Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 22 wrz 2020, 14:02


Napisz wątekOdpowiedz Strona 4 z 9   [ Posty: 81 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wrye Bash
PostNapisane: 02 paź 2014, 13:15 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2013, 14:21
Posty: 445
Lokalizacja: Wichrowy Tron
Gra w: Skyrim
Bardzo dziękuję za szczegółowy opis nocny.

Ciekawostka odnośnie bashed patch.
Jeśli np. przy rebuild patch w połowie zamknie się program Wrye Bash. Nie spatchuje. To wystarczy skopiować pliki Skyrim.ini i SkyrimPrefs.ini jeśli w nich wprowadzaliście zmiany, a zastąpić oryginalnymi przez skasowanie i uruchomienie SkyrimLuncher, który dokona tego automatycznie. Potem jak spatchujecie poprawnie wystarczy przywrócić wcześniej zmodyfikowane oba pliki. Wrye Bash przy wykonywaniu rebuild patch w jakiś sposób wpływa na nie.

_________________
SKYRIM REMIX and The Best Music for Skyrim :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wrye Bash
PostNapisane: 02 paź 2014, 13:27 
Adept analogów
Adept analogów

Dołączył(a): 26 maja 2011, 17:39
Posty: 190
Lokalizacja: Londyn
Gra w: Skyrim
Rozwiązanie banalnie proste:

1. Usuń Bashed Patch i zamknij Wrye.
2. Odpal Wrye.
3. Bashed Path jest nieaktymny / nie zaznaczony.
4. Skorzystaj z opcji "Rebuld Patch"

:D

Naven napisał(a):
Zastanawiam sie do czego sluzy to po prawej stronie okienko:
Spoiler:



Okienko pokazuje pliki "master" i ich umiejscowienie (obecne i sugerowane) do których i z których korzysta plik esp / esm zaznaczony w lewym oknie.

_________________
Samsung NP350V5C-S05PL
Windows 7 Home Premium (x64)
Intel(R) Core(TM) i7-3610QM CPU @ 2.30GHz
Intel HM76 (Panther Point)
RAM 8 GB
Intel HD Graphics 4000 + AMD Radeon HD 7670


Profil NEXUS - matatiah
Profil STEAM - matatiah


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wrye Bash
PostNapisane: 02 paź 2014, 13:33 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, 18:17
Posty: 181
Lokalizacja: To tu, to tam
Gra w: Starcraft, Skyrim, LoL
DZIAAALLAAAA. DZIEKUJE STARY!!!!

Nie ma to jak stara dobra zasada IT: wylacz i wlacz ponownie ;)

Btw wyskoczylo to okienko bo ten mod tez sie z dezaktywowal:

Obrazek

_________________
TUTORIAL dla poczatkujacego. Ostatnia edycja 04.01.2016 r na drugiej stronie.
Mod Organizer Poradnik wersja MOVIE i TEKSTOWA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wrye Bash
PostNapisane: 02 paź 2014, 14:24 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
strzał w 10 matatiah :) ten patch do hunterborna musiał być zmodyfikowany, jakaś informacja tkwiła już w bashed patchu, ale nie był na masterlist.
pamiętajcie tylko by w razie kasowania bashed patcha zrobić jego kopię, w późniejszym etapie gry przy większej ilości modów, może być duży kłopot z wczytaniem save.
okienko "Deactivate these mods prior to patching" informuje o dezaktywacji esp z load order i wciągnięcie do patcha. Podczas rebuild patch klikamy zawsze OK. Jeśli chcemy by mod był aktywny w load order, ale pozostał jako fragment bashed patcha klikamy SKIP.

Nicolas5 napisał(a):
Ciekawostka odnośnie bashed patch.
Jeśli np. przy rebuild patch w połowie zamknie się program Wrye Bash. Nie spatchuje. To wystarczy skopiować pliki Skyrim.ini i SkyrimPrefs.ini jeśli w nich wprowadzaliście zmiany, a zastąpić oryginalnymi przez skasowanie i uruchomienie SkyrimLuncher, który dokona tego automatycznie. Potem jak spatchujecie poprawnie wystarczy przywrócić wcześniej zmodyfikowane oba pliki. Wrye Bash przy wykonywaniu rebuild patch w jakiś sposób wpływa na nie.

hmm...zagadkowa sprawa. Może wystarczy odznaczyć na plikach ini tylko do odczytu? WB nie wpływa na pliki ini więc ciekawe dlaczego taki sposób u Ciebie działa. Może uda się odkryć jakieś nieznane dotąd właściwości WB? ;)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wrye Bash
PostNapisane: 02 paź 2014, 17:51 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2013, 14:21
Posty: 445
Lokalizacja: Wichrowy Tron
Gra w: Skyrim
nocny napisał(a):
hmm...zagadkowa sprawa. Może wystarczy odznaczyć na plikach ini tylko do odczytu? WB nie wpływa na pliki ini więc ciekawe dlaczego taki sposób u Ciebie działa. Może uda się odkryć jakieś nieznane dotąd właściwości WB? ;)

No czasem się tak u mnie z tym dzieje, a sposób znalazłem na jakimś angielskim forum. Nie pamiętam jaka to była strona, ale ważne że działa.

_________________
SKYRIM REMIX and The Best Music for Skyrim :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wrye Bash
PostNapisane: 02 paź 2014, 18:01 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
powód zamykającego się WB jest głównie spowodowany bałaganem/błędnym ustawieniem w LO lub brakiem jednego/kilku Masterfile`s

o tych ini słyszę pierwszy raz i metoda wydaje się obejściem pewnego problemu, chyba postaram się problem wywołać u siebie i znaleźć inne rozwiązanie iż nie może być tak że to się rozwiązuje oszukując system ;)

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wrye Bash
PostNapisane: 03 paź 2014, 02:33 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Popieram, 99% zamknięć WB to bałagan w load order, lub złe spatchowanie reproccer.
Są też wyjątkowe sytuacje. WB nie zczytuje tabeli xml stats tylko ją nadpisuje podczas rebuild. Przy użyciu opcji import stats np. przy modzie SXP przy rebuild bashed patch +reproccer + zmiany w uncapper (dezaktywowany exp) następuje crash. SXP nadpisuje tabelę stats w trybie wyjątku pomostowo przez SKSE uncapper. Wykryłem ogólnie 3 mody, które mają analogiczny konflikt z WB.
Mały hot news na temat WryeBash.
Nawiązałem kontakt z programistą Pythona i przedstawiłem mu projekt spolszczenia WryeBash, sprawa jest do ogarnięcia (cytuję), być może uda się również wprowadzić do niego kilka usprawnień jak implementacja LOOT zamiast BOSS, polski tutorial video, itp. Temat świeży więc na razie zapowiadam ku pokrzepieniu serc.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wrye Bash
PostNapisane: 03 paź 2014, 03:46 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, 18:17
Posty: 181
Lokalizacja: To tu, to tam
Gra w: Starcraft, Skyrim, LoL
Wrye wykryl moj pierwszy konflikt modow:

Spoiler:


Czy da sie cos z tym zrobic, czy usunac Dual Sheath.
Nie doczytalem by jakos na siebie mialy wplynac.
Moze cos zle zainstalowalem?

Tak to obecnie u mnie wyglada:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0

_________________
TUTORIAL dla poczatkujacego. Ostatnia edycja 04.01.2016 r na drugiej stronie.
Mod Organizer Poradnik wersja MOVIE i TEKSTOWA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wrye Bash
PostNapisane: 03 paź 2014, 12:19 
Adept analogów
Adept analogów

Dołączył(a): 26 maja 2011, 17:39
Posty: 190
Lokalizacja: Londyn
Gra w: Skyrim
nocny napisał(a):
Nawiązałem kontakt z programistą Pythona i przedstawiłem mu projekt spolszczenia WryeBash, sprawa jest do ogarnięcia (cytuję), być może uda się również wprowadzić do niego kilka usprawnień jak implementacja LOOT zamiast BOSS, polski tutorial video, itp. Temat świeży więc na razie zapowiadam ku pokrzepieniu serc.


Bingo!

_________________
Samsung NP350V5C-S05PL
Windows 7 Home Premium (x64)
Intel(R) Core(TM) i7-3610QM CPU @ 2.30GHz
Intel HM76 (Panther Point)
RAM 8 GB
Intel HD Graphics 4000 + AMD Radeon HD 7670


Profil NEXUS - matatiah
Profil STEAM - matatiah


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wrye Bash
PostNapisane: 04 paź 2014, 10:19 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2013, 14:21
Posty: 445
Lokalizacja: Wichrowy Tron
Gra w: Skyrim
nocny napisał(a):
Nawiązałem kontakt z programistą Pythona i przedstawiłem mu projekt spolszczenia WryeBash, sprawa jest do ogarnięcia (cytuję), być może uda się również wprowadzić do niego kilka usprawnień jak implementacja LOOT zamiast BOSS, polski tutorial video, itp. Temat świeży więc na razie zapowiadam ku pokrzepieniu serc.

Oby się z tym udało i LOOT zamiast BOSS'a

a tutaj jasny, prosty filmik jak wykonać w Wrye Bash - Bashed Patches :)

_________________
SKYRIM REMIX and The Best Music for Skyrim :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 4 z 9   [ Posty: 81 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules