Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 28 lis 2021, 10:23


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 19 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Tuning graficzny z FXAA Post Process Injector
PostNapisane: 15 lis 2011, 15:23 
GameWalk.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2010, 21:37
Posty: 773
W naszym downloadzie znajduje się modyfikacja FXAA Post Process Injector, która pozwala na zabawę z graficznymi efektami post-processingu. Jej możliwości są ogromne i pozostawiają szerokie pole manewru dla tunerów. Można nie tylko zwiększyć ogólną szczegółowość i głębię kolorów, ale również nadać upragnioną tonację - brudną/mroczną lub wręcz przeciwnie - żywą i kolorową.

Poza głównym skryptem w repozytorium wrzuciliśmy kilka modyfikacji bazujących właśnie na tym "injectorze", m.in.:

W tym temacie możecie pochwalić się swoimi ustawieniami i screenami. Pokażcie wszystkim, co udało się wycisnąć z Waszej maszyny. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning graficzny z FXAA Post Process Injector
PostNapisane: 15 lis 2011, 19:30 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 27 kwi 2011, 22:03
Posty: 52
Już wcześniej sprawdzałem gotowe setupy ze stronki skyrimnexus ale za każdym razem po odpaleniu gry z FXAA miałem problemy z napisami, czcionka była jakoś dziwnie wyostrzona co dosyć utrudniało czytanie i męczyło wzrok. U was też występuje takie coś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning graficzny z FXAA Post Process Injector
PostNapisane: 15 lis 2011, 21:57 
GameWalk.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2010, 21:37
Posty: 773
Jak podaje autor jednego ze skryptów - po zastosowaniu jego ustawień czcionki są "czytelniejsze i wyostrzone", co na PC powinno być mniej męczące dla oczu, skoro nie gramy na 40''. IMHO w księgach taka czcionka jest bardziej czytelna niż bez post-processingu.

Może dałbyś radę wrzucić screeny z porównaniem before/after?

Jeszcze kwestia - jakich ustawień użyłeś - może przesadziłeś z którymś parametrem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning graficzny z FXAA Post Process Injector
PostNapisane: 16 lis 2011, 07:46 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 27 kwi 2011, 22:03
Posty: 52
Ustawienia mam standardowe z tym oficjalnym modem na skyrimnexus profil Lower Saturation. Możliwe, że to przez moją dosyć małą rozdzielczość + lekki "szum" obrazu spowodowany przejściówką D-SUB - DVI. Pyknąłem kilka screenów do porównania, tyle że nie widać na nich takiej różnicy jak w grze.

http://img20.imageshack.us/img20/7540/31556364.png
http://img401.imageshack.us/img401/9444/88013588.png

http://img20.imageshack.us/img20/8900/53724920.png
http://img844.imageshack.us/img844/615/20444496.png

http://img805.imageshack.us/img805/5622/89161975.png
http://img521.imageshack.us/img521/9141/17724440.png

http://img824.imageshack.us/img824/5476/86366208.png
http://img543.imageshack.us/img543/4294/11984677.png


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning graficzny z FXAA Post Process Injector
PostNapisane: 16 lis 2011, 08:41 
GameWalk.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2010, 21:37
Posty: 773
rzeczywiście masz mocny kontrast. Ja bym się skłaniał bardziej ku innym wersjom - Lower Staturation nie wrzuciliśmy nawet na inSkyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning graficzny z FXAA Post Process Injector
PostNapisane: 17 lis 2011, 18:17 
Casual
Casual

Dołączył(a): 17 lis 2011, 18:09
Posty: 11
Witam,
Mam pewien problem. Pobrałem instalatora FXAA Injector i wybrałem opcję High Saturation. Nastepnie pobrałem Rendermax fine-tuning injFX_settings.h (FXAA), nadpisałem plik injFX_Settings.h i tu pojawia się problem. Gra zaraz przy starcie wywala mnie do pulpitu. Nie pomaga żadna zmiana wydajności, oczywiście w opcjach FXAA jest wyłączony. Jedynym rozwiązaniem jest usunięcie tego pliku, jednak chciałbym pograć przy ładniejszej grafice i tu prośba do was. Miał ktoś podobny problem? Istnieje na to jakieś lekarstwo? Z góry dziękuję za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning graficzny z FXAA Post Process Injector
PostNapisane: 17 lis 2011, 18:49 
GameWalk.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2010, 21:37
Posty: 773
@Orion
Cytuj:
Upewnij się, że masz zainstalowane najnowsze biblioteki DirectX: http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=35

Cytuj:
Wygląda na to, że programy do monitorowania FPS i narzędzia w trayu takie jak ATI tray tools powodują zawieszanie się gry. Wyłącz je wszystkie, a wszystko powinno zacząć działać bez problemów.

Cytuj:
Niektórzy użytkownicy odnotowują crashe na starcie. Może to być spowodowane złymi sterownikami do karty graficznej - spróbujcie w takim przypadku ze starszymi/nowszymi driverami. Upewnijcie się także, że EVGA, Afterburn czy też XFire są wyłączone.

Może któraś z tych porad Ci pomoże.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning graficzny z FXAA Post Process Injector
PostNapisane: 17 lis 2011, 19:11 
Casual
Casual

Dołączył(a): 17 lis 2011, 18:09
Posty: 11
Biblioteki Dx mam aktualne, wyłączyłem wszystkie "podejrzane" programy, a sterowniki mam najnowsze, także problem tkwi w innym miejscu. Nie próbowałem jeszcze opcji ze starszymi sterownikami, jednak nie wydaje mi się żeby to mogło pomóc, gdyż podstawowy FXAA Injector działa prawidłowo, problem ma miejsce dopiero po nadpisaniu Rendermax fine-tuning.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning graficzny z FXAA Post Process Injector
PostNapisane: 17 lis 2011, 19:45 
GameWalk.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2010, 21:37
Posty: 773
któraś z opcji w pliku z ustawieniami musi najwidoczniej nie lubić Twojego sprzętu ;)
albo metodą prób i błędów dojdziesz która to, albo możesz sprawdzić inne paczki do Injectora.

aha... pojawiła się nowa wersja 2.0 tego moda. Zaktualizowałem już plik w naszym downloadzie. Oto zmiany:
- Removed bloom filter.
- Slightly lowered sharpen effect.
- Slightly increased saturation effect.
- Lower impact on corner darkness (VIGNETTE), but still there (i love it).
- Same brightness as vanilla, dont look like you wearing sun glasses.
- More overall vanilla look alike but still with sharpen and more blue sky.

Pobierz ją i licz na łut szczęścia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning graficzny z FXAA Post Process Injector
PostNapisane: 17 lis 2011, 22:50 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 27 kwi 2011, 22:03
Posty: 52
Miałem podobny problem z jakąś nakładką na FXAA i pomogło jak dodałem "//" przed "#define FXAA_QUALITY__PRESET 9" (możliwe nawet, że nie masz nawet tej linijki), które crashowało Skyrim przy starcie. Ewentualnie sprawdź w pierwszej "zakładce" (u mnie to się nazywa Shader Selection) czy masz coś w stylu "#define USE_ANAGLYPH 0". Jak jest 1 to spoko ale jak masz przy którymś parametrze 0 do wrzuć dla pewności "//" przed to (//#define USE_ANAGLYPH 0) i powinno działać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 19 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules