Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 19 wrz 2020, 11:19


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 16 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mody na LOOT
PostNapisane: 22 kwi 2016, 19:51 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sty 2014, 09:54
Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Gra w: Skyrim, DotA2, Rome2
loot czyli skarby które powinniśmy znajdować i sprawiać że przeszukiwanie lochów napędza się samo przez sie. Jednak w Skyrimie tego nie ma, każdy loch ma to samo co poprzednio tylko inaczej pomieszane. Mógłbym napisać poemat o tym jak brak loot znisczył dla mnie Skyrima ale może później.

Więc, najlepsze mody na ciekawszy loot, ciekawsze nagrody za zadania itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na LOOT
PostNapisane: 22 kwi 2016, 19:56 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/50740/? - przedmioty ustawione na początku gry; można zdobyć na 1 lvl set daedryczny, ale to trudne. W Dwemerskich ruinach leżą teraz części pancerza, orkowie noszą orkowe zbroje. Ogranicza możliwości craftingu.

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/9857/? - trudnejsi przeciwnicy, zdjęcie leveled lists'ów. Z tym modem dostałem zaklęty Daedric Axe od jarla Białej Grani. Ale to nie op, jak masz inne mody na trudność + przeciwnicy są trudniejsi.

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/73094/? - dziwaczny mod na... "udungeons&dragonswienie" Skyrima.

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na LOOT
PostNapisane: 23 kwi 2016, 13:36 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sty 2014, 09:54
Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Gra w: Skyrim, DotA2, Rome2
morroloot podobno dobry, trzeba spróbować.

Ale

Naprawdę tylko mnie to przeszkadza? Eksplorując lochy zawsze znajdujesz to samo? Skrzynia w lochach to zawsze 30-70 septimów i ewentualnie jakiś potion. W sumie nie jakiś tylko najmnijeszy potion.

Lokacje są pełne przedmiotów chłamu który jest porozrzucany po obiekcie ale już np aby na półkach ustawić eliksiry lepszej jakości już nie starczyło czasu. Wszędzie to samo, zaglądanie w kąt nie ma sensu absolutnie żadnego.

Boże daj mi Morrowinda 2016 gdzie w pierwszej wiosce(sedya nyain czy cos) podczas włamu do jednego z mieszkań pod poduszką był ukryty jakiś zaklęty dagger. Jakie to było kurka piękne, robisz włama do chaty i przetrząsasz nawet poduszki bo twórcy mogli coś tam ukryć. Takiego czegoś było masa i każdy skrawek mapy był emocjonujący.

Skyrim to nawet nie gra. Jedyne co w tej grze zostało zrobione od ręki to lokacje. CAŁA RESZTA była zrobiona z kilku gotowych elementów. To jest nawet obraźliwe. Skyrim podobno jest grą 10/10 ale ja tej grze nie dałbym nawet 3/10. Grałem w vanillie 3godziny i przez ten czas zdążyłem się wynudzić na śmierć. Jedyne co powstrzymało mnie przed uninstallem to renoma Bethsedy wtedy gdy nabyłem Skyrima jeszcze w miarę duża i Morrowind a raczej uniwersum samego TES.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na LOOT
PostNapisane: 23 kwi 2016, 13:58 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Tak, wszystkim to orzeszkadza. Właśnie morrowloot sprawia, że można znaleść zaklęty dagger w poduszce. Opłaca się z nim zaglądać w kąty - przy jakichś ruinach znalazłem ebonowy hełm.

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/49496/? - znalazłem jeszcze to, reklamuje się jako "more rewarding loot". I kompatybilne z MWLootem.

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na LOOT
PostNapisane: 23 kwi 2016, 14:51 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sty 2014, 09:54
Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Gra w: Skyrim, DotA2, Rome2
To jest link do scarcity. Nie wiem co sądzić o tym modzie. M


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na LOOT
PostNapisane: 25 kwi 2016, 11:02 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sty 2014, 09:54
Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Gra w: Skyrim, DotA2, Rome2
Przepraszam za doubleposty ale ciężko inaczej. Nowe wątki tutaj są mało widocznie ponieważ pierwsza strona jest usiana przyklejonymi a poprzez małą liczbę nowych wątków pewnie mało i tak kto scrolluje w dół.

Mody na loot to jedno, ale chyba te mody nie poprawiają zawartości zwykłych skrzynek czy beczek. Jak wspominałem ich zawartość jest znana jeszcze przed otwarcie.

Skrzynka to trochę(trochę to dobre słowo a lepsze by było śmieszne) złota. Ekonomia w SKyrimie(nie tylko) jest śmieszna. Jeden septim jest nic nie warty, chyba jakiś alkohol w karczmie kosztuje 50. Nie muszę mówić, wchodzisz do baru z workiem septimów po to aby kupić piwo plus jakieś jadło. A żeby kupić coś więcej potrzebujesz karawany. Więc albo zwiększyć zawartość septimów w skrzyniach albo wartość jednej monety. Poza tym nie wiem, jakieś potiony i to różne a nie 1-2 tych najsłabszych. Jednak nie da się tego zrobić na zasadzie jakiegoś losowania zawartości. Każda skrzynka z osobną zawartością to byłby wyczyń 10/10, wymagający wiele pracy i odpowiedniego myślenia(nie za dużo nie za mało) jednak efekt byłby tego wart.

Drugie to nagrody za questy. Questy są obliczane tak jak wszystko. Jakiś przedmiot trochę złota, o tyle co w powtarzalnych queastach to tam nic ale główne, poboczne itp to już boli i to bardzo boli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na LOOT
PostNapisane: 25 kwi 2016, 11:56 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Clay, najlepiej aktywne wątki sprawdzać pod tym linkiem

Loot w Skyrim jest faktycznie beznadziejny (gorszy jest chyba tylko w Fallout 4). Oprócz tych modów, które podrzucił Olgjerd dodam tylko
More Interesting Loot for Skyrim
oraz jako większą alternatywę Skyrim Unleashed
generalnie rządzi Morrowloot.
W wypadku modów na loot, trzeba zrobić bashed patcha z opcją leveled list (bez merged), bo bez tego marna szansa na pojawianie się fantów.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na LOOT
PostNapisane: 25 kwi 2016, 12:08 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sty 2014, 09:54
Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Gra w: Skyrim, DotA2, Rome2
MILFS już mam i ok ale to zdecydowanie za mało.

Morrwloot mam ale na razie trochę czasu brak na testy porządne zwłaszcza że nie wiem czy dobrze go zainstalowałem, znaczy wpisuje się morrloot i wyskakują dwie strony. A to patche a to inne wersje tego moda i nie wiem.

Poza tym mam requiem i bez niego nie widzę sensu grać w Skyrima. Do powyższych są patche. Unleashed wygląda obiecująco ale to chyba overhaul więc nie wiem.

Requiem ma własnego patchera z opcją merge character/leveled list. Zgodnie z instrukcją odznaczyłem opcję leveled list. Ale o co chodzi z leveled character.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na LOOT
PostNapisane: 25 kwi 2016, 12:20 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
opcja leveled list wciąga stuff do komórek dla postaci i pojemników, jeśli ją odznaczysz loot pojawi się sporadycznie w losowych miejscach lub wcale.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na LOOT
PostNapisane: 25 kwi 2016, 12:31 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sty 2014, 09:54
Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Gra w: Skyrim, DotA2, Rome2
Hmm to w końcu zaznaczyć czy odznaczyć merge?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 16 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules