Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 27 wrz 2020, 11:05


Napisz wątekOdpowiedz Strona 5 z 11   [ Posty: 110 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 02 paź 2012, 17:49 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Wzgórza czy lodowca? Haha
Ciekawe jak będą wyglądały ataki - wampiry wynurzające się z wody?!
BTW. Atak wilkołaków na mój fort był piorunujący

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 02 paź 2012, 18:50 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2012, 17:49
Posty: 384
Lokalizacja: Lakeview Manor
Gra w: TES V : Skyrim ; Prototype ; Plemiona ; AC:Brotherhood
Jak zwał tak zwał :D Na czym polegają te ataki ?

_________________
Obrazek

Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba stawić temu czoło.
J. K. Rowling


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 02 paź 2012, 19:01 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
No po prostu. Usłyszysz dźwięk rogu no i zaczną pojawiać się wrogowie, którzy atakują nawet jak nie jesteś w forcie. Ja np wiadomość o ataku wilkołaków dostałem w Białej Grani i pognałem konno :D

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 02 paź 2012, 19:05 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2012, 17:49
Posty: 384
Lokalizacja: Lakeview Manor
Gra w: TES V : Skyrim ; Prototype ; Plemiona ; AC:Brotherhood
Ciekawe :D I normalnie zabiją ci np. kowala?? Ale będzie można się pobawić :D :D :D Wpadasz na koniu z łukiem ^^

_________________
Obrazek

Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba stawić temu czoło.
J. K. Rowling


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 02 paź 2012, 19:27 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2012, 18:25
Posty: 5314
Tylko szkoda, że niemożna na koniu z czarem... Ale te rajdy są fajne. Straż może sama odeprzeć atak wilkołaków?

_________________
InSkyrim


Obrazek
Aby dołączyć, kliknij w obrazek.

Free Company of Alinor- Ktoś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 03 paź 2012, 14:58 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
@Dodo20091
Kowal jest nieśmiertelny, tak samo jak kupiec, ale niestety mi się jakoś zawieruszyła i nie mogę jej znaleźć.
@Amandir
Straż spokojnie odeprze atak wilkołaków, chociaż nie obędzie się bez przypadków śmiertelnych. Wszystko zależy od ilości strażników, rozmieszczenia no i ekwipunku.

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 03 paź 2012, 17:18 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, 21:13
Posty: 257
Jak strażnik padnie to możesz pofarmić na trupach i sie wzbogacić trochę:D

a czy Towarzysze też walczą z wilkołakami ?:P

_________________
Mój kanał na YouTube:



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 03 paź 2012, 18:00 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Raczej każdy NPC będzie walczyć z wilkołakiem NPC'em

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 04 paź 2012, 13:12 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka

Dołączył(a): 05 mar 2012, 16:13
Posty: 363
Lokalizacja: Skyrim - Dragonborn Manor
Gra w: TES V Skyrim, TES IV Oblivion
Super ten mod... właśnie go instaluje xD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 06 paź 2012, 17:03 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2012, 17:49
Posty: 384
Lokalizacja: Lakeview Manor
Gra w: TES V : Skyrim ; Prototype ; Plemiona ; AC:Brotherhood
Jest mod i zaczyna się fajnie. Postawiłem studnie, te 5 pali, jakiś tam główny budynek, koszary i coś jeszcze. Jest mały problem ze wstawianiem drzwi ale jakoś daje radę. Ale jaki jest ten cancel button, bo zacząłem budować mur i nie mogę przestać :D

_________________
Obrazek

Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba stawić temu czoło.
J. K. Rowling


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 5 z 11   [ Posty: 110 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules