Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 26 wrz 2020, 18:53


Napisz wątekOdpowiedz Strona 10 z 11   [ Posty: 110 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 06 sty 2013, 11:55 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2012, 18:25
Posty: 5314
Tundra defanse potrzebuje patcha 1.8, czemu go nie masz?

_________________
InSkyrim


Obrazek
Aby dołączyć, kliknij w obrazek.

Free Company of Alinor- Ktoś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 06 sty 2013, 15:27 
Casual
Casual

Dołączył(a): 05 sty 2013, 21:21
Posty: 2
A to w tym problem myślałem że pójdzie na 1.7 , mój błąd. Dzięki za pomoc i szybką odpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 25 sty 2013, 00:22 
Casual
Casual

Dołączył(a): 25 sty 2013, 00:08
Posty: 6
Witam, chciałbym się podzielić kilkoma uwagami na temat TD.
Pierwsze co wpada w oko i do tego je razi to Skrzynia Strażników i Kolekcjonerzy, brak synchronizacji. bug na bugu, co masz w skrzyni strażników - to z każdym dniem na nowo zbierają kolekcjonerzy z Twojej działki - kopiowanie itemów.
Dwa to zacinanie się strażników patrolowych, dojdą do 1 punktu następnie stoją i czekają, aż gracz wejdzie do budynku i wyjdzie - wtedy warownia się "odświeża" i strażnicy na nową przechodza 1 pkt. i tak w kółko.
#3 - Strażnicy/osadnicy itd - nie rozpoznają niektórych obiektów na terenie warowni - potykają się o nie, chcą przez nie przejść, zacinają się, dopiero po kilku minutach odnajdują drogę do celu.
#4. Rozpoczał się atak, przenosisz się z oddzielnej lokacji do Warowni i resp wrogów zaczyna się przy studni.
#5. Brak kowala, wspominal, że dojdzie do warowni samodzielnie, mijają długie godziny rozgrywki - kowala brak.
#6. Nie potrafię ogarnąć planów typu "Dom-łóżko" itp, w domu nie da się tego postawić a bez sensem jest budowanie np szafy, albo żyrandolu bezpośrednio na zewnątrz.
#7.Granice działki i patrolujący po nich strażnicy - żenada. a już w ogóle gdy nasza warownia jest otoczona murem.
#8. Kapitan straży miejskiej (kupiony za kase) - chodzi sam ch** wie gdzie i wraca na ostatnią chwilę walki.
#9. Strażnicy stojący na warcie - nienaturalni wracają na swoje ustalone pozycje - teleport?
#10. Brak możliwości stworzenia klimatu w warowni.
#11. Wedlug mnie zbyt słaba kontrola w ingerencję warowni - osadników / zbyt mało szczegółowych opcji.
#12. Interfejs sterowania raidami cięzki do ogarnięcia i niekompetentny

Jeżeli znajdzie się jakiś gracz doświadczony w tych tematach, mający sposoby na te kwestie, zapraszam na gg : 6642336

Make it simple!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 07 lut 2013, 12:16 
Casual
Casual

Dołączył(a): 07 lut 2013, 12:10
Posty: 13
A mam pytanie czy będzie kiedyś spolszczenie? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 10 lut 2013, 11:30 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 10 lut 2013, 11:28
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
Gra w: Stalker-y,TES V SKYRIM,Ace of Spades,Minecraft,Warcraft 3,Asassin's Creed 2,Crysis 3
Oto spolszczenie :

http://skyrim.nexusmods.com/mods/28730/
Też gram w ten mod.

Ps Zna ktoś dobre miejsce na twierdze . Najlepsze by był płaski teren :)

_________________
Ten, któremu starczy odwagi i wytrwałości, by przez całe życie wpatrywać się w mrok, pierwszy dojrzy w nim przebłysk światła.- Dmitry Glukhovsky Metro 2033


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 13 lut 2013, 07:36 
Casual
Casual

Dołączył(a): 25 sty 2013, 00:08
Posty: 6
Okolice białej grani, a dokładnie na północ od tych farm leżących przy białej grani. Obszerny i w miarę płaski teren, do tego dość blisko niektórych ważnych lokacji


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 14 lut 2013, 17:15 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 10 lut 2013, 11:28
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
Gra w: Stalker-y,TES V SKYRIM,Ace of Spades,Minecraft,Warcraft 3,Asassin's Creed 2,Crysis 3
Jakieś inne ? Bo to znam.

PS Kawałek na zach od farmy Pelagia jest dobra miejscòwka .

_________________
Ten, któremu starczy odwagi i wytrwałości, by przez całe życie wpatrywać się w mrok, pierwszy dojrzy w nim przebłysk światła.- Dmitry Glukhovsky Metro 2033


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 14 lut 2013, 17:17 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 10 lut 2013, 11:28
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
Gra w: Stalker-y,TES V SKYRIM,Ace of Spades,Minecraft,Warcraft 3,Asassin's Creed 2,Crysis 3
Jakieś inne ? Bo to znam.

PS Kawałek na zach od farmy Pelagia jest dobra miejscòwka .

_________________
Ten, któremu starczy odwagi i wytrwałości, by przez całe życie wpatrywać się w mrok, pierwszy dojrzy w nim przebłysk światła.- Dmitry Glukhovsky Metro 2033


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 14 lut 2013, 21:04 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 paź 2012, 15:56
Posty: 90
wiem że to tundra defense, ale to nie znaczy że macie budować twierdze obok białej grani, ja polecam wam bardzo zaśnieżone tereny zazwyczaj jest na takich płasko, i nie ma trawy która mi przeszkadza przy ustawianiu budynków

np na górze mapy niedaleko zimowej twierdzy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyjaśnienie - King of Rivelhelm i Tundra Defense
PostNapisane: 15 lut 2013, 15:12 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 10 lut 2013, 11:28
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
Gra w: Stalker-y,TES V SKYRIM,Ace of Spades,Minecraft,Warcraft 3,Asassin's Creed 2,Crysis 3
Buduje tam gdzie jest dobre miejsce.


Prosze o dokładne miejscòwki jeśli można!

Zna ktoś id ,, plany:studnia ''?Bo chyba znam sposòb na zakładanie kilku twierdz !

_________________
Ten, któremu starczy odwagi i wytrwałości, by przez całe życie wpatrywać się w mrok, pierwszy dojrzy w nim przebłysk światła.- Dmitry Glukhovsky Metro 2033


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 10 z 11   [ Posty: 110 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules