Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 19 wrz 2020, 16:42


Napisz wątekOdpowiedz Strona 4 z 11   [ Posty: 110 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 01 paź 2012, 18:53 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2012, 18:25
Posty: 5314
Pewnie chodzi o to, że nie wyświetla się "chest", tylko np. "jedzenie". Chyba czegoś takiego niema. Teraz nie sprawdzę, bo na nexusie jakiś remont ;)

_________________
InSkyrim


Obrazek
Aby dołączyć, kliknij w obrazek.

Free Company of Alinor- Ktoś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 01 paź 2012, 18:58 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2012, 17:49
Posty: 384
Lokalizacja: Lakeview Manor
Gra w: TES V : Skyrim ; Prototype ; Plemiona ; AC:Brotherhood
Też właśnie chciałem sprawdzić już 2 raz i się nie da :D Koleś zrobił tak w modzie Dovahkiin Hideout, ze spolszczeniem jest np. Sztabki, Ruda i Smocze, albo Szkatuła na biżuterię. Na pewno idzie jakoś to zrobić :/ Tylko jak ...

_________________
Obrazek

Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba stawić temu czoło.
J. K. Rowling


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 01 paź 2012, 19:13 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Po cholerę? Chyba każdy wie, gdzie co schował?

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 02 paź 2012, 07:10 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka

Dołączył(a): 05 mar 2012, 16:13
Posty: 363
Lokalizacja: Skyrim - Dragonborn Manor
Gra w: TES V Skyrim, TES IV Oblivion
Ten mod na budowanie to Tundra Defens tak?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 02 paź 2012, 11:14 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Tak.

Bla...bla..bla...bla...bla... - muszę coś jeszcze napisać bo się mod przyczepi, że mój post zawiera tylko jedno słowo.

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 02 paź 2012, 12:05 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2012, 17:49
Posty: 384
Lokalizacja: Lakeview Manor
Gra w: TES V : Skyrim ; Prototype ; Plemiona ; AC:Brotherhood
A ja lubię mieć tak wszystko poukładane, bo na przykład mam piętnaście skrzyń i tu wrzucę sobie sztabki, tu rudy, tu klejnoty, a gdzie indziej skóry itp. to idzie się pogubić :D

_________________
Obrazek

Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba stawić temu czoło.
J. K. Rowling


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 02 paź 2012, 12:20 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Trochę od tematu odbiegnę - czy ktoś dorobił się kowala tzn. tej babki? Bo mi ostatnio zaginęła, jakiś bug i nie mogę jej znaleźć. Jeżeli ktoś ją ma to mógłby ją zaznaczyć w konsoli myszką i podać ID to będę wdzięczny;)

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 02 paź 2012, 12:44 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2012, 17:49
Posty: 384
Lokalizacja: Lakeview Manor
Gra w: TES V : Skyrim ; Prototype ; Plemiona ; AC:Brotherhood
A nie pamiętasz jak się nazywała ? ? Jak tak to wpisz w konsoli help <jej imię> i powinno być.

_________________
Obrazek

Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba stawić temu czoło.
J. K. Rowling


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 02 paź 2012, 13:35 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Właśnie nie, ale stwierdzam, że chyba w ogóle zacznę budowę od nowa. Nie jestem w pełni zadowolony. Zastanawiam się też nad zmianą lokalizacji. Ma ktoś jakąś ciekawą?

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 02 paź 2012, 14:22 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2012, 17:49
Posty: 384
Lokalizacja: Lakeview Manor
Gra w: TES V : Skyrim ; Prototype ; Plemiona ; AC:Brotherhood
Proponował bym te wzgórza niedaleko kamienia węża, taki forcik na skraju wzgórza dopiero epicko wygląda :D

_________________
Obrazek

Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba stawić temu czoło.
J. K. Rowling


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 4 z 11   [ Posty: 110 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules