugowana gra, a jej twórcy generalnie, poza stworzeniem Creation Kita, wypięli się na scenę modderską całkowicie. Przez to, że jest nieprzewidywalna wszystko to, co napisałem powyżej, może u ciebie nie działać, bez żadnego powodu. To czyni modowanie takim ciekawym.

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moje boje z modami
PostNapisane: 25 lip 2015, 16:13 
Casual
Casual

Dołączył(a): 24 lip 2015, 16:38
Posty: 22
Cytuj:
Podaj swoje pliki .ini, język gry wynika z nich, prawdopodobnie masz tam coś zmienione.

To polska edycja steamowego The Elder Scrolls V: Skyrim Legendary ze wszystkimi dodatkami.
Skyrim.ini:
Kod:
[General]
sLanguage=POLISH
[Water]
bReflectLODObjects=1
bReflectLODLand=1
bReflectSky=1
bReflectLODTrees=1
[MapMenu]
fMapWorldMaxHeight=150000.0000
fMapWorldMinHeight=7000.0000
bWorldMapNoSkyDepthBlur=1
fWorldMapDepthBlurScale=0
fWorldMapMaximumDepthBlur=0
fMapWorldZoomSpeed=0.3700
fMapWorldMaxPitch=400.0000
fMapWorldYawRange=400.0000
uLockedObjectMapLOD=8
fMapLookMouseSpeed=3.0000
fMapZoomMouseSpeed=15.0000
[Archive]
sResourceArchiveList2=Skyrim - Voices_PL.bsa, Skyrim - VoicesExtra_PL.bsa, Skyrim - VoicesUpdate_PL.bsa
[Grass]                              <- to dodałem ręcznie, po modzie na trawę
bAllowLoadGrass=0                    <-
bAllowCreateGrass=1                  <-
bDrawShaderGrass=1                   <-
iMaxGrassTypesPerTexure=7            <-
iMinGrassSize=75                     <-

SkyrimPrefs.ini:
Kod:
[General]
sLanguage=POLISH                     <- to dodałem ręcznie nawet tu, nie pomogło
fBrightLightColorB=1.0000
fBrightLightColorG=1.0000
fBrightLightColorR=1.0000
iStoryManagerLoggingEvent=-1
bEnableStoryManagerLogging=0
[Imagespace]
bDoDepthOfField=1
iRadialBlurLevel=2
[Display]
iBlurDeferredShadowMask=3
fInteriorShadowDistance=3000.0000
fShadowDistance=8000
iShadowMapResolutionSecondary=1024
iShadowMapResolutionPrimary=2048
iShadowSplitCount=2
iMaxAnisotropy=16
fLeafAnimDampenDistEnd=4600.0000
fLeafAnimDampenDistStart=3600.0000
fTreesMidLODSwitchDist=1e+007
fGamma=1.0000
fDecalLOD2=1500.0000
fDecalLOD1=1000.0000
fSpecularLODStartFade=2000
fShadowLODStartFade=200.0000
fLightLODStartFade=3500
iTexMipMapMinimum=0
iTexMipMapSkip=0
iWaterMultiSamples=0
iMultiSample=16
iShadowMode=3
bTreesReceiveShadows=0
bDrawLandShadows=0
bFull Screen=1
iSize H=1080
iSize W=1920
fMeshLODFadePercentDefault=1.2000
fMeshLODFadeBoundDefault=256.0000
fMeshLODLevel2FadeTreeDistance=2048.0000
fMeshLODLevel1FadeTreeDistance=2844.0000
fMeshLODLevel2FadeDist=1e+007
fMeshLODLevel1FadeDist=1e+007
iScreenShotIndex=2
bShadowMaskZPrepass=0
bMainZPrepass=0
iMaxSkinDecalsPerFrame=25
iMaxDecalsPerFrame=100
bFloatPointRenderTarget=0
sD3DDevice="NVIDIA GeForce GTX 960"
bFXAAEnabled=0
iShadowMapResolution=4096
fShadowBiasScale=0.15
iShadowMaskQuarter=4
iAdapter=0
iPresentInterval=1
[Grass]
b30GrassVS=1
fGrassStartFadeDistance=7000
fGrassMaxStartFadeDistance=7000.0000
fGrassMinStartFadeDistance=0.0000
[MAIN]
bGamepadEnable=1
bCrosshairEnabled=1
fHUDOpacity=1.000
bSaveOnPause=1
bSaveOnTravel=1
bSaveOnWait=1
bSaveOnRest=1
[GamePlay]
bShowFloatingQuestMarkers=1
bShowQuestMarkers=1
iDifficulty=2
[Interface]
bDialogueSubtitles=0
bGeneralSubtitles=0
[Controls]
fGamepadHeadingSensitivity=1.0000
fMouseHeadingSensitivity=0.0125
bAlwaysRunByDefault=1
bInvertYValues=0
bGamePadRumble=1
bMouseAcceleration=1
[Particles]
iMaxDesired=750
[SaveGame]
fAutosaveEveryXMins=15.0000
[AudioMenu]
fAudioMasterVolume=1.0000
fVal7=1.0000
uID7=0
fVal6=1.0000
uID6=0
fVal5=1.0000
uID5=0
fVal4=1.0000
uID4=0
fVal3=1.0000
uID3=0
fVal2=0.4000
uID2=466532
fVal1=1.0000
uID1=554685
fVal0=0.8000
uID0=1007612
[Clouds]
fCloudLevel2Distance=262144.0000
fCloudLevel1Distance=32768.0000
fCloudLevel0Distance=16384.0000
fCloudNearFadeDistance=9000.0000
[TerrainManager]
fTreeLoadDistance=75000
fBlockMaximumDistance=250000
fBlockLevel1Distance=70000
fBlockLevel0Distance=35000
fSplitDistanceMult=1.5
bShowLODInEditor=0
[NavMesh]
fObstacleAlpha=0.5000
fCoverSideHighAlpha=0.8000
fCoverSideLowAlpha=0.6500
fEdgeFullAlpha=1.0000
fEdgeHighAlpha=0.7500
fEdgeLowAlpha=0.5000
fTriangleFullAlpha=0.7000
fTriangleHighAlpha=0.3500
fTriangleLowAlpha=0.2000
fLedgeBoxHalfHeight=25.0000
fEdgeDistFromVert=10.0000
fEdgeThickness=10.0000
fPointSize=2.5000
[Trees]
bRenderSkinnedTrees=1
uiMaxSkinnedTreesToRender=20
[Decals]
uMaxDecals=1000
bDecals=1
bSkinnedDecals=1
uMaxSkinDecals=100
uMaxSkinDecalsPerActor=60
[LOD]
fLODFadeOutMultObjects=15
fLODFadeOutMultItems=15
fLODFadeOutMultActors=15
[Launcher]
bEnableFileSelection=1
bShowAllResolutions=1
uLastAspectRatio=3
[BlurShaderHDR]
bDoHighDynamicRange=1
[BlurShader]
bUseBlurShader=0


Nie spodziewałem się aż tak wielgachnej i wyczerpującej odpowiedzi. Zamiast się nasładzać po każdym cytowanym zdaniu - wielkie dzięki, świat skyrimowych modów stał się przyjaźniejszy. Podpowiedziałeś mi kilka nazw, to cenne wskazówki, zwłaszcza że Skyrim ma chyba miliony modów.

Cytuj:
polecam Skyrim Redone - ma polską wersję...
Do modów graficznych warto dodać ENB...

Obejrzałem sobie filmiki na YT o tych modach. Mam jeden komentarz - Ooo!

Audio Overhaul for Skyrim 2 - też się temu bliżej przyjrzałem, w zasadzie ma dźwięki z vanili, tylko ze wzmocnionym reverbem (jak dla mnie za bardzo). Co kto lubi, ładniejszy mi się teraz wydaje zestaw Sound of Skyrim. A jak pisałeś o ewent. kłopotach z kompatybilnością AOS`a.... Climates of Tamriel mam, więc pobiorę tylko patche do SoS`a.

Imersje - zachęciłeś mnie, z pewnością coś wybiorę.

"Trójca moddingu" - fajne określenie, przyjrzę się temu bliżej.

Patche z serii Unffical - fajna sprawa, zwłaszcza że są wersje PL.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moje boje z modami
PostNapisane: 26 lip 2015, 07:41 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Spróbuj wykasować pliki ini (najpierw możesz je gdzieś skopiować dla bezpieczeństwa), odpal grę przez główny launcher wybierając "wersja pełna", odpal ostatniego savea i wyjdź z gry, gra sama wytworzy odpowiedznie pliki ini. Dodaj tylko później te wpisy od trawy.
Jeszcze, przed tym wszystkim, odinstaluj Requiem i wszystkie patche kompatybilności z nim, jakie miałeś.

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moje boje z modami
PostNapisane: 26 lip 2015, 18:27 
Casual
Casual

Dołączył(a): 24 lip 2015, 16:38
Posty: 22
Cytuj:
Spróbuj wykasować pliki ini...

Niby proste, a nie wpadłem na to. Teraz wszystko śmiga, dzięki. Przeglądam sobie różne mody, oglądam z nich filmiki na YT, mam wrażenie, że stanąłem na brzegu oceanu, jest tego multum, ale fajne zarazem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moje boje z modami
PostNapisane: 31 lip 2015, 16:28 
Casual
Casual

Dołączył(a): 24 lip 2015, 16:38
Posty: 22
Poszukałem tematów z moim problemem. Nie rozwiązano go, temat jest zamknięty, więc piszę tu.
Zainstalowałem sobie Skyrim Redone 1.31, potem na to spolszczenie 1.02 (piszą, że do 1.31) i Unofficial Skyrim Redone Patch 2.0 - po polsku (wer. ang. nie była wymagana).

Problem jest taki, że z tym nieoficjalnym patchem PL gra startuje, ale bez menu.

Mam jeszcze Alternate Start - Live Another Life i na to jego wer. PL 3.0.1. Wybieram sobie życie obieżyświata w lesie, startuję, przechodzę kilkadziesiąt metrów i gra się zawiesza - zawsze w tym samym miejscu. Jak wybieram inne życie, to chodzi bez problemów. Obawiam się, że pogram kilkaset godzin, dojdę do tego feralnego miejsca i utknę.
Sprawa jest ewidentnie związana ze Skyrim Redone, bo jak zacznę tak samo w Alternate, ale bez Redone, to idę gładko tam, gdzie wcześniej gra się wieszała. I nie jest to kwestia niekompatybilności z innymi modami, bo miałem tylko te dwa (Alternate i Redone) i problem występował. A może to te dwa mody się gryzą? Tylko jak to sprawdzić? Obawiam się, że pogram kilkaset...
Sprawdzałem wszystko LOOT`em. W TES5Edit usunąłem wszystkie warningi, kolejność wczytywania modów - jak zaleca autor, a potem jeszcze sortowanie w Mod Managerze i przepuszczone przez Wrye Bash. Kasowanie plików *.ini też nie pomogło.

Pytanie - da się jakoś zagrać z Unofficial Skyrim Redone Patch 2.0 PL, a zatem ze Skyrim Redone?

EDIT:
Problem częściowo rozwiązałem. Wyczytałem na tym forum, że następca Redone`a - Perkus Maximus - ładuje się nawet i 20 min. A więc ze swoim Redone`m poczekałem, Okazało się, że gra nie była bez menu, tylko się długo ładowała. Gra u mnie odpala się z dysku SSD, mam sporo RAM`u i dość silny procek - tak więc zazwyczaj to trwa jakieś 7 sek., teraz czekałem ponad minutę.
A problem częściowo rozwiązany, bo w końcu się odpala, ale dalej się zawiesza, jak pisałem wyżej. Tak więc mimo fajnych perków, musiałem zrezygnować z Redone`a, teraz wszystko śmiga.

PS.
1. Jak to jest - mam Frostfall, aktywuję go w grze (potem sprawdzam, czy aby jest aktywny; jest), a mimo to Real Shelter w opcjach uważa, że Frostfall jest nieaktywny? Niezależnie czy RS jest pod czy nad Frostfall`em. Jakiś hint?

2. Gra mi się ładnie odpala z modami przez skrót SKSE w Mod Managerze. Gdy wybiorę skrót z pulpitu (x:\katalog z grą\skse_loader.exe, to gra się odpala, ale BEZ modów. Jakiś hint?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moje boje z modami
PostNapisane: 03 sie 2015, 10:48 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
SkyRedone nie jest prostym modem do pełnej instalacji po polsku. Na forum przewałkowaliśmy ten temat wszerz i wzdłuż. Baza informacji jest rzetelna i kompletna, możesz z niej skorzystać, np tutaj.

Lepszą opcją jest Perkus Maximus, ponieważ SkyRedone nie będzie już dłużej wspierany.
W zależności od ilości zainstalowanych modów, patchus maximus potrafi się budować nawet do kilku godzin.

Alternate Start - Live Another Life może się konfliktować ze SkyRedone. W takim wypadku trzeba go załadować na samym dole kolejki, zaraz przed ReProccer.esp
Bardzo istotne jest przebudowanie patcha ReProccer, po każdej zmianie w kolejce lub instalacji/deinstalacji modów - to podstawowa przyczyna problemów.

Barnaba napisał(a):
PS.
1. Jak to jest - mam Frostfall, aktywuję go w grze (potem sprawdzam, czy aby jest aktywny; jest), a mimo to Real Shelter w opcjach uważa, że Frostfall jest nieaktywny? Niezależnie czy RS jest pod czy nad Frostfall`em. Jakiś hint?

tak jest w Real Shelter, autor moda ma zaraportowany problem i być może pojawi się rozwiązanie w nowszej wersji. Frostfall mimo tego działa poprawnie w kompilacji z Real Shelter.

Barnaba napisał(a):
2. Gra mi się ładnie odpala z modami przez skrót SKSE w Mod Managerze. Gdy wybiorę skrót z pulpitu (x:\katalog z grą\skse_loader.exe, to gra się odpala, ale BEZ modów. Jakiś hint?

niepoprawna instalacja SKSE.
SKSE nie odpowiada za wykrywanie jakichkolwiek modów, jedyne co ładuje to własne skrypty. Użyj automatycznego instalatora SKSE lub zainstaluj go ręcznie ponownie usuwając stare pliki. Sprawdź czy plik skse_loader.exe nie jest zablokowany we właściwościach.
Problem prawdopodobnie masz przez to, że zainstalowałeś SKSE przez Nexus Mod Manager.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moje boje z modami
PostNapisane: 03 sie 2015, 16:41 
Casual
Casual

Dołączył(a): 24 lip 2015, 16:38
Posty: 22
Cytuj:
...Frostfall mimo tego działa poprawnie w kompilacji z Real Shelter...

To wyjaśnia sprawę. Fr działa z Rs, ale czy Rs działa z Fr? Nie muszą działać razem, wystarczy "obok" - nie jestem na tyle cierpliwy, by w grze czekać na deszcz, by to sprawdzić...

Cytuj:
...niepoprawna instalacja SKSE...

Całkiem możliwe, że tak było. Przeinstalowałem ręcznie SKSE i śmiga. Dzięki za podpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moje boje z modami
PostNapisane: 04 sie 2015, 11:21 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Barnaba napisał(a):
Cytuj:
...Frostfall mimo tego działa poprawnie w kompilacji z Real Shelter...

To wyjaśnia sprawę. Fr działa z Rs, ale czy Rs działa z Fr? Nie muszą działać razem, wystarczy "obok" - nie jestem na tyle cierpliwy, by w grze czekać na deszcz, by to sprawdzić...

Oba mody współpracują ze sobą w pełni, używałem ich takim połączeniu, więc piszę z praktyki jak również w oparciu o komentarz autora RS.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moje boje z modami
PostNapisane: 04 sie 2015, 14:28 
Casual
Casual

Dołączył(a): 24 lip 2015, 16:38
Posty: 22
nocny napisał(a):
Oba mody współpracują ze sobą w pełni...

Zapamiętane, użyte.

Mam jeszcze pytanie odnośnie Redone. Ściągam go, potem spolszczenie i SUM (SkyProc Unified Manager). Odpalam SUM.jar i ...kicha - brak reakcji. Czytam readme, a tam, że potrzebna jest Java 7. Sprawdzam u siebie - mam zainstalowaną wersję Java 8 64-bit. Nic prostszego - ściągnę sobie Java 7 i po kłopocie. Wchodzę więc na stronę Javy, a tam dostępna wersja wyłącznie Java 8 i info, że "Lipiec 2015: Aktualizacje oprogramowania Java 7 nie są już publicznie dostępne". Mam przez to rozumieć, że Redone to już historia? A może odpalić Redone i spolszczenie BEZ Reproccer (nie mam żadnych setów na broń i pancerze, typu standalone czy z serii Immersive)?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 4   [ Posty: 39 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules