Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 21 wrz 2020, 19:35


Napisz wątekOdpowiedz Strona 8 z 11   [ Posty: 110 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 15 paź 2012, 11:01 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Przytrzymaj /

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 15 paź 2012, 11:55 
Casual
Casual

Dołączył(a): 14 gru 2011, 16:04
Posty: 3
Dziękować Bardzo :):):):)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 16 paź 2012, 13:46 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 09 paź 2012, 22:38
Posty: 42
Jaka wersje trzeba miec bu tundra zadzialala? Mozna wgrac na polska wersje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 16 paź 2012, 13:59 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Można grać na polskiej. Potrzebujesz wersji 1.7 i najnowszego SKSE.

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 17 paź 2012, 05:51 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 09 paź 2012, 22:38
Posty: 42
A czy jesli mam 1,1 to moge od razu wgrac 1,7 czy wszystkie po kolei?
Oraz czy ten SKSE jest dobry - http://skse.silverlock.org/ ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 17 paź 2012, 15:01 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Cytuj:
Current release build (1.5.11, compatible with runtime 1.7.7.0 on 4 August 2012): http://skse.silverlock.org/beta/skse_1_05_11.7z


Tak.

Cytuj:
A czy jesli mam 1,1 to moge od razu wgrac 1,7 czy wszystkie po kolei?

Tak. I nie chwal się piratem na forum.

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 21 paź 2012, 13:01 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 09 paź 2012, 22:38
Posty: 42
Nie mam pirata. Kupilem tuz po premierze i nie chcial dzialac, wiec polecono mi 1,1 dla optymalizacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pomoc przy modzie oraz porady
PostNapisane: 26 paź 2012, 19:29 
Casual
Casual

Dołączył(a): 26 paź 2012, 19:17
Posty: 2
Witam nie będę tutaj się zbytnio rozpisywał otóż mam problem z modem Tundra Defense i teraz pobrałem tego moda ale ten mod potrzebuje jakiejś aplikacji czy programu i ja go mam tylko że nie wiem czy dobrze zrobiłem tzn. nie wiem czy go dobrze zainstalowałem do gry Skyrim wkleiłem zawartość tego programu ''skse'' do Data a cały modzik przy pomocy Nexus Mod Manager i jest ok ale teraz prosił bym aby ktoś mógł przetestować moda bo ja nawet nie jestem pewien czy dobrze mi się zainstalował i nie wiem poprostu jak zacząć gre ogólnie mod pozwala na własne rozbudowanie wioski czy osady i tutaj właśnie nie wiem jak to zacząć co zrobić? proszę o pomoc :( był bym bardzo wdzięczny ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy modzie oraz porady
PostNapisane: 27 paź 2012, 10:34 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2012, 17:49
Posty: 384
Lokalizacja: Lakeview Manor
Gra w: TES V : Skyrim ; Prototype ; Plemiona ; AC:Brotherhood
viewtopic.php?f=223&t=9561
tu.

_________________
Obrazek

Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba stawić temu czoło.
J. K. Rowling


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 27 paź 2012, 22:52 
Casual
Casual

Dołączył(a): 25 paź 2012, 15:01
Posty: 9
Witam!
Kolejny problem trapi moją biedną duszę.Otóż Tundra Defence nie działa u mnie prawidłowo i nie wiem czym to jest spowodowane.Pobrałem mod ze skyrimnexus, aplikacje skse ze strony http://skse.silverlock.org/. Najpierw próbowałem z tą pierwszą wersją skse a następnie z tą drugą.Z identycznym skutkiem.Po odpaleniu gry (dodam iż przez Skyrim launcher, bo przez skse_loader nie da się - wyskakuje komunikat "Couldn`t find TESV.exe")
normalnie wyskakuje okienko dodaniu moda Tundra Defence, w ekwipunku mam kartkę do budowy studni, używam jej i tu pojawia się problem.
W instrukcji pisze ,że za pomocą poszczególnych klawiszy możemy bracać i przemieszczać studnię, a co najważniejsze, za pomocą klawisza "E" akceptujemy miejsce budowy studni.U mnie żaden z przycisków nie działa, nie mogę ani obrócić studni za pomocą klawiszy "Z/X", ani wykonać żadnej innej operacji....
Ma ktoś jakiś pomysł, dlaczego tak się dzieje?Mógłby ktoś doradzić co mam zrobić, żeby mod zaczął działać, bo napaliłem się na niego ostro.

P.S Dodam ,że mam najnowszą wersję gry.
Tundra Defence zainstalowałem poprzez Nexus Mod Menager.Dodam także ,iż reinstalowałem moda - oczywiście nie pomogło.

Będę wdzięczny za pomoc, pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 8 z 11   [ Posty: 110 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules