Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 19 wrz 2020, 13:16


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 15 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Strefa schengen - czyli nowe prowincje i światy dla TES V
PostNapisane: 21 wrz 2012, 18:57 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Witam!
Z racji tego, że Skyrim zaczyna mi się już bardzo nudzić, stwierdziłem, że czas najwyższy rozejrzeć się za modami na nowe prowincje/światy dla TESV
Niestety modów jak na lekarstwo. Większość w fazie alpha albo prace porzucone.
Niektórzy pewnie powiedzą, że jest genialny mod Moonpath to Elsweyr, ale bądźmy szczerzy mod nie dodaje prowincji, a jedynie sieć mniejszych lub większych lokacji, dlatego też postanowiłem założyć ten temat, aby w nim zamieszczać informację o modach, które dodawałyby nowe prowincję.
Po poszukiwaniach udało mi się znaleźć ten projekt:
http://solstheim4e.blogspot.co.uk/ ( Na nexusie jest nie aktualizowana wersja)
Solstheim w 4 erze, a więc po wybuchu wulkanu, wielkiej wojnie, inwazji Argonian na Morrowind itd. Co prawda nie grałem w Morrowinda, a więc w Bloodmoona też, a co za tym idzie nie wiem jak to w TES3 wyglądało. W V, no cóż oceńcie sami (screeny na dole). Jak na razie faza alpha, NPC nic nie mówią, ale krzątają się po lokacjach, są nowe potworki i roślinki. Ogólnie zapowiada się ciekawie. Niestety w miastach i wioskach nie da się wejść do żadnej wioski.
Jak na razie zrobiłem sobie spacer 15 minut wzdłuż chyba jakieś rzeki (centrum mapy) i zboczyłem do miasta Sul?!

Screeny robione przeze mnie (Pytanie do fanów Morrowinda - podobne do tego co było w Morrowindzie?)
Spoiler:

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strefa schengen - czyli nowe prowincje i światy dla TES
PostNapisane: 21 wrz 2012, 19:06 
Mistrz pada
Mistrz pada
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2012, 15:16
Posty: 965
Gra w: Seria TES, HoMM 3, strategie Paradoxu, seria ME, seria DA, seria AC, P:T
No cóż, Solstheim było zdecydowanie bardziej zimne i zielone tak jak na to patrzę, do tego twórcy trochę swojej radosnej twórczości dorobili tj. dunmerskie miasto, (na Solstheim w Morrku był fort, osada cesarskich oraz osada Nordów) ale ogólnie wygląda bardzo dobrze, będę mod z pewnością obserwował. Ciekaw jestem jak Thirsk tam wygląda :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strefa schengen - czyli nowe prowincje i światy dla TES
PostNapisane: 21 wrz 2012, 19:12 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Ogólnie to screeny są o 7 rano z ENB z God rays z południowego wybrzeża - normalnie wszystko jest raczej tradycyjnie szare, śnieżne i zimne, a więc twoje wrażenie na temat tego, że jest zbyt kolorowo to moja wina. Jutro porobię parę screenów z północy, gdzie jest tak jak na północy Skyrim.
Nie wiem czy np. taki fort cesarskich będzie istniał, no bo raczej trochę czasu minęło od wydarzeń, które znasz z Bloodmonna.

Chyba te screeny z krowami i z tym dziwnym latającym czymś oddają faktyczny stan rzeczy.

EDIT:
Thirsk się chyba trochę rozrósł :D

Obrazek

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strefa schengen - czyli nowe prowincje i światy dla TES
PostNapisane: 21 wrz 2012, 19:29 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2012, 19:09
Posty: 488
Gra w: The Elders Scrolls V: Skyrim, Wiedźmin 2, Battlefield 3, Assassin's Creed Revelations
Bardzo ciekawie sie zapowiada :D

_________________
"Pat­rząc na ciem­ność lub śmierć boimy się niez­na­nego - nicze­go więcej. "- Joanne Kathleen Rowling


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strefa schengen - czyli nowe prowincje i światy dla TES
PostNapisane: 22 wrz 2012, 09:29 
Mistrz pada
Mistrz pada
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 maja 2012, 12:06
Posty: 890
Lokalizacja: Elsweyr, Senchal
Gra w: The Elder Scrolls 1-5, League of Legends, The Elder Scrolls: Legends
Podaj mi link do pobrania. Nie kojażę Angielskiego.

_________________
Miraak, wzór dla mojego dovahkiina. Dodatek Return to Clockwork City w The Elder Scrolls Legends coś wspaniałego. Lepszy niż Upadek Mrocznego Bractwa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strefa schengen - czyli nowe prowincje i światy dla TES
PostNapisane: 22 wrz 2012, 09:45 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
http://www.darkcreations.org/forums/top ... rt-thread/
Musisz się zarejestrować, żeby pobrać z tego forum
Jak zainstalujesz to zrób save i wpisz w konsole coc iadunoleenmar - przeniesie cię do Solstheim

EDIT: Oprócz nowo powstałych dunmerskich miast po wybuchu wulkanu są też te lokacje z Bloodmona. Niestety złą wiadomość. Cesarski fort.. no cóż... cesarskich już tam dawno nie ma;)
Zostały tylko ruiny, studnia na środku i zniszczony port

Obrazek

EDIT2:
Znalazłem rozbity prawie zakopany w śniegu statek powietrzny z tego zadania:
http://www.uesp.net/wiki/Bloodmoon:The_ ... rk_Airship
A ta wioska http://www.uesp.net/wiki/Bloodmoon:Raven_Rock
Raven Rock jest opuszczona i zniszczona. Po lesie chodzą patrole Nordyckich berserkerów. Jestem wampirem więc na słońcu mam ogranicozne pole do popisu - rozwalili mnie dwoma uderzeniami WTF?!

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strefa schengen - czyli nowe prowincje i światy dla TES
PostNapisane: 22 wrz 2012, 11:27 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka

Dołączył(a): 05 mar 2012, 16:13
Posty: 363
Lokalizacja: Skyrim - Dragonborn Manor
Gra w: TES V Skyrim, TES IV Oblivion
http://www.youtube.com/watch?v=2Z_y4K4NfdM&feature=plcp

Niestety nie wiem jak to miasto ściągnąć;(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strefa schengen - czyli nowe prowincje i światy dla TES
PostNapisane: 22 wrz 2012, 13:07 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, 21:13
Posty: 257
oo krzykacze ;D widzę latają;)

_________________
Mój kanał na YouTube:



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strefa schengen - czyli nowe prowincje i światy dla TES
PostNapisane: 22 wrz 2012, 13:48 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Aha, bo się właśnie zastanawiałem, co to za "ptaszki" Latają wszędzie.
BTW. Zaatakowała mnie wataha wilków, ale wreszcie prawdziwa wataha - ponad 20 wilków. W sumie to nawet mnie pogryzły dosyć ;)

@Kudlacz - to miast w ogóle jest w lore? Ale tak poza tym wygląda genialne.

Ogólnie po rozejrzeniu się to powstają mody na Elsweyr, Summerset, Valenwood, Blackmarsh, Hammerfall, High Rock a nawet Morrowind, ale większość jest w fazie tworzenia albo w fazie alfa. Blackmarsh wygląda jako tako i da się go ściągnąć ;)

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strefa schengen - czyli nowe prowincje i światy dla TES
PostNapisane: 22 wrz 2012, 16:49 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka

Dołączył(a): 05 mar 2012, 16:13
Posty: 363
Lokalizacja: Skyrim - Dragonborn Manor
Gra w: TES V Skyrim, TES IV Oblivion
Własnie to co podałem jest w fazie testów ale wyglada super!:D
czekam tylko aż wyjdzie;D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 15 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules