Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 28 lis 2021, 09:00


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 22 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mody-walka,klimat
PostNapisane: 16 paź 2012, 17:59 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 sie 2012, 15:41
Posty: 19
Witam wszystkich, poszukuje modów:
Przytaczające klimaty Morrowind
Zwiększenie ilości losowych przeciwników takich jak bandyci,dzikie wilkołaki
Też bardzo podobał mi się motyw "bitwy" o Białą Grań,Forty jak by był jakiś mod dający możliwość walki w większych zgrupowaniach
Dzięki z góry.

_________________
"Jego największym pragnieniem jest umrzeć. Zabijał już tyle razy i chciałby zginąć jak wojownik, jednak nie udało mu się znaleźć godnego przeciwnika. Nie polecam spełniać jego zachcianki"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody-walka,klimat
PostNapisane: 20 paź 2012, 16:06 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2012, 12:26
Posty: 420
Lokalizacja: TYCHY
Gra w: Skyrim, Oblivion , Morrowind, STALKER
http://skyrim.nexusmods.com/mods/9694 razem z tym http://skyrim.nexusmods.com/mods/18997
http://skyrim.nexusmods.com/mods/9494 to na walkę
dla klimatu polecam wybrany z serii ENB to na grafikę
http://skyrim.nexusmods.com/mods/22793 zbroje z Morrowinda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody-walka,klimat
PostNapisane: 20 paź 2012, 17:25 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
http://skyrim.nexusmods.com/mods/9694
Co do moda:
Wymaga coś dodatkowo czy można od razu bez problemu ściągać i instalować? SKSE czy coś wymagane jest?
Czy obciąża pamięć RAM mocno?
Gdzie tak konkretniej co się respi? Czy są jakieś konflikty z tym co gdzie ma się respić? Co i jak się w tej kwestii zmienia?
Jak usunąć? Trzeba coś kombinować czy wystarczy NMM kazać usunąć to usunie?

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody-walka,klimat
PostNapisane: 20 paź 2012, 18:01 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2012, 17:49
Posty: 384
Lokalizacja: Lakeview Manor
Gra w: TES V : Skyrim ; Prototype ; Plemiona ; AC:Brotherhood
Nie potrzebuje SKSE, żeby usunąć potrzebujesz tylko usunąć biblioteki bsa i esp z moda, widać po nazwie, a jeśli chcesz mieć więcej spawnów ściągasz jakiś dodatek do moda, pisze na nexusie.

_________________
Obrazek

Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba stawić temu czoło.
J. K. Rowling


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody-walka,klimat
PostNapisane: 20 paź 2012, 18:39 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
Ale problem w tym że jak spawn/respawn wygląda ja nie wiem i chcę się dowiedzieć jak to w ogóle działa. To jak to wygląda?

I czy mocno obciąża pamięć RAM? Mam tylko 2 GB ramu :/

I mam nadzieję że ten mod nie wprowadza ataków tych lub jakichkolwiek potworów na wsie i miasta?

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody-walka,klimat
PostNapisane: 21 paź 2012, 08:05 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2012, 17:49
Posty: 384
Lokalizacja: Lakeview Manor
Gra w: TES V : Skyrim ; Prototype ; Plemiona ; AC:Brotherhood
Ataków chyba nie wprowadza, pamięci też chyba nie obciąża bardzo, dodaje tylko parę potworków do gry :D
Żeby potwory ci się spawnowały musisz odczekać 30 po zainstalowaniu moda, a spawnują się losowo w Skyrim i w jaskiniach i tego typu lokacjach.

_________________
Obrazek

Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba stawić temu czoło.
J. K. Rowling


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody-walka,klimat
PostNapisane: 21 paź 2012, 09:36 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
Ale jak w jaskiniach? Ma to miejsce kosztem dotychczasowe spawnu czy coś? Czy w wolne miejsca jakieś są wepchnięte? Czy jak?

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody-walka,klimat
PostNapisane: 21 paź 2012, 17:57 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2012, 17:49
Posty: 384
Lokalizacja: Lakeview Manor
Gra w: TES V : Skyrim ; Prototype ; Plemiona ; AC:Brotherhood
Pewnie jakoś w wolne miejsca i z tego co wiem na końcu jakiś mało znaczących lochów, zamiast np. Draugra Pana Śmierci masz jakiegoś potężniejszego potworka. Jutro zainstaluje, sprawdzę i więcej napiszę.

_________________
Obrazek

Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba stawić temu czoło.
J. K. Rowling


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody-walka,klimat
PostNapisane: 23 paź 2012, 21:13 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
I jak tam? Sprawdziłeś?

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mody-walka,klimat
PostNapisane: 27 paź 2012, 09:54 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
DODO to jak? Sprawdzałeś już?

Bardzo przepraszam za odkop ale inaczej szanse na to że ktoś odpowie są żadne. A mi to naprawdę potrzebne.

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 22 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules