Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 29 wrz 2020, 17:00


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 24 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pytania odnośnie modów
PostNapisane: 01 lis 2012, 14:27 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2012, 17:56
Posty: 28
Lokalizacja: Poznań
Gra w: Skyrim , Wiedźmin, Battlefield, League of Legends, Diablo 2 i 3 , Gothic 1, 2 NK, 3
Dodo20091 danke ;)
Wollannd, może źle szukasz w necie? Nie chce mi się za bardzo wierzyć, że do tak znanego modu nie ma aktualnego translate.
EDIT:
Właśnie pobrałem mod WATER -- http://skyrim.nexusmods.com/mods/13268 i zauważyłem błędy. Gdy podchodzę bardzo blisko wody robi się ona przeźroczysta. Z daleka jej tekstury wyglądają normalnie (tzn. nie widać różnicy po modzie). W plikach danych moda włączyłem. Nie wiem o co chodzi...

P.S Dodo, o co chodzi z modem The dance of death? Jak się go uaktywnia w grze? Wydaje mi się,że przeczytałem gdzieś, że robi się to gdzieś w umiejętnościach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania odnośnie modów
PostNapisane: 01 lis 2012, 14:42 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
Igoras, na skyrim nexus chyba stary, na www.skyrim.pl na pewno stary. Nie wiem czy ten z nexusa i ten z skyrim.pl to nie aby to samo.

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania odnośnie modów
PostNapisane: 01 lis 2012, 14:53 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2012, 17:56
Posty: 28
Lokalizacja: Poznań
Gra w: Skyrim , Wiedźmin, Battlefield, League of Legends, Diablo 2 i 3 , Gothic 1, 2 NK, 3
Mam zamiar pobrać ten Camping, ale to dopiero jakoś jutro, o dzisiaj mam dość pieprzenia się z tymi modami. Wtedy spróbuje znaleźć to spolszczenie, bo nie mogę ci uwierzyć nadal :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania odnośnie modów
PostNapisane: 01 lis 2012, 15:56 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
Uwierz. Spolszczenia leżą i kwiczą :/

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania odnośnie modów
PostNapisane: 01 lis 2012, 19:26 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2012, 17:49
Posty: 384
Lokalizacja: Lakeview Manor
Gra w: TES V : Skyrim ; Prototype ; Plemiona ; AC:Brotherhood
No teraz leżą, ale jak ja ściągałem było jeszcze dobre :D Ale mod nie wymaga maga wielkiej znajomości angielskiego.

_________________
Obrazek

Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba stawić temu czoło.
J. K. Rowling


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania odnośnie modów
PostNapisane: 03 lis 2012, 19:55 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2012, 17:56
Posty: 28
Lokalizacja: Poznań
Gra w: Skyrim , Wiedźmin, Battlefield, League of Legends, Diablo 2 i 3 , Gothic 1, 2 NK, 3
Właśnie pobrałem mod WATER -- http://skyrim.nexusmods.com/mods/13268 i zauważyłem błędy. Gdy podchodzę bardzo blisko wody robi się ona przeźroczysta. Z daleka jej tekstury wyglądają normalnie (tzn. nie widać różnicy po modzie). W plikach danych moda włączyłem. Nie wiem o co chodzi...

P.S Dodo, o co chodzi z modem The dance of death? Jak się go uaktywnia w grze? Wydaje mi się,że przeczytałem gdzieś, że robi się to gdzieś w umiejętnościach.


Odpowiedz ktoś :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania odnośnie modów
PostNapisane: 03 lis 2012, 21:21 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, 19:43
Posty: 89
Lokalizacja: Lublin
Gra w: Skyrim, Wiedźmin, Minecraft, WoW
co do modu water to tak on działa :)
Hmm a co do The dance of feath to też bym się chętnie dowiedział.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania odnośnie modów
PostNapisane: 04 lis 2012, 09:11 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2012, 17:49
Posty: 384
Lokalizacja: Lakeview Manor
Gra w: TES V : Skyrim ; Prototype ; Plemiona ; AC:Brotherhood
Mod dodaje bardzo dużo nowych killmove'ów które, z tego co udało mi się zrozumieć, możemy odblokowywać jako perki, albo ostatni wróg to finisher itp. Tyle że nie jako perki w systemie umiejętności Skyrim, tylko innym klawiszem otwieramy osobne menu, tylko nie mogę znaleźć którym :/

_________________
Obrazek

Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba stawić temu czoło.
J. K. Rowling


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania odnośnie modów
PostNapisane: 13 lis 2012, 18:41 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2012, 17:56
Posty: 28
Lokalizacja: Poznań
Gra w: Skyrim , Wiedźmin, Battlefield, League of Legends, Diablo 2 i 3 , Gothic 1, 2 NK, 3
Dodo, właśnie przed chwilą, jak grałem, skojarzyłem o co chodzi z TDOD. Wchodzisz w MAgia, potem zakładka Wszystkie i masz The dance of death. Dalej dajesz to do ulubionych wybierasz to i klikasz Z. Pokazuje ci się menu w którym możesz wybrać dużo opcji (szanse na finishery, na obcięcie głowy itd). Nie ogarnąłem jeszcze spolszczenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania odnośnie modów
PostNapisane: 13 lis 2012, 19:15 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2012, 17:49
Posty: 384
Lokalizacja: Lakeview Manor
Gra w: TES V : Skyrim ; Prototype ; Plemiona ; AC:Brotherhood
Ja nie używam dlatego nie wiem, ale dzięki. Może w przyszłości zainstaluje :D

_________________
Obrazek

Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba stawić temu czoło.
J. K. Rowling


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 24 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules