Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 28 wrz 2020, 11:44


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 22 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 23 gru 2011, 09:36 
GameWalk.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2010, 21:37
Posty: 773
inSkyrim napisał(a):
Ten plugin naprawia niektóre problemy obliczeniowe CPU, w sytuacjach, kiedy gra szczególnie wykorzystuje procesor - zwłaszcza w miastach. Dzięki temu osiągamy znacznie większą wydajność w grze, nawet o 40%! Optymalizacja dotyczy zarówno najnowszych procesorów jak i tych słabszych/starszych jednostek.

Jest to port pluginu SKSE (Skyrim Script Extender) dla kompatybilności, stworzonego przez ianpatt'a (SKSE jest wymagany do instalacji).

Działa to na zasadzie przepisania pewnych części kodu FPU na x87 (koprocesora) i bezpośredniego załączenia wielu niepotrzebnych getterów (funkcji do pobierania określonych danych/atrybutów) wraz z krytycznymi ścieżkami - deweloperzy z Bethesdy z jakiegoś powodu skompilowali grę nie korzystając z żadnych flag optymalizacyjnych tworząc ostateczną wersję.

Instrukcja instalacji i link do pobrania tutaj.

Wszystkich, którzy uruchomią grę z tą łatką prosimy o opisanie różnic w najbardziej obciążonych obszarach/sytuacjach gry :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 23 gru 2011, 11:27 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2011, 14:35
Posty: 6
Sprawdzał ktoś czy działa na polskiej wersji ? Bo mamy stary patch.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 23 gru 2011, 12:31 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 cze 2011, 17:02
Posty: 398
ja mam patch 1.1 i nie działa program SKSE, gdyz na stronie inskyrim jest tylko wersja na 1.3.
Nie chce mi się szukać starszej wersji SKSE, jak ktoś znajdzie to niech pisze ;)

_________________
I Wiedźmin poszedł przez ogień i wodę, wstecz się nie oglądał. Ale nie wziął ni butów żelaznych ni kostura. Wziął tylko swój miecz wiedźmiński. Nie posłuchał słów wróżki. I dobrze zrobił, bo to była zła wróżka.

Chrzest Ognia, A. Sapkowski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 23 gru 2011, 14:40 
Casual
Casual

Dołączył(a): 17 gru 2011, 15:40
Posty: 17
Szybki test, akurat byłem w najbardziej jak dla mnie sprzętożernym mieście, Samotni. Widok po wejściu do miasta. Stan bez "tego czegoś" Fraps-11fps, po instalacji i uruchomieniu przez SKSE gry, wczytaniu tego samego fragmentu Fraps pokazuje, uwaga 11fps:D Czyli prosto i logicznie stwierdziwszy... NIC TO NIE DAJE:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 23 gru 2011, 15:09 
GameWalk.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2010, 21:37
Posty: 773
Może źle uruchomiłeś SKSE - dodałeś parametr "editor" w swoim skrócie?
Utwórz skrót na pulpicie do tego loadera -> PPM na skrót -> Właściwości -> W polu Element docelowy/Cel dodaj na końcu po spacji: -editor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 23 gru 2011, 15:30 
Casual
Casual

Dołączył(a): 17 gru 2011, 15:40
Posty: 17
Po taki potraktowaniu skrótu wyskakuje !! Couldn't find CreationKit.exe...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 23 gru 2011, 16:21 
GameWalk.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2010, 21:37
Posty: 773
mój błąd, przepraszam, tak będą dopiero uruchamiane skrypty, które zostaną stworzone po wydaniu Creation Kita.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 23 gru 2011, 16:33 
Casual
Casual

Dołączył(a): 17 gru 2011, 15:40
Posty: 17
Ech właśnie dlatego nie lubię się babrać w tego typu modach i nie wierzę w ich dobroczynne działanie. Proszę Wyjaśnij to od początku. Wrzucam ten Acceleration Layer tam gdzie powinien być(zgodnie z instrukcją) Wrzucam SKSE(wersja na 1.3.7.0) do folderu gry, wersji z wierszem poleceń nie rozumiem więc tworzę skrót, przerzucam go na pulpit, wchodzę we właściwości dopisuję "-editor". I tutaj występuję błąd, bez dopisywania "-editor", gra uruchamia się normalnie lecz nic się nie zmienia, z dopiskiem gra nie uruchamia się a SKSE wywala błąd. Przechodząc do meritum, co robię nie tak??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 23 gru 2011, 17:05 
GameWalk.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2010, 21:37
Posty: 773
1. upewniasz się, że posiadasz Skyrim w wersji 1.3.10.0 (najnowszy patch) - w przeciwnym wypadku to NIE zadziała
2. instalujesz SKSE (kopiujesz pliki z rozszerzeniami dll i exe do głównego katalogu gry)
3. w katalogu głównym skyrim przechodzisz do ścieżki /Data/SKSE/Plugins (jesli nie masz dwóch ostatnich folderów, to je sam tworzysz, oczywiście 'Plugins' jest wewnątrz 'SKSE', a ten z kolei w 'Data')
4. wrzucasz TESVAL.dll (z paczki accleration layera) do w/w katalogu (skyrim/data/skse/plugins)
5. odpalasz grę przez skse_loader.exe w głownym katalogu gry.
finito


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 23 gru 2011, 17:28 
Casual
Casual

Dołączył(a): 17 gru 2011, 15:40
Posty: 17
A tak, brak tylko gdziekolwiek info o tym że nie zadziała na 1.3.7.0 a taka wersja jest obecnie dostępna dla Polski... Cóż, poczekam aż dostaniemy 1.3.10.0. Tylko tak na przyszłość podawajcie informacje iż coś nie działa na wersji Polskiej...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 22 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules