Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 05 gru 2021, 15:54


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 22 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 23 gru 2011, 19:23 
GameWalk.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2010, 21:37
Posty: 773
Informacja takowa jest od samego początku w opisie pliku: http://inskyrim.pl/download/Skyrim/Game ... -Extender/ (sekcja "Kompatybilność), dodatkowo to samo można znaleźć w readme.

Można na własną rękę spróbować z poprzednią wersją SKSE, która działa z 1.3.7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 23 gru 2011, 19:34 
Casual
Casual

Dołączył(a): 17 gru 2011, 15:40
Posty: 17
Tak w SKSE oczywiście jest, w moim poście również można przeczytać iż właśnie tej wersji "na własną rękę" próbowałem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 23 gru 2011, 19:59 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2011, 14:35
Posty: 6
Przed chwilą był update do 1.3.10


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 23 gru 2011, 23:03 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2011, 22:02
Posty: 13
Mam pytanie, czy to wystarczy tylko raz uruchomić za pomocą skseloader? czy cały czas trzeba za pomocą tego pliku?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 24 gru 2011, 00:03 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2011, 20:13
Posty: 38
Lokalizacja: Żary
A ogólnie pytając... Warto to ściągać? Działa wszystko ładnie? :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 24 gru 2011, 00:08 
Casual
Casual

Dołączył(a): 17 gru 2011, 15:40
Posty: 17
Powiem tak, nie widzę dużego wpływu z wykorzystania 4Gb ramu ale działający Acceleration layer w newralgicznych miejscach miast podniósł framerate z 11 do 15fsp'ów więc trzyma obiecywane 40%...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 24 gru 2011, 00:12 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 24 maja 2010, 18:41
Posty: 64
wow, z 32fps w whiterun (widok ze smoczej skały na drzewo) wzrosło do 44-46fps - skandal, że oficjalnie tego nie zrobią.

Mam jeszcze pytanie, czy uruchamianie gry przez skse loadera nie hamuje osiągnięć i nie miesze w save?

ze mną to pół biedy, ale tym co mają gorszy sprzęt dużo to pomoże


Mhussajn :
Jak uruchamiam grę normalnie (nie przez skse) to nie działa ten mod.


Ostatnio edytowano 24 gru 2011, 01:10 przez raf230885, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 24 gru 2011, 00:17 
Casual
Casual

Dołączył(a): 17 gru 2011, 15:40
Posty: 17
@Raf... Gra zapisuje i wczytuje normalnie, licznik godzinowy na Steamie postępuje a osiągnięcia uzupełniają więc chyba wszystko jest oki....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 24 gru 2011, 01:11 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 24 maja 2010, 18:41
Posty: 64
tak samo działa opcja robienie fotek przez steam, więc racja, chyba ok wszystko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TESV Acceleration Layer
PostNapisane: 24 gru 2011, 11:55 
Casual
Casual

Dołączył(a): 13 gru 2011, 17:30
Posty: 10
Wszystko fajnie działa, jest mniej ścinek i odnotowałem znaczy wzrost FPS, ale pojawił mi się jeden problem, nie wiem czy jest on związany z patchem 1.3.10 czy tym modem. Oś Y myszy jest bardziej czuła niż X, czyli jest bardziej czuła na ruchy góra-dół. Próbowałem zmieniać czułość i dodawać takie linijki do pliku skyrim.ini:
[Controls]
fMouseHeadingYScale=0.0200
fMouseHeadingXScale=0.0200

ale niestety to nie pomogło. Wie ktoś jak sobie z tym poradzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 22 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules