Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 09 gru 2021, 05:46


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 3 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Alternatywny sposób na wykrycie wadliwej modyfikacji
PostNapisane: 02 lis 2015, 19:29 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 mar 2014, 19:22
Posty: 252
Cześć, czy istnieje jakiś inny sposób na wykrycie wadliwej modyfikacji niż tylko usuwanie po kolei modów i testowanie czy gra się nie wyłącza?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alternatywny sposób na wykrycie wadliwej modyfikacji
PostNapisane: 03 lis 2015, 02:24 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Zasadniczo większość wadliwych modów, to są mody albo źle zainstalowane albo źle dobrane do aktualnie posiadanych (kolizyjne). W pierwszym przypadku niewiele można zdziałać, w drugim, doskonale pokazuje kolizje WryeBash, Tes5Edit oraz LOOT. Po zastosowaniu tych programów w tej kolejności jeśli nadal widać błąd to na 99% oznacza to przypadek pierwszy.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alternatywny sposób na wykrycie wadliwej modyfikacji
PostNapisane: 04 lis 2015, 21:08 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 mar 2014, 19:22
Posty: 252
nocny napisał(a):
Zasadniczo większość wadliwych modów, to są mody albo źle zainstalowane albo źle dobrane do aktualnie posiadanych (kolizyjne). W pierwszym przypadku niewiele można zdziałać, w drugim, doskonale pokazuje kolizje WryeBash, Tes5Edit oraz LOOT. Po zastosowaniu tych programów w tej kolejności jeśli nadal widać błąd to na 99% oznacza to przypadek pierwszy.

Dziękuję za odpowiedź. Miałem bardzo ciekawy przypadek, okazało się, że po prostu modyfikacja kłuci się z pewną lokacją z DLC.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 3 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules