Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 25 wrz 2020, 02:46


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 2 z 5   [ Posty: 46 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Mody na Rasy
PostNapisane: 05 gru 2011, 18:18 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 22 lis 2011, 10:46
Posty: 70
ja bym pograł assasynem :) nawet moda widziałem na zbroje teraz czekam na rase krasnal i goblin nie pasują za bardzo w tej grze już widze goblina/krasnala walczącego z smokiem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na Rasy
PostNapisane: 05 gru 2011, 20:47 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 cze 2011, 17:02
Posty: 398
A moze rasa Jesus.
umiejętność pasywna - chodzenie po wodzie
um. aktywna - nieśmiertelność i przechodzenie przez sciany

umiejętności początkowe głównie ze szkoły magii z naciskiem na iluzje :D

_________________
I Wiedźmin poszedł przez ogień i wodę, wstecz się nie oglądał. Ale nie wziął ni butów żelaznych ni kostura. Wziął tylko swój miecz wiedźmiński. Nie posłuchał słów wróżki. I dobrze zrobił, bo to była zła wróżka.

Chrzest Ognia, A. Sapkowski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na Rasy
PostNapisane: 05 gru 2011, 21:54 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 gru 2011, 17:04
Posty: 1384
Lokalizacja: Equestria
Gra w: Minecraft, Mount&Blade Warband, Zanzarah, Heroes V, i za niedługo Divinity II
Nie... Kultu Talosa zakazono, nie? Dlatego lubię Thalmor. A Jesus, to taki Nord na kodach, więc odpada. Można by wprowadzić jakichś Azjatów. Skośne oczka żółtawa skórka łapią łuk, zbroję skórzaną i pustoszą Skyrim jeżdżąc hordą...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na Rasy
PostNapisane: 05 gru 2011, 22:06 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 cze 2011, 17:02
Posty: 398
tak tylko to bym widział bardziej jako bandytow itp

_________________
I Wiedźmin poszedł przez ogień i wodę, wstecz się nie oglądał. Ale nie wziął ni butów żelaznych ni kostura. Wziął tylko swój miecz wiedźmiński. Nie posłuchał słów wróżki. I dobrze zrobił, bo to była zła wróżka.

Chrzest Ognia, A. Sapkowski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na Rasy
PostNapisane: 05 gru 2011, 22:08 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 gru 2011, 17:04
Posty: 1384
Lokalizacja: Equestria
Gra w: Minecraft, Mount&Blade Warband, Zanzarah, Heroes V, i za niedługo Divinity II
CZyli wyższe ceny przy handlu + dodatkowa kampania z łupieniem podróżnych. Coś dla niespełnionych u złodziei i Towarzyszy. (Robin Hood, czy bestia mordująca niewinnych podróżnych?)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na Rasy
PostNapisane: 06 gru 2011, 10:01 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2011, 22:01
Posty: 151
Lokalizacja: Rivendell
Gra w: Dragon Age: Origins - Ultimate Edition,
Wyższe ceny przy handlu to akurat nie jest dobry pomysł dla graczy którzy nie umieją zarobić pieniędzy choćby na zbieraniu fantów lub na kowalstwie. Ale dodatkowa "mini" liniowa fabuła z tym łupieniem podróżnych to jest dobry pomysł ;], ale ja i tak nadal chcę krasnoludy i zdania nie zmienię ;D

_________________
Obrazek
Wkrótce: The Flying Sky Project ~by Nigtellios


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na Rasy
PostNapisane: 06 gru 2011, 19:31 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 cze 2011, 17:02
Posty: 398
co ty sie tak uparles tych krasnoludów, nie wiem jak inni gracze, ale mi krasnoludy wogóle nie pasują klimatycznie ;p

_________________
I Wiedźmin poszedł przez ogień i wodę, wstecz się nie oglądał. Ale nie wziął ni butów żelaznych ni kostura. Wziął tylko swój miecz wiedźmiński. Nie posłuchał słów wróżki. I dobrze zrobił, bo to była zła wróżka.

Chrzest Ognia, A. Sapkowski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na Rasy
PostNapisane: 06 gru 2011, 21:22 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 gru 2011, 17:04
Posty: 1384
Lokalizacja: Equestria
Gra w: Minecraft, Mount&Blade Warband, Zanzarah, Heroes V, i za niedługo Divinity II
Zaginiony dwemer to nawet nawet. Troszkę nie pasuje do kampań gildii magów. Ale jeśli chodzi o niskiego krępego brodatego wojownika, to raczej nie... (TES go nie uznaje)...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na Rasy
PostNapisane: 07 gru 2011, 19:40 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2011, 22:01
Posty: 151
Lokalizacja: Rivendell
Gra w: Dragon Age: Origins - Ultimate Edition,
Mi właśnie chodzi coś o Dwemerze a nie niski krępy i brodaty koleś....

@EDIT : Jakaś postać co nie jest niska, ale np. tak jak Dwemerowie jest bardzo dobra w kowalstwie że np. Wytwarza o 50% lepiej niż inne rasy itp. Po prostu że jest świetnym technikiem.

_________________
Obrazek
Wkrótce: The Flying Sky Project ~by Nigtellios


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody na Rasy
PostNapisane: 07 gru 2011, 19:52 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 cze 2011, 17:02
Posty: 398
słuchaj jakby była jakas rasa co wytwarza o 50% lepiej w dziedzinie kowalstwa, zaklinania, czy chociaż alchemii to kazdy by wybieral ta wlasnie klase, rownie dobrze mogli by dac Jesus'a :)

_________________
I Wiedźmin poszedł przez ogień i wodę, wstecz się nie oglądał. Ale nie wziął ni butów żelaznych ni kostura. Wziął tylko swój miecz wiedźmiński. Nie posłuchał słów wróżki. I dobrze zrobił, bo to była zła wróżka.

Chrzest Ognia, A. Sapkowski


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 2 z 5   [ Posty: 46 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules