Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 18 wrz 2020, 14:23


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 8 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z upiększeniem Białej Grani
PostNapisane: 10 cze 2012, 13:23 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 24 maja 2011, 16:21
Posty: 1250
Próbowałem kilka modów na upiększenie Whiterun.
Niby nie ma problemów i nie wywala do pulpitu w tym miejscu.
Zauważyłem jednak,że jakiego moda bym nie wgrał na to miejsce to wywalenie do pulpitu następuje przy farmie Śnieżnych Stp w Pękninie.
Miałem moda na Wietrzny Domek - Breezhome Fully Upgradeable.
Szukając konfliktu, go odinstalowałem i wgrałem w to miejsce Dovahkiin Hideout.
Mam SSKSE , to przy tej farmie blokada gry i Skyrim nie odpowiada.
Próbowałem różnych konfiguracji - oczywiście nie wszystkie naraz, bo sprawdzałem efekty:
A Better Whiterun
WIP - Flags of Victory - z tym jednym nie było kłopotów
The Pines of Whiterun
Repair Whiterun
Beautiful Whiterun
Whiterun Exterior Enhanced - V1.1
W czym jest problem ?


Ostatnio edytowano 10 cze 2012, 14:36 przez Szymon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z upiększeniem Białej Grani
PostNapisane: 10 cze 2012, 14:21 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
Szczerze? w silniku gry. Co łatka, to problemów więcej. Dzisiaj skończyłem się mordować z grą opartą o wcześniejszy efekt pracy studia Bethesda i to samo było. Im dalej, tym gorzej - błędy graficzne, błędy logiczne, błędy błędy błędy.
Dorzucająv do tego ileś modyfikacji (szczególnie, jeśli ingerują one w te same elementy gry), otrzymujemy bigos. Skyrim potrafił dziedziczyć błędy w zapisie stanu rozgrywki, więc nawet usuwając dodatki generujące problem, ten potrafił dalej się utrzymywać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z upiększeniem Białej Grani
PostNapisane: 10 cze 2012, 14:38 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 24 maja 2011, 16:21
Posty: 1250
No to chyba mogę zapomnieć o ulepszeniu tego miasta,a wkurzający jest ten bałagan.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z upiększeniem Białej Grani
PostNapisane: 10 cze 2012, 14:43 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
Nie, dlaczego od razu się poddawać? Próbuj, ale z umiarem. Trzeba sobie zdać sprawę, że nigdy nie osiągnie się Skyrim takiego, jaki mógł być - choćby fandom się złożyć i wspólnie pracował nad tym. Techniczne jest to trudne, szczególnie przy pasywności samych twórców (łatanie rzadkie i do tego nieefektywne).
Polecam wybierać te dodatki, które mają aktywnych autorów (słowem te, które są rozwijane i popularne).

A co do obecnego statusu - przejrzyj opisy feralnych modyfikacji, może ktoś już odczuł podobne kłopoty i ma rozwiązanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z upiększeniem Białej Grani
PostNapisane: 10 cze 2012, 14:57 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 24 maja 2011, 16:21
Posty: 1250
Problem w tym,że czytałem opisy i włączałem każdego z osobna i w tamtym miejscu wywala.
Ruszę się trochę po drodze obok młyna w kierunku Pękniny i nagle bach.
Dziwne,że dzieje się tak z każdym tego typu modem ,ale jeszcze popróbuje.
Dobrze by było, gdy ktoś spróbował u siebie,czy ten sam efekt nie powtarza się w tamtym miejscu z tymi modami.
Farma Śnieżnych Stóp i południowe przejście do Pękniny nie należy raczej do popularnego szlaku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z upiększeniem Białej Grani
PostNapisane: 10 cze 2012, 15:25 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
Wyszukałem kilka podobnych przypadków na sieci - sporo osób skarży się na tego typu zwiechy. Mówi się, że nie jest to wina bezpośrednia modów, ale i tak mają one do gadania, gdyż obciążają cpu, obciążają grę.
Jedna osoba twierdziła, że pomaga w takich przypadkach opcja czekania - tj. poczekać gdzieś w zamkniętym obiekcie z siedem dni, aby skrypty się odświeżyły. Inna osoba zwraca uwagę, na modyfikację zwiększającą ilość pamięci, którą Skyrim może użyć (z dwóch GB, do czterech GB). Choć jest ona ponoć już nieaktualna (przez łatkę Bethesdy), to może warto na osobnym zapisie to sprawdzić. Wreszcie, zwraca się uwagę na to, o czym już mówiłem - im dłużej gramy, tym gorzej. Wygląda to jak, jak gdyby "otwarty świat" połykał się sam, skrypty coraz bardziej szwankują, npci znikają - klasyka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z upiększeniem Białej Grani
PostNapisane: 10 cze 2012, 16:08 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 24 maja 2011, 16:21
Posty: 1250
Gra chodzi na wysokich, sprzęt kwalifikuje się też do tego, by wprowadzić w grze High Resolution Texture Pack ( Free DLC ).
Próbowałem też z wersją Beautiful Whiterun z Nexusa ,ale nadal CTD.
Gdy odczekałem długo w Białej Grani ,a potem poszedłem do Pęknina, to obraz się zatrzymał w miejscu :p4: .
Czas powiedzieć pas, niech żrą ich smoki i sobie łażą w bałaganie :) .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z upiększeniem Białej Grani
PostNapisane: 12 cze 2012, 16:08 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 24 maja 2011, 16:21
Posty: 1250
Przepraszam adminów z góry za nowy post.
Jest - udało mi się i ten problem rozwiązać pliczkiem 4Gb patch.exe.
Domyślnie gra zużywa 2Gb ,a ja mam 8 w maszynie - teraz śmiga koło farmy.
Przynajmniej powetowałem sobie jakoś te problemy z wczorajszą aktualizacją.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 8 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules