Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 28 wrz 2020, 13:21


Napisz wątekOdpowiedz Strona 36 z 62   [ Posty: 615 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 62  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Mody które polecacie/używacie? :)
PostNapisane: 03 lis 2012, 22:30 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2012, 20:11
Posty: 514
Gra w: Skyrim, ,Morrowind i Medieval 2 Total War
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=13711 - Mi dodaje "konność" towarzyszy

_________________
Obrazek
Leniwy. To chyba cały mój charakter. Tłumaczę fice My Little Pony,
jestem fanem All Dogs go to the Heaven i lamą która gra w RPGi bo
wymagaja mniej zręczności niż strategie. Tyle o mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody które polecacie/używacie? :)
PostNapisane: 05 lis 2012, 18:24 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
Mniam, mniam, mniam - nareście znalazłem dodatek, którego szukałem od "ho-ho". Sądząc po dacie publikacji coś 'niezbyt' szukałem - gdyż był - ale co tam, ważne, że teraz jest.

http://skyrim.nexusmods.com/mods/10033 - "Passive dragon encounters"
jak z nazwy wynika, spotkane Smoki są pasywne wobec naszej skromnej osoby. Nie próbują wyjeść nam mózgu zardzewiałą łyżeczką na sam nasz widok. Dla mnie bomba, gdyż nie należę do tych państwa, którzy mordowanie Smoków uważają za .. ekhm "epickie".

W połączeniu z http://skyrim.nexusmods.com/mods/9224 - "Henrys All Animals BeFriend" mam postać neutralną wobec sił Matki Natury. Draug...rgi..no, te trupy ze świecącymi oczętami, Falmerów czy Ludzi mogę tłuc, ale innych państwa nie zdzierżę.

Do pełni szczęścia potrzebuję jeszcze paru ciekawostek, np. FN-FALa, ale raczej prędko go nie ujrzę, chyba, że sam sobie zaimportuje z Fallouta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody które polecacie/używacie? :)
PostNapisane: 05 lis 2012, 18:37 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2012, 17:49
Posty: 384
Lokalizacja: Lakeview Manor
Gra w: TES V : Skyrim ; Prototype ; Plemiona ; AC:Brotherhood
To przy tym pierwszym modzie który podałeś jak zaatakować smoka który lata nad nami ? Trzeba celować z łuku czy kuszy żeby zwrócił na nas uwagę ?

_________________
Obrazek

Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba stawić temu czoło.
J. K. Rowling


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody które polecacie/używacie? :)
PostNapisane: 05 lis 2012, 18:42 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
Nie wiem, szczerze nie wiem. Raz, że nie zamierzam praktykować tego typu podchodów, a dwa, że na razie ten mod znalazłem i zaznajomiłem się z opisem. Z niego wynika, że "zaatakujesz - zostaniesz zaatakowany". Modyfikacja nie ingeruje w fabułę (niestety) i nadal są pewne 'musy'.
Bardzo podobne bonusy były do Fallouta - np. perk, dzięki któremu Szpony Śmierci nie atakowały - póty nie zaatakowało się ich.

Obecnie ściągam sobie dodatki (drugi dzień ;>) i "uzbrajam" grę na nową sesję.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody które polecacie/używacie? :)
PostNapisane: 05 lis 2012, 18:44 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2012, 17:49
Posty: 384
Lokalizacja: Lakeview Manor
Gra w: TES V : Skyrim ; Prototype ; Plemiona ; AC:Brotherhood
Jak już uzbroisz to mógłbym prosić o podesłanie na Pw jakiś ciekawych linków do tych twoich dodatków ?

_________________
Obrazek

Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba stawić temu czoło.
J. K. Rowling


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody które polecacie/używacie? :)
PostNapisane: 05 lis 2012, 18:48 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
tzn. "moich" w jakim kontekście? lista co wybrałem sobie z nexusa? Bo jeśli pytasz czy sam tworzę, to nie, nie tworzę. Sporo zmieniałem w "New Vegas", ale tutaj po prostu mi się nie chce. Budowanie czegokolwiek w toolsetach od Bethesdy, to katorga, a na katorgę nie mam obecnie ochoty ;). Listę mogę opublikować, czemu nie. Może dzisiaj skończę, a może jutro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody które polecacie/używacie? :)
PostNapisane: 07 lis 2012, 13:41 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2011, 23:00
Posty: 208
http://skyrim.nexusmods.com/mods/25852

Lydia ubrana w te ciuchy <3 Wygląda Mrrrrrrrrrr.....
ale z Daedrycznymi butami,bo te tutaj to jakieś wiejskie obcasy :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody które polecacie/używacie? :)
PostNapisane: 07 lis 2012, 16:19 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2012, 17:49
Posty: 384
Lokalizacja: Lakeview Manor
Gra w: TES V : Skyrim ; Prototype ; Plemiona ; AC:Brotherhood
@Ifrexalis
Te które wybrałeś z nexus . Idzie się domyślić że sam nie robisz :D i jak udostępnisz, jeśli problemu ci to nie robi, to możesz też pokrótce opisać co który robi.

_________________
Obrazek

Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba stawić temu czoło.
J. K. Rowling


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody które polecacie/używacie? :)
PostNapisane: 07 lis 2012, 18:56 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 09 paź 2012, 22:38
Posty: 42
Build Your Own Home by Supernastypants
http://skyrim.nexusmods.com/mods/18480


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody które polecacie/używacie? :)
PostNapisane: 08 lis 2012, 03:04 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
Wstępna lista; zapewne coś tam w przyszłości dojdzie..

(kolejność po "przejechaniu" bossem)
  1. A Quality World Map - dlatemu, gdyż albowiem bowiem bo domyślna mapa potrafi zirytować. Dodatek zmienia wygląd nawigacji; zaznacza wg. upodobań szlaki, można pozbyć się zbędnych efektów. Oczywista oczywistość, gdyż bethesda zapomniała do czego mapa służy i jak powinna wyglądać. Modyfikacja nie jest idealna, ale cóż, trzeba brać.
  2. Auto Unequip Ammo - kiedy chowamy do rękawa łuk, kołczan również "znika". Czysta estetyka.
  3. Better Dynamic Snow - jeśli mamy za dużo RAMu na GPU i ogólnie, wtedy można zmienić wygląd paru rzeczy. Np. śnieg. Po co komu biały śnieg, jak można go "urealnić".
  4. Complete Crafting Overhaul - dodaje brakujące, a także nowe "przepisy" do warsztatu. Poza tym ogólny przegląd tego co już było i wprowadzenie poprawek. Ćmoje-boje.
  5. Deadly Dragons - szlag mię trafiał równo, kiedy para zaślinionych strażników, była w stanie w parę minut zdjąć swoimi nędznymi strzałami z błota, w pełni dojrzałego Smoka, a potem zbiegało się to to i niemalże tańczyło z zachwytu nad pokonanym. Dodatek służy głównie temu, aby ta para zaślinionych wieśniaków, została usmażona/zamrożona/rozerwana na kawałki, w walce, której NIE MOGĄ wygrać.
  6. Deadly Spell Impacts - kiedy kula ognia rąbnie w coś, to na "rąbniętym" obiekcie to widać. Czyli znów estetyka.
  7. Dragon Age Series Weapon Pack, części 1 i 2 - dodaje do Tamrielu broń z Thedasu. Dla mnie bomba, gdyż mam w głowie pewien pomysł na tło, przeszłość postaci, którą kieruję.
  8. Dual Sheath plus Shields on Back - miecze, naginaty czy tam tarcze, lądują na plecach. Jak w Dragon Age'u.
  9. Duel - Combat Realism - jeszcze tego nie rozgryzłem. Szukam czegoś, co poprawia mizerną mechanikę poruszania się i walki w grach od bethesdy. W 'NV' walka była tak nudna, że tutaj tego nie odpuszczę. Modyfikacja ma wpływać na mechanikę walki; szybkość walczących (ruch generalnie), zadawane obrażenia. To jest ciężki orzech do zgryzienia na obecnym silniku gry. Zobaczymy jak TO będzie wyglądać.
  10. Dwarven Dwemer Power Armor - zboczenie z Fallout'a. Pancerz wspomagany w Skyrim? brzmi co najmniej niepoważnie, ktoś sobie może pomyśleć. Ale pomyślmy też w drugą stronę; czemu nie? przecież Dwemerzy byli świetnymi inżynierami i do tego umieli posługiwać się magią. Ileś set lat minęło, a ich zimni strażnicy dalej trwają. Do tego sam projekt i wymagania pancerza są sensowne. Wysoka wiedza, informacje wyciągnięte z ruin, trochę pozostawionej technologii i magia. Wystarczająco dużo, nawet na 'więcej'.
  11. Guard Dialogue Overhaul - szczotka ryżowa na niewyparzone gęby strażników w Skyrim. Poprawia interakcję, mnogość paplaniny i coś tam jeszcze. Zobaczymy.
  12. Henrys All Animals BeFriend - znów nawiązanie do DA (takie tam moje rozszerzenie jednej z klas). Dodatek sprawia, że większość mieszkańców lasów/stepów/itd. nie próbuje na sam widok mojej postaci, wyżreć jej mózgu zardzewiałą łyżeczką, przez uszy. Ogromnie wkurzał mnie fakt, że kiedy tylko coś mnie przyuważyło (w poprzednich sesjach), to od razu próbowało mnie zadźgać, zagryźć, wykopać na orbitę okołoziemską, bądź uciekło. Poprawiał to jednie efekt "Voice of the Sky", który niestety jest ograniczony czasowo. Wiecie jak to fajnie jest stanąć koło Łosia i wiedzieć, że ten nie będzie uciekał? Zazwyczaj jest na odwrót - zupełnie jak gdybym gonił go i próbował zjeść żywcem, co nigdy nie miało miejsca. Osobiście mieszkam przy pozostałościach Puszczy Niepołomickiej i widzę jak marnie jest pod względem populacji choćby Jeleni. Widuje się je głównie zimą, kiedy szukają czegokolwiek do zjedzenia. Poza tym w lasach głównie spotyka się ludzi i "dzikie" wysypiska śmieci. Także przynajmniej ja potrzebuję odmiany, bo zwariuję.
  13. Immersive Armors - przyuważyłem moim kaprawym oczkiem, że są ciekawie wykonane pancerze na nexusie.. Postanowiłem sprawdzić co i jak; szczególnie, że w każdych ruinach pełno materiałów, którymi można się pobawić.
  14. Immersive HUD - zmiany w interfejsie. Między innymi znika on, kiedy nie jest "potrzebny". Detal.
  15. Ishs Respec Mod - ja to nazywam "praniem mózgu" i jest to kolejna rzecz pożyczona z DA. Wypijamy tajemniczą miksturę i po paru minutach nie pamiętamy co było na śniadanie i co to za rzecz ostra na plecach. Powtórne ulokowanie perków. Dobre jeśli się idzie w konkretne "drzewka", tzn. dobre na początku, potem bez znaczenia.
  16. JaySuS Swords - chrystus wcale nie chodził po wodzie, tylko po trupach. Narzędzia zbrodni wrzucił na nexusa. Niektóre coś tam sobą reprezentują, więc postanowiłem sprawdzić co i jak.
  17. Killable Children - bo życie to nie bajka, w której ciągle plątają mi się pod nogami nieśmiertelni enpececi. Jak mi znowu będzie się odgrażać ta gówniara w Whiterun (ta co ściąga haracz z innego młodzika), to jej ze-spawnuję jakiegoś Dethlorda do towarzystwa. Niech się smarkula wtedy cieszy.
  18. Knight of Thorns Armor And Spear of Thorns - kolejny przypakowany zestaw do niszczenia światów. Jakaś zbroja, która przykuła moją uwagę, gdzieś o pierwszej w nocy, czyli kiedy zasypiałem.
  19. Non-essential Field Commanders - nie wiedzieć czemu, jakiś Wilkołak czasem atakuje obozy dwóch walczących frakcji w Skyrim. Nie wiedzieć też czemu, liderzy tychże obozów są liczami, których nie da się zabić (nawet proste polecenia do konsoli mają z tym problem). Nie wiem jak Wy, ale jak zobaczyłem w Skyrim gości, którzy walnięci w łepetynę wielkim mieczem, dostają jednie chwilowej zadyszki, to mnie skręciło. To jest kompletnie NIE erpegowe i trzeba z tym walczyć. Bethesda wymyśliła sobie, że liniowość scenariusza warto bronić, a jedyną dostępną linią obrony jest 'set essential' w CK. Walczmy z tym..
  20. Passive Dragon Encounters - no po prostu cud-miód i bakteria. Tego szukałem od dawna. Wreszcie postać nie jest zmuszana do walki, której nie chce. W poprzednich sesjach po prostu unikałem walki. Teraz nie będę musiał się nawet starać, gdyż nie będzie zapłonu do niej.
  21. Possesive Corpses no more lazy zombies and shy nirnroots - poprawki do wydajności. Inna odmiana "czyszczenia" pola bitwy i nie tylko bitwy.
  22. Project Reality - Climates of Tamriel - Final Edition - nowe zaplecze wizualne - aby było na czym oko zawiesić. Nie daję się nabierać na "lepsze" tekstury świata, które są BARDZO popularne. Takie zmienianie silnika od bethesdy kończy się niestabilnością i niestabilnością. CTD za CTD - od cieni, przez wygładzanie (antyaliasing), wszystko będzie się pięknie sypać, jeśli będziemy zmieniać wygląd nie tam, gdzie można. Stosuję zatem mniej ekspansywne pakiety tekstur i próbuję iść w stronę efekciarstwa. Tego dodatku jeszcze nie znam; myślę, że poznam na dniach.
  23. Real Ice - czy ten lód będzie taki "real", to się okaże. Kiedyś tam stosowałem coś podobnego i nie narzekałem. Mój wyznacznik, to kra widziana od spodu :>.
  24. Realistic Ragdolls and Force - znów poprawki do mechaniki, fizyki. Ciekawa rzecz - sposób upadania, powstawania itd. To zawsze leżało u bethesdy, więc modyfikacja przykuła moją uwagę niemalże od razu.
  25. Realistic Running Speed - znów mechanika, tym razem poruszanie się. Głównie szukam rozwiązania dla ruchu w starciu. Zbrzydli mi przeciwnicy, których trafienie jest wyczynem. Silnik 'Unreal'a pod tym względem jest znaaaacznie lepiej przygotowany (pomijając "Homefront").
  26. Run For Your Lives - czyli powód dla mieszkańców wiosek, do chowania się w swoich domach, kiedy coś dużego przybywa zapolować w ich ogródkach. Zazwyczaj dzielni mieszkańcy rzucają się na łowcę. Bardzo niefajnie [choć z drugiej strony.. nie było nic lepszego, niż patrzeć na taki spektakl. Albo na inny! kiedy się z ukrycia rzucało czar agresji na lokalnego kowala (w Riverwood), a ten gonił wszystkich ze swoim toporem - genialne! ;p].
  27. Skyrim Flora Overhaul - już kiedyś analizowałem podobne dodatki. Ten generalnie ma na celu poprawienie wyglądu roślin. Nadal są to "trzy teksturki, nałożone jedna na drugą", ale przynajmniej z daleka jako tako to wygląda. W 'NV' tego typu modyfikacje się nie sprawdzały, tutaj jest.. nieco inaczej. Ciekawi mnie nowy wygląd Brzóz w Rifcie, ot co.
  28. Skyrim Unlimited Rings and Amulets - bo czemu można nosić.. dwa bodaj pierścienie i dwa amulety (mogę się tutaj mylić co do dokładnej liczby). Ja tam widzę, że palców mamy więcej, biorąc za przykład B.A., na szyi można powiesić tego znacznie więcej.
  29. SkyUI - nowy wygląd menusów. Kiedyś próbowałem i jakoś nie wyszło, wróciłem do waniliowatego. Może teraz się do tego przekonam; choć wątpię, bo z tego co widzę, wszystkiego jest za dużo.
  30. Smithing Perks Overhaul - poprawki i balansowanie perków/materiału, używanych do pracy rzemieślniczej.
  31. Static Mesh Improvement Mod - poprawki do wyglądu obiektów trójwymiarowych. Walka z kanciastym światem i nie tylko.
  32. Supreme and Volumetric Fog - nowy wygląd mgieł. Zgubić się w czymś takim, to teraz przyjemność. Szkoda tylko, że przeciwnicy, czyli komputer, nie mają z tym problemu.
  33. Thieves Guild Requirements - No Auto Quest Start Brynjolf - udało mi się nawet znaleźć alternatywne wejście (i to nie przez kanały!) do głównego miasta Riftu. A wszystko po to, aby ominąć pewne skrypty, w tym tego palanta Brynjolfa. Nie cierpię kradziei, a szczególnie wygadanych kradziei, którzy cierpią na dość popularne schorzenie, zwane 'set essential. Dodatek powoduje to, że gość nie inicjuje dialogu "na siłę", z naszą postacią.
  34. UFO - Ultimate Follower Overhaul - jakieś większe rozszerzenie do systemu kompanów. Coś nowego dla mnie, coś na "potem". Do tego dochodzi jeszcze wtyczka, powodująca, że kiedy nasza postać wyjmuje broń, to kompan kopiuje to zachowanie.
  35. Unofficial Skyrim Patch - skoro bethesda grę wykonała, to trzeba nam cudu, aby ta gra jako tako działała. Skoro bethesda nie kwapi się, aby większość bolączek gry usunąć, muszą zrobić to fani. I zaiste robią, za co się im ukłon należy. Setki drobnych poprawek, rzecz obowiązkowa.
  36. W.A.T.E.R. - Water And Terrain Enhancement Redux - jak n miesięcy temu zobaczyłem "fantastyczną" wodę w Skyrim, no, skręciło mnie ze śmiechu. Totalnie spartolone byle co i to odporne na podstawowe prawa fizyki. Pewien miłośnik postanowił to zmienić i tak powstała pierwsza wersja (zwała się 'Realistic Water Textures and Terrain' tego dodatku. Potem tenże miłośnik miał mniej czasu i projekt przejął ktoś inny. Na szczęście praca jest w dobrych rękach. Jest dobrze, wiem, bo mój avatar zaczynał POD wodą, po tym kiedy jego statek zatonął (inny mod). Nadal oczywiście są pewne problemy z fizyką, ale cóż - nie wszystko da się przeskoczyć.
  37. Weapons and Armor Fixes - kolejny pakiet poprawek, tym razem dla broni, pancerzy i znów perków.
  38. ## ## ## ##
  39. #### dalej są dodatki, instalowane "ręcznie" (nazwijmy to tak) ####
  40. Skyrim Scaling Stopper - narzędzie, które bardzo sobie cenię. Powoduje to, że otoczenie przestaje gonić za naszymi avatarami. Znaczy to tyle, że kiedy awansujemy na tam 48 poziom, to przeciwnicy nie będą mieli z automatu 49, tylko według lokacji będą siedzieć na swoim. Bandyci przeważnie do 25 poziomu, nie dalej. Nie wiem jak Wy, ale ja nie daję wiary kolejnym grupom łupieżców, z których każdy jeden jest w stanie zniszczyć Giganta, z palcem w nosie. Nie ma też nagłych plag Niedźwiedzi czy Trolli. Ot, jest wszystkiego po trochu; otoczenie jest bardziej statyczne, bardziej realne. Jest jeszcze coś - nie lubię pracować, marnować godzin na trening tylko po to, aby komputer bez żadnego wysiłku rzucał we mnie drwinami. To między innymi dlatego, pewnego dnia gra 'Borderlands', wyleciała z hukiem z mojego ssd. Brak balansu przelał czarę goryczy. Z tego co widziałem, inni też zaczęli to zauważać - pojawiły się kolejne modyfikacje tego typu.
  41. The Eyes Of Beauty - nowe "lókadła" dla chyba wszystkich ras. Nie jest ich za dużo, ale idzie wybrać to i owo.
  42. True Dragonblood - Shout cooldown adjustments - kolejnym elementem, którego nie trawiłem był i jest tzw. cooldown przy shoutach (jakoś rodzime tłumaczenie tutaj nie pasuje). Chodzi o czas, o przerwę, pomiędzy jednym shoutem, a kolejnym. Dla mnie to ograniczenie jest nieporozumieniem. Skoro jest to rodzaj dyskusji pomiędzy Smokami, to jaki jest cel pauz co wyraz? Paralitycy czy co? Wyobraźcie sobie naszą mowę z tym wymysłem: "Poproszę <24s> kilo <8s> mąki <13s>, trójki <17s>". Dodatek skraca czas. Znając siebie, będę jeszcze się rozglądał za modyfikacją, która zmienia system zaklęć na obiektach. Pamiętam, że można było mieć zaklęcie, które nawet niwelowało ograniczenie czasowe (coś jak Amulet Talosa, tylko lepsze).
  43. Faster Mining - ja się jeszcze zdążę namachać kilofem, jak przyjdzie zima i węgiel (szczególnie miał) zamarznie na kamień. Czekanie, aż avatar puknie ileś tam razy (bo ja tego "uderzeniem" nie nazwę) w złoże mineralne, nie jest w moim stylu.
  44. Faster Arrows - korekta do łucznictwa. Strzały lecą dalej, lecą szybciej, ponoć nie znikają i nie trzeba bawić się specjalnie trajektorią. Zabawa łukiem, jest przednia, ale muszą być do tego warunki. Także dodatkowo zwiększyłem też dystans, na którym mogą się pojawiać enpececi (widać ich z większej odległości).
  45. Alternate Start - Live Another Life - fajna rzecz. Domyślnie kwitniemy sobie na wozie, złapani "gdzieś tam" (pomimo, że "gdzieś tam" nie ma śladu po zasadzce i nikt nic nie wie) i musimy dzielić pieniek i wiadro z innymi. Już nie. Jest modyfikacja, która daje większe pole do popisu. I dlatego mój avatar obudził się w lodowatej wodzie, gdzieś na północ od Dawnstar, po tym, kiedy jego statek stał się okrętem podwodnym. Nasuwa się historyczny slogan z RMS Titanic. Sam bonus jest w fazie dojrzewania, ma być w przyszłości bogatszy.
  46. Skyrim -Community- Uncapper - lubię mieć wpływ na poziomowanie. 'Uncapper' pozwala modyfikować liczby - ile perków za poziom, ile punktów za to i tamto. Przydaje się.
  47. Paczki tekstur i meshy dla samic i samców ;) - waniliowaty wygląd da się poprawić, a skoro da się poprawić, to po co sobie tego odmawiać. Walka ze zmarszczkami.

Tyle tego teraz jest, a może i więcej i na pewno będzie więcej. Chcieli, to Mają, mam nadzieję, że się opis podobał ;>.

PS. proszę mi wybaczyć błędy logiczne, ja o tej godzinie już nie myślę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 36 z 62   [ Posty: 615 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 62  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules