Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 21 wrz 2020, 02:10


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 16 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Mody na LOOT
PostNapisane: 25 kwi 2016, 13:37 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
zaznaczyć

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na LOOT
PostNapisane: 25 kwi 2016, 14:02 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sty 2014, 09:54
Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Gra w: Skyrim, DotA2, Rome2
Kiedyś dostałem odpowiedź

Ok so levelled list 101

Say skyrim puts items a and b in a container, when you open it you get one of those items.

Mod 1 adds item c and makes the container have a, b or c.

Mod 2 has a, b and d.

As mod 2 is the last loaded item c cannot be found.

This is what those options fix, for every plugin that requires requiem as a master it will merge that list of items/characters so item a, b, c and d all show up.

Keep them checked unless using mortowloot/scarcity.

Ignore logging options, you don't need them.

I teraz nie wiem właśnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na LOOT
PostNapisane: 26 kwi 2016, 01:12 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
W vanila o kolejności załadunku obiektów referencjnych (mających własne ID, czyli dedykowanych w załadunku do komórek) decyduje kolejność w load order esm/esp. Patchery z leveled list spinają zawartość tych modów w jedną listę utrzymującą hierachię, czyli:
np masz 3 mody na wariant miecza jednoręcznego (A,B,C), A=zwykły, B=cenny, C= magiczny. W vanila zawartość tych modów wypadnie randomowo, po użyciu patcherów gra określi szansę na wypadnięcie wariantu A,B lub C w zależności od poziomu pojemnika i rangi lokacji. To właśnie robią patchery w stylu WryeBash. Domyślam się że Requiem robi to samo.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na LOOT
PostNapisane: 26 kwi 2016, 14:11 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sty 2014, 09:54
Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Gra w: Skyrim, DotA2, Rome2
Zaznaczyłem dziękuje, proste pytania przy błędzie powodują najwięcej problemów ale ich zadanie wiąże się z ryzykiem że ktoś może stracić cierpliwość :)

Morrloot ktoś z jego userów może podać tak ze dwa przykłady najlepiej w okolicy Riverwood?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na LOOT
PostNapisane: 29 kwi 2016, 20:17 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sty 2014, 09:54
Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Gra w: Skyrim, DotA2, Rome2
Nie lubię pisać postów pod postami ale...

Morrowloota jest kilka rodzajów, 4E eddition, ultimate itp

Którą wybrać czym się różnią? Opisy małą dają bo każdy zachwala swoje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na LOOT
PostNapisane: 30 kwi 2016, 22:10 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
najlepiej potestować w grze, przekonasz się która wersja jest dla ciebie najlepsza.
Osobiście wybrałem 4E za dynamikę loot'u, ultimate jest nieco egzotyczna, ale ma ciekawe opcje spawnu (nieoczekiwane znaleziska), najlepiej samemu sprawdzić.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 16 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules