Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 26 wrz 2020, 02:06


Napisz wątekOdpowiedz Strona 143 z 181   [ Posty: 1803 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 181  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Na jakie mody czekacie? Szukam moda...
PostNapisane: 31 gru 2014, 22:09 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 mar 2014, 19:22
Posty: 252
riklaunim napisał(a):
Ja bym widział miejsce na dwa fajne mody (może już gdzieś są).

Pierwszy to zmiana zasad i umiejętności (perków) na styl "realistycznych" zasad w stylu Grim-N-Gritty opracowanych dla D&D. Idea jest np. taka że HP jest stałe a zależy np. od rozmiaru (strzała może poważnie uszkodzić kolano Norda, natomiast dla giganta, czy smoka będzie to powierzchowna rana itd.). W podobny sposób przycięte byłyby bronie, czy zbroje tak by parametry nie rosły wraz z perkami czy poziomami i ulepszaniem (mogłyby wejść style walki, serie ciosów, możliwość dopasowywania sposobu działania ofensywnego czaru). Dzięki temu gra zawsze byłaby dość wyzywająca dla obu stron, ale wymagałoby to ogromnego przeprojektowania zasad.

Drugi to powiedzmy "mieszkaniec Rzecznej Puszczy" - zaczynamy jako nastolatek w Rzecznej Puszczy lata po smokach i smoczym dziecięciu. Brak epickich questów, przedmiotów i mała mapa (wioska i niewielkie okolice). Celem byłoby poszukiwanie przygód wraz z życiem w Rzecznej Puszczy i okazjonalnie w innych lokacjach (np. służba w legionie, szkoła w akademii magów itd.). Postać zaczyna z 0 w umiejętnościach, nie umie czarować ani za bardzo walczyć. Musi zasuwać z drwami żeby opłacić pokój i zarobić coś by móc zainwestować w coś, czy by zacząć wykonywać inne prace-questy i czegoś się uczyć... aż po zbudowanie własnego domu/sklepu/czego-tam-jeszcze, czy zostanie merem Rzecznej Puszczy, udział w bitwie ekonomicznej z elfami itd ;) Mógłby łączyć się z pierwszym modem ;)

1. Modyfikacja Dovahkiin Perks http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/9548/? która dodaje nowe umiejętności.
2.Obawiam się że takowy mod nie istnieje (chociaż fajnie by było) ale jest modyfikacja która oferuje inny "start" gry Alternate Start - Live Another Life http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/9557/? a spolszczenie do niego tu: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/57243/?tab=1&navtag=http%3A%2F%2Fwww.nexusmods.com%2Fskyrim%2Fajax%2Fmoddescription%2F%3Fid%3D57243%26preview%3D&pUp=1


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na jakie mody czekacie? Szukam moda...
PostNapisane: 01 sty 2015, 02:21 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2014, 20:13
Posty: 116
Chcę sobie jeszcze bardziej przedłużyć grę w Skyrima (czyt. utrudnić) dlatego też szukam jakiejś modyfikacji dodającej jakieś porządne choroby coś na podobieństwo tych z morrowinda. Szukałem samemu ale nic sensowniejszego nie znalazłem.

_________________
MOJE SPOLSZCZENIA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na jakie mody czekacie? Szukam moda...
PostNapisane: 06 sty 2015, 22:28 
Casual
Casual

Dołączył(a): 05 sty 2015, 22:25
Posty: 6
Poszukuje kilku modów.

1) Słyszałem że jest jakiś mod po polsku w którym walczymy z Thalmorem.

2) Szukam modu na szatę Mannimarco z Daggerfala.

3) Jakiś mod dodający nowe questy w Gildii złodziei/Magów/Mroczne bractwo najlepiej po polsku.

4) Mod który sprawi że daedryczne artefakty będą miały naprawdę moc i będą unikalne bo te z podstawki są przecietne.

5) Mod dodający artefakty z Morrowinda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Dwa miecze na plecach
PostNapisane: 10 sty 2015, 18:25 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 17 lut 2012, 13:56
Posty: 50
Witam. Są jakieś mody które pozwalają umieścić dwa miecze na plecach? A jeśłi tak to jakie to są? I czy trzeba do nich instalować też inne mody? Jeżeli tak to w jakiej kolejności i jak? Jestem bardzo słaby z angielskiego więc na Nexusie i tak bym nic nie zrozumiał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dwa miecze na plecach
PostNapisane: 12 sty 2015, 10:15 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Jest taki mod- Dual Sheath Redux
Na forum znajdziesz pomocne informacje o procesie odpalenia tej modyfikacji, rozwiązania problemów, etc.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na jakie mody czekacie? Szukam moda...
PostNapisane: 12 sty 2015, 14:11 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2013, 16:40
Posty: 259
Lokalizacja: Stacja Cronos
Gra w: Skyrim / Mass Effect
Witam
zna ktoś z was jakiś dobry i sprawdzony mod na mikstury? Chodzi mi o to aby mikstury na przywrócenie życia, kondycji i magii zamienić na mikstury regeneracji. Np. zamiast przywrócić sobie od razu 100 pkt życia to mikstura przywracałaby 100 pkt w 5 sec.

_________________
"WHEN THE ALIENS FALL...
WE'LL BE THERE!"

CERBERUS

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na jakie mody czekacie? Szukam moda...
PostNapisane: 14 sty 2015, 18:51 
Adept analogów
Adept analogów

Dołączył(a): 02 gru 2012, 21:09
Posty: 195
Szukam moda który by mi pozwolił zakuwać ludzi w łańcuchy ,dyby .Przydał by mi się do zrobienia więzienia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Jakie mody graficzne? Proszę o pomoc.
PostNapisane: 16 sty 2015, 18:45 
Casual
Casual

Dołączył(a): 16 sty 2015, 18:29
Posty: 1
Witam wszystkich jako nowy użytkownik :)

Na początek zmuszony jestem zgłosić się do Was z małą prośbą o pomoc :) Kupiłem Skyrima w wersji Legendary na Steamie. Chciałbym wgrać do niego jakieś mody ( na początek na pewno graficzne, ponieważ grafika w wersji podstawowej pozostawia sporo do życzenia). Ściągnąłem więc ze steama oficjalnego moda "skyrim high resolution texture pack". Dalej czytam sobie już drugi dzień, co by tu grać dla poprawy grafiki i zdań jest mnóstwo... Szukając jakiejś gotowej paczki natknąłem się na Texture Pack Combiner at Skyrim Nexus. Pobawiłem się troche i stworzyłęm jakąś podstawową paczkę i dodałem w Nexus Manager. Wygląda niby trochę lepiej. Ale na stronie nexusmods sporo plików do Texture Pack Combiner jest już nieaktualnych i ciężko je znaleźć. SkyrimTPC_Launcher też nie radzi sobie z nowszymi modami. Ale znalazłem też gotową paczkę modów na chomiku: http://chomikuj.pl/akxy/Skyrim+Texture+Pack+Combiner+195. Nie łatwiej po prostu pobrać tą paczkę i wgrać do Skyrima? Nie wiem, czy dobrze to zrobiłem, ale połączyłem party, otrzymany folder skopresowałem otrzymując plik.rar. Plik ten dodałem do folderu z modami Nexus Manager i tym programem dodałem go do gry. Znajdę jakieś lepsze rozwiązanie ulepszające grafikę w Skyrim? Sory za zamieszanie, bo może pisałem trochę chaotycznie :) Dodam, że mój komp bez problemu udźwignie każdą specyfikację: GeForce GTX 780, Intel Core i5-4690K i 16GB RAM. POMOŻECIE? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na jakie mody czekacie? Szukam moda...
PostNapisane: 16 sty 2015, 21:26 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 24 maja 2011, 16:21
Posty: 1250
Chyba musi Ci wystarczyć wampirze bydło i szukanie modów na wampirze leża.
W Heartfire jest Coffin Cubby ,które dodaje w zależności od opcji różne ukryte pomieszczenia w piwnicach.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/51619/?/
Chcesz straszliwy dworek,bierz Dead Manor
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/11981/?
Chcesz nabijać zwłoki na pal,palić je itp.
Clean Up Your Corpses
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/59340/?
Tak mrocznej i dziwnej krypty nie znajdziesz w całym Skyrim.
Spanie w trumnie ze szkieletem.
The Mysterious Crypt
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... d=97757776
Wieża dla nekromaga + quest na zbudowanie własnego zombie sługi ze szczątków ciał
The Fallow Keep ( jest też na Steamie )
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/41617/?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Mod na łódź
PostNapisane: 16 sty 2015, 23:53 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 30 sty 2012, 23:45
Posty: 25
Witam , czy zna ktoś jakiś mod który pozwala wsiąść np. do łodzi i płynąć nią po rzece , zamiast biegnąc piechotą?.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 143 z 181   [ Posty: 1803 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 181  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules