Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 27 lis 2021, 22:32


Napisz wątekOdpowiedz Strona 32 z 181   [ Posty: 1803 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 181  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Na jakie mody czekacie? Szukam moda...
PostNapisane: 17 mar 2013, 15:14 
RON
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sie 2012, 11:09
Posty: 7968
Gra w: Banowanie ;]
@Siwy zobacz tutaj: viewtopic.php?t=8920

Sorki za double posta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Wilkołaki :I
PostNapisane: 17 mar 2013, 18:20 
Free Company of Alinor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2012, 00:31
Posty: 3435
Witam. Poszukuje pewnego modu, takiego który zmienia nas (ew. NPC-tów którzy są wilkołakami) w nocy w wilkołaki i nie mamy wyboru kiedy chcemy się zmienić i tylko pierścień hircyna by nam ,,pozwolił'' zmieniać kiedy chcemy. Jest taki mod? A jeżeli nie ma to jest taki mod że zmienia naszych towarzyszy w wilkołaki? A jeżeli tego też nie ma (xD) to czy jest taki mod co dodaje dzikie wilkołaki do gry? Ponieważ nie wiem czy to bug ale nigdy dzikiego (w lasach itd. ale w tym wiezieniu srebrnej reki juz tak ;d) nie widziałem.

_________________
Ta... ciekawe... baaaardzo ciekawe...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wilkołaki :I
PostNapisane: 17 mar 2013, 18:31 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
http://skyrim.nexusmods.com/mods/12687
Wilkołaki pojawiają się wraz z DLC "Dawnguard", ale rzadko, tylko jako wydarzenie na szlaku - od godziny 22, do piątej rano.

Posty zaraz przeniosę do odp. tematu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wilkołaki :I
PostNapisane: 17 mar 2013, 18:53 
Free Company of Alinor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2012, 00:31
Posty: 3435
Zakładam, że chodziło Ci o to że wraz z tym modem trzeba mieć dawnguard'a aby te wilkołaki były. Jeżeli tak to szkoda bo będę musiał sobie kupić najpierw dawnguarda... ale w każdym bądź razie tam niżej jest napisane coś o Aeli i Farkasie (mój angielski nie jest zbyt dobry więc) i czy to coś u nich zmienia czy tylko wygląd? Czy nic...

_________________
Ta... ciekawe... baaaardzo ciekawe...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na jakie mody czekacie? Szukam moda...
PostNapisane: 17 mar 2013, 19:22 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
Nie, mówię o spotykaniu wilkołaków w regionie. Takie rzeczy pojawiają się wraz z DLC - niestety.
Natomiast pytanie, które zadałeś na początku, czyli:
Cytuj:
Poszukuje pewnego modu, takiego który zmienia nas (ew. NPC-tów którzy są wilkołakami) w nocy w wilkołaki i nie mamy wyboru kiedy chcemy się zmienić i tylko pierścień hircyna by nam ,,pozwolił'' zmieniać kiedy chcemy. Jest taki mod? A jeżeli nie ma to jest taki mod że zmienia naszych towarzyszy w wilkołaki? A jeżeli tego też nie ma (xD) to czy jest taki mod co dodaje dzikie wilkołaki do gry?
, ma swoją odpowiedź tutaj: http://skyrim.nexusmods.com/mods/12687 . To jest na tyle rozbudowane i przystępne, że osiągniesz cel bez problemu.
Jeśli natomiast zależy ci wyłącznie, na zamienianiu swoich podkomendnych, to wypróbuj to: http://skyrim.nexusmods.com/mods/15524 .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na jakie mody czekacie? Szukam moda...
PostNapisane: 17 mar 2013, 21:48 
Free Company of Alinor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2012, 00:31
Posty: 3435
Aha. Dzięki zainstaluje i jutro sobie popróbuje ;P jeszcze raz dzieki. I mam nadzieję, że to mi zadziała.

Ponieważ jak już pisałem mój angielski nie jest doskonały (:P) to mam pytanie. Czy ten 1. link co wysłałeś to zmienia też innych NPC-tów w wilkołaki w nocy czy tylko mnie? Tak wgl to mnie to zmienia w nocy? I ten drugi link to coś jak UFO? Czy po prostu robi z naszych towarzyszy nasze ,,pacynki'' i robią co im każemy?

I czy (to ten drugi link) jak będziemy mieli w drużynie wilkołaka, wampira i człowieczka to jak wilkołak się przemieni, wampir bedzie tymi swoimi skillami ciskał (lub jeżeli będę miał dawnguarda i jeżeli da się go zmienić tam w tego gargulca czy coś podobnego...) to ten człowiek będzie uciekał ich klepał czy nic? I wilkołak będzie z wampirem się klepał czy można powiedzieć, że tak jak w wiedźminie jesteśmy dobrzy i mamy kolegę ,,dobrego'' wampira? xD

_________________
Ta... ciekawe... baaaardzo ciekawe...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na jakie mody czekacie? Szukam moda...
PostNapisane: 17 mar 2013, 23:04 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
1) nie zmienia innych, tylko rozszerza kwestię. NPC, który jest domyślnie wilkołakiem, jest teraz także w stanie przenieść klątwę na innych. Zmienia się system przemian (wg. własnych ustawień - można mieć cykle księżyca, można mieć wyłącznie na żądanie, co się chce). Jak wiesz, domyślnie w Skyrim można złapać pewne choroby - zaliczany jest do nich (choć niewłaściwie) między innymi wampiryzm. Zabrakło jednak lykantropii, pomimo, że Hircyn w regionie działa - i powyższy dodatek eliminuje ten brak.
2) tak, jest to coś na wzór UFO. Jest to dodatek, który jest alternatywą dla UFO. Można zmienić o wiele więcej, ale trzeba poznać interfejs. Ustawienia tego znajdują się w opcjach dialogowych, dojdziesz.
O tym jakie zachowanie i wobec kogo będzie reprezentował kompan, to wszystko można sobie ustawić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na jakie mody czekacie? Szukam moda...
PostNapisane: 18 mar 2013, 09:00 
Free Company of Alinor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2012, 00:31
Posty: 3435
Aha dzięki za mody i odp. ale mam jeszcze jedno pytanie i nie wiem czy będziesz znał odpowiedź... czy ten mod współgra z UFO?

_________________
Ta... ciekawe... baaaardzo ciekawe...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na jakie mody czekacie? Szukam moda...
PostNapisane: 18 mar 2013, 09:57 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
AFT? Cóż, znam odpowiedź. Działają razem, ale ponieważ oba te dodatki ingerują w tą samą treść, zmiany w jednym, mogą popsuć ustawienia w drugim. Wynikiem takowych będą błędy - np. w jednym dodatku powie się kompanowi, aby sobie poszedł, a w drugim będzie nadal zaznaczone, że jest gdzieś obok. Tym samym powstanie niespójność. Oczywiście, to nie jest wielki problem naprawić te rozbieżności, to w gruncie rzeczy bardzo proste. Ale po co? Po co powodować niezgodności, skoro nie trzeba? Aby wpłynąć na jedną cechę, wystarczy jeden dodatek.
Oczywiście, jest też kwestia przyzwyczajeń, tak. Ktoś może się np. do takiego UFO przywiązać. Popatrzmy zatem z szerszej perspektywy: jeśli nie spróbujemy nigdy nowego, to sami skazujemy się na stare. Nie oceniam jakości, którejkolwiek modyfikacji w tym miejscu, a jedynie stwierdzam, że czasem jest dobrze sięgnąć po inne źródło. Alternatywy są, dlaczego by z nich nie skorzystać?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na jakie mody czekacie? Szukam moda...
PostNapisane: 18 mar 2013, 15:57 
Free Company of Alinor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2012, 00:31
Posty: 3435
Aha. Dzięki wolę ten mod co mi wysłałeś niż UFO bo po co mi wielka armia jak mogę sobie zrobić drużynę (pierścienia xD). I już sama instalacja UFO mi pospuła (troszkę) świat. Mam też pytanie ale to chyba jest już o samym skyrimie... czy jak będę mieć 5 kompanów (z tym modem) to mogę sobie psa jeszcze wziąć? I czy to że mogę sobie wziąć szkieleta (lub trolla tak jak miał jeden zagrajmer Rojo chyba) to dodaje jakieś DLC, mod czy sama gra? Mam nadzieję, że będziesz wiedział :I

_________________
Ta... ciekawe... baaaardzo ciekawe...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 32 z 181   [ Posty: 1803 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 181  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules