Wczytywanie
Teraz jest 25 wrz 2021, 16:18


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1197 z 1227   [ Posty: 12269 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 1194, 1195, 1196, 1197, 1198, 1199, 1200 ... 1227  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Karczma RPG-Czyli na luzie
PostNapisane: 20 sie 2016, 17:31 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2011, 17:30
Posty: 22463
Mówiłam, Podróżnicy są wybierani, nie zgłaszają się. Ci którzy są uznani z jakiegoś powodu za nadających się. Jasne, co sobie myśli, to jego. Ale są obserwowani i oceniani.

Jasne, Agent jest super. Po prostu byłam ciekawa opinii o innych klasach. Czy uważacie je za gorsze do grania.

_________________
Tinka
Tylko głupcy ślepo trzymają się zasad, mądrzy ludzie jedynie przyjmują je do wiadomości.

Błąd Czasu
Jedz jak oni.
Kochaj to co oni.
I żyj tak jak oni.
Ubieraj się jak oni.
Jedź razem z nimi.
I bądź razem z nimi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karczma RPG-Czyli na luzie
PostNapisane: 20 sie 2016, 17:46 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2012, 22:23
Posty: 12641
Lokalizacja: M(h)roczna Wieża
Na pewno trudniejsze.

_________________
Nie znosisz ludzi, kontaktów z nimi, czujesz się źle za każdym razem, gdy opuszczasz swoją siedzibę. Gdy już musisz wchodzić w interakcję ze społeczeństwem, dajesz się poznać jako osoba wyjątkowo nieprzyjemna, neurotyczna, sakrastyczna i groźna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karczma RPG-Czyli na luzie
PostNapisane: 20 sie 2016, 19:51 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2011, 17:30
Posty: 22463
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Gra_fabularna
Niektóre całkiem akuratne.

"Nieważne jakie masz umiejętności walki. Gdy jest to kluczowe dla scenariusza ogłuszy cię byle goblin za pomocą łopaty.
Nieważne jak silna jest twoja postać, choćby była magiem który ma +9999 do wszystkich testów czy też wojownikiem z 500 siły, trzydziestoma atakami na rundę, walczącym ośmioma broniami dwuręcznymi jednocześnie – i tak trafi się taki wróg, którego nawet nie draśniesz. Nawet czarem przy którym będzie napisane, że nie da się go zablokować.
Każdy, powtarzam każdy karczmarz trzyma pod ladą maczugę/topór dwuręczny/garłacz/śrutówkę/kuszę półautomatyczną lub pancerzownicę.
Smoki lubią się pobawić jedzeniem wygłaszając mu przemowy lub zadając zagadki.
Nawet kiedy drużyna rozkłada scenariusz i tak uda jej się osiągnąć koniec. W takim przypadku drużyna może stać i nic nie robić, a wróg będzie się potykał o własne nogi, wbijał sobie miecz w brzuch, trafiał z łuku własnych ludzi, a król sam odnajdzie smoka, zabije go i ożeni się z córką. Doświadczenie i tak trafi do drużyny.
Bogowie nie lubią graczy zbaczających ze słusznych ścieżek. Na pechowców, którzy zdecydowali się jechać do Hobbitonu zamiast z Pierścieniem do Mordoru czekają gromy z jasnego nieba, przewracające się znienacka drzewa i zabłąkane bataliony trolli.
Gracze nie mogą być szczęśliwi. Jeśli pozwolą sobie na chwilę radości, wypicia kilku kufli lub wycieczką do zamtuza, zazwyczaj skończy się to czyjąś śmiercią, ciężkim pobiciem, w najlepszym wypadku rabunkiem.
Karczmy przepełnione są tajemniczymi osobnikami, którzy z tłumu wyłuskują Graczy i proszą ich o pomoc. Aż dziw, że się nie pobiją, który ma być pierwszy.
W każdej karczmie znajduje się służbowa podejrzana para szepcząca coś w tajemnicy. W mniejszych lokalach jest to jedna osoba obserwująca Graczy.
W karczmie ZAWSZE znajduje się ktoś, kto da ci zadanie do wykonania. Jest to tzw. Questodaj. Zawsze jest łatwy do znalezienia, gdyż wokół niego zawsze latają neonowe strzałeczki z tekstem: „quest hir”.
Jeśli drużyna szuka wyjścia z labiryntu tuneli to już po wyjściu okaże się, że w pominiętej odnodze był niestrzeżony sarkofag z ultralekką zbroją płytową +100 z mithrilu.
Jeśli drużyna jednak zauważy odnogę to będzie tam tylko drewniana trumna, stara kolczuga i pilnujący jej Lisz ze świtą Rycerzy Śmierci.
Cwane drużyny nawet jak uciekają przez owe tunele przed pościgiem, nie zapominają wybrać jak najdłuższej drogi prowadzącej przez wszystkie możliwe odnogi i korytarze.
Jeżeli Mistrz gry mówi, że drzewo ma 100 metrów wysokości i pień o średnicy 30 cm to tak jest.
Cokolwiek by Mistrz Gry nie mówił to tak jest.
Jeśli złodziejowi nie udało się otworzyć zamka to okaże się, że nie może spróbować ponownie, bo właśnie rozbolała go głowa.
Jeśli Gracze przygotowują jakieś miasto/wioskę do obrony to i tak wróg zaatakuje z innej strony.
Jeśli Gracze biorą udział w ataku na wioskę/miasto to okaże się, że ktoś świetnie zaplanował obronę i przejrzał plany agresorów.
Jeżeli widzisz pochylonego jeźdźca na wolno stąpającym koniu, natychmiast do niego podchodź. Na 99% jest to ranny posłaniec, który umrze już za chwilę ale zdąży jeszcze tobie przekazać Bardzo Ważną Informację.
Nie przejmuj się jeśli dostałeś bełtem w głowę. Jeśli to pierwsze obrażenie w walce możesz spokojnie ją kontynuować nawet ze sterczącym z czoła kawałkiem drewna. Twoje życie to tylko liczby.
Jeśli gracz jest za sprytny i uda mu się wyjść z walki bez szwanku to i tak zaraz mistrz gry jakoś go urządzi nawet jeśli ma to oznaczać atak chorego bociana lub zwyczajne potknięcie się tak niefortunnie, że połamała się mityczna zbroja, zniszczył miecz, pieniądze wypadły i nie można ich pozbierać, a postać stała się ciężko ranna.
Każda próba negocjacji z Mistrzem Gry kończy się przelatującym nad graczami smokiem z rozwolnieniem (Czasami zdarzają się Mistrzowie Gry do których można się modlić i prosić ich o łaskę, magiczne przedmioty lub punkty doświadczenia, ale i tak to nic nie daje).
Choćbyś miał niezawodny, „niezacinalny” Kałasz to wiedz, że jak MG się uprze to i tak się zatnie.
Granaty, zapalniczki i monitory komputerowe mają tendencje do wybuchania w najmniej oczekiwanym momencie.
Jeżeli posiadasz dwukilową, stalową kość, wielkości pięści, to po prostu nie ma kija żeby MG nie zgodził się na jakąkolwiek rzecz, którą chcesz zrobić np. możesz zabić smoka liżąc go.
Nawet jeśli masz drewnianą pałkę i podartą skórzaną zbroje to i tak ktoś zleci Ci zadanie uratowania świata.
Nawet jeśli masz trzy bełty w głowie, odciętą nogę i połamane obie ręce a wielki ork zamachuje się na ciebie wielkim toporem, wystarczy że krzykniesz „punkt przeznaczenia” i wielki ork sam sobie ucina głowę, ręce się zrastają i znajdujesz protezę akurat pasującą do Ciebie. A potem zemdlejesz.
Jeśli kupujesz sobie wielki i straszny kuchenny nóż zagłady oraz przeznaczenia +666, ale brakuje Ci kilku miedziaków, nie wydawaj punktu przeznaczenia. MG sprawi że zginiesz.
Jeśli kupisz powyższy nóż wydając wszystkie swoje pieniądze – nie łudź się, to nie jest broń.
Jeżeli mistrz gry powie ci że ten miecz, korbacz, nóż lub jakikolwiek inny przedmiot może zabić boga – mówi prawdę. Tylko że goblina już nie...
Każdy potwór, z którym walczysz ma jakąś niemiłą umiejętność, którą rozwali cię pod koniec walki.
Kiedy wasza drużyna znajdzie się na pustyni, nagle zacznie umierać z głodu i pragnienia, które nie występują w ogóle w innych warunkach, mimo że postacie te nic nie jedzą ani nie piją.
Pierwszy lepszy wieśniak wypowiada się prawie tak elokwentnie jak legendarny arcymag.
ZAWSZE znajdzie się 666 wytłumaczeń na to dlaczego 96463592-poziomowy wszechpotężny czarodziej nie zrobi czegoś samemu, tylko wyśle w tym celu nieznajomego włóczęgę uzbrojonego w zardzewiały sztylet, łachmany, dziurawe buty i puszkę smalcu.
Zawsze gdy jest powiedziane że coś jest niezniszczalne/nie do zablokowania, to i tak okaże się że istnieją wyjątki.
Nieważne jak potężna jest twoja postać, gdy MG zaplanuje, że coś ma się stać, to w żaden sposób tego nie zmienisz.

_________________
Tinka
Tylko głupcy ślepo trzymają się zasad, mądrzy ludzie jedynie przyjmują je do wiadomości.

Błąd Czasu
Jedz jak oni.
Kochaj to co oni.
I żyj tak jak oni.
Ubieraj się jak oni.
Jedź razem z nimi.
I bądź razem z nimi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karczma RPG-Czyli na luzie
PostNapisane: 20 sie 2016, 20:52 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2012, 12:41
Posty: 29005
Gra w: Wiedźmin, Dragon Age
Haha, mi najbardziej podoba się to:
"W przypadku scenariusza wielowątkowego bohaterowie graczy zazwyczaj psują cały misterny plan mistrza gry. Ten za to ich złośliwie pobłażliwie karze. Gdy skarceni nie wykazują skruchy, czyli się nie podlizują, MG dopiero wtedy karze ich złośliwie. " :D

_________________
Aedd Gynvael - Złodziej
Dział RPG - Awanturnik


Obrazek

"Walkę kończy śmierć, każda in­na rzecz walkę je­dynie przerywa." - Ciri


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karczma RPG-Czyli na luzie
PostNapisane: 22 sie 2016, 15:00 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2012, 18:25
Posty: 5314
Dobra, powiedzmy, że w miarę wróciłem, może uda mi się teraz coś napisać.

_________________
InSkyrim


Obrazek
Aby dołączyć, kliknij w obrazek.

Free Company of Alinor- Ktoś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karczma RPG-Czyli na luzie
PostNapisane: 22 sie 2016, 15:47 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2011, 17:30
Posty: 22463
Super, jestem ciekawa co dokładniej wymyśliłeś.

Jeżeli chcesz na 1196 jest opis mojego świata.

_________________
Tinka
Tylko głupcy ślepo trzymają się zasad, mądrzy ludzie jedynie przyjmują je do wiadomości.

Błąd Czasu
Jedz jak oni.
Kochaj to co oni.
I żyj tak jak oni.
Ubieraj się jak oni.
Jedź razem z nimi.
I bądź razem z nimi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karczma RPG-Czyli na luzie
PostNapisane: 22 sie 2016, 20:37 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2012, 18:25
Posty: 5314
Czytałem co straciłem Par ;)

_________________
InSkyrim


Obrazek
Aby dołączyć, kliknij w obrazek.

Free Company of Alinor- Ktoś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karczma RPG-Czyli na luzie
PostNapisane: 22 sie 2016, 20:45 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2012, 11:48
Posty: 20571
Gra w: gry
Amandir, podasz trochę więcej informacji na temat świata z twojej sesji? Kim można tam grać i tak dalej?

_________________
Aedd Gynvael- ranga III= Mieszkaniec
Sesje RPG- Poszukiwacz Przygód


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karczma RPG-Czyli na luzie
PostNapisane: 22 sie 2016, 21:19 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2012, 18:25
Posty: 5314
Podam, ale już napewno nie dzisiaj. Nie mam tego jeszcze spisanego więc muszę mieć chwilę, żeby to ogarnąć. Jutro pewnie zacznę.

_________________
InSkyrim


Obrazek
Aby dołączyć, kliknij w obrazek.

Free Company of Alinor- Ktoś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karczma RPG-Czyli na luzie
PostNapisane: 22 sie 2016, 21:24 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2011, 17:30
Posty: 22463
Co straciłeś?
i jak Ci się podoba? Zwłaszcza klasy?



Spisałam postacie... i polubiłam dwójkę na tyle, że byłoby mi szkoda, gdybyście coś im zrobili podczas sesji. A nawet się nie pojawiła i nie wiem czy będzie.

_________________
Tinka
Tylko głupcy ślepo trzymają się zasad, mądrzy ludzie jedynie przyjmują je do wiadomości.

Błąd Czasu
Jedz jak oni.
Kochaj to co oni.
I żyj tak jak oni.
Ubieraj się jak oni.
Jedź razem z nimi.
I bądź razem z nimi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1197 z 1227   [ Posty: 12269 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 1194, 1195, 1196, 1197, 1198, 1199, 1200 ... 1227  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules