Teraz jest 20 wrz 2020, 20:10


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 6 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Luźny pomysł odnośnie trzeciej części DA
PostNapisane: 24 sie 2013, 21:02 
Casual
Casual

Dołączył(a): 30 maja 2013, 11:29
Posty: 24
Dwa słowa wstępu...:
Oczywiście wiem, iż EA prawdopodobnie nie śledzi polskiej sceny Dragon Age i nie zauważy tego pomysłu, o wprowadzaniu nawet nie mówiąc, ale lekko mówiąc nudzi mi się, a człowiek znudzony, to najgorsze co może być na tym świecie w mojej opinii :). A więc nie jest to pisanie, dla samego wprowadzenia tego pomysłu, ale dla zbicia nudy/czasu. Na wstępie zaznaczam też, iż nie jest to dopracowana w 100%, dopięta na ostatni guzik koncepcja, a jedynie luźnie rzucony łach.

Jako, że ostatnio grałem co nieco w najnowszą część Mortal Kombat i się nie zawiodłem, a nawet ta gra do mnie w pewien sposób przemówiła, właśnie z niej czerpie pełnymi garściami Pannę Inspirację.


... i sam pomysł:
Nie, moi drodzy Strażnicy i Strażniczki, nie są to żadne krwawe Fatality, choć... może troszkę. Inspirowałem się na -znanym Wam może, albo i nie- tzw. x-ray.

Spoiler:


Z tym, że w mojej koncepcji nie pa pasków ładowania. Wyglądałoby to mniej więcej tak, że kiedy ilość HP wroga (w tym przypadka zwykłego Hurloka) spadałaby poniżej połowy dostawalibyśmy możliwość wyprowadzania ataku gwarantującego śmierć przeciwnika. Atak ten miałby dla każdej broni inną animację i różne jej warianty.

Na przykład:

dwa sztylety/sztylet i miecz: [szybko]cios sztyletem w brzuch, cios mieczem w brzych, cios sztyletem w brzuch[/szybko] i [normalnie]kopnięcie w kratkę piersiową[/normalnie], wróg wykrwawia się.

miecz dwuręczny: kopnięcie wroga w kroczę i szybki cios zza pleców skierowany na głowę przeciwnika.

kostur maga (+10 obrażeń od prądu): zostaje wystrzelona mała błyskawica, która spopiela wroga i odrzuca go.

łuk: zostaje wystrzelona z pozoru zwyczajna strzała, która trafia wroga prosto między oczy (przybliżenie)


Oczywiście nie było by żadnej skali szarości, jak w MK, ani tym bardziej prześwietlania ciała wroga :). Może jakieś malutkie spowolnienie, czy właśnie podążanie za strzałą do celu :).


To wszystko. Tak jak mówiłem nie jest to może strzał w dziesiątkę, który by urozmaicał grę w nie wiadomo jaki sposób, ale mi by to pasowało :).
Dzięki za przeczytanie, jeśliś dotrwał do końca.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Luźny pomysł odnośnie trzeciej części DA
PostNapisane: 06 kwi 2014, 16:57 
Casual
Casual

Dołączył(a): 06 kwi 2014, 16:38
Posty: 2
Lokalizacja: Archipelag wymiarów
Gra w: Skyrim, Fable3, DA:O
Wiesz, w DA (ogółem) takie scenki mogłyby nie mieć wielkiego sensu. W Skyrim, na przykład, walczysz tylko swoją postacią i wtedy, gdy zadajesz ostateczny cios, uruchamia się cutscenka. Natomiast w DA, poza Inkwizytorem, jest jeszcze reszta party. Więc, jeśli walczymy z większą ilością przeciwników, mogłyby włączyć się jednocześnie 4 scenki - niezłe, co nie? - co wprowadziłoby zamęt i irytacje. Co to za walka, jeśli co chwila włączałyby się scenki na np. chrząszczach (nie wiem co może być :3 )?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Luźny pomysł odnośnie trzeciej części DA
PostNapisane: 07 kwi 2014, 16:13 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2012, 12:41
Posty: 29005
Gra w: Wiedźmin, Dragon Age
Dlaczego nie? W DA:O mieliśmy np. finiszera przy walce z ogrami, albo smokiem jeśli to Strażnik zadaje ostatni cios. I coś podobnego mogłoby być.

_________________
Aedd Gynvael - Złodziej
Dział RPG - Awanturnik


Obrazek

"Walkę kończy śmierć, każda in­na rzecz walkę je­dynie przerywa." - Ciri


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Luźny pomysł odnośnie trzeciej części DA
PostNapisane: 08 kwi 2014, 10:51 
InSkyrim
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2012, 21:16
Posty: 685
Lokalizacja: Częstochowa
Gra w: Mass Effect, Dead Space, Dragon Age, Wiedźmin, TES, Assassin's Creed, Prince of Persia,
Poza tym taka scenka była by aktywowana w przypadku postaci którą sterujemy, tak jak w DAO ;)
Pomysł całkiem fajny, zawsze to coś miłego dla oka by było :D

_________________
Obrazek


YouTube: Assgard vas Neema
Steam: Assgard vas Neema Origin: Zwilku92 Uplay: Zwilku92 Xfire: Zwilku92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Luźny pomysł odnośnie trzeciej części DA
PostNapisane: 08 kwi 2014, 16:07 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 kwi 2012, 19:46
Posty: 1073
Gra w: ME (wszystkie), Gothic, DA:O, DA:P, DA2
Z tego co pamiętam, to w DA2 też są takie finishery? Pomysł niezły, zawsze daje to jakąś większą satysfakcję z zakończonej widowiskowo walki :)

_________________
Jeżeli ludzie próbują cię zabić, to znaczy, że robisz coś, jak należy.

(Terry Pratchett)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Luźny pomysł odnośnie trzeciej części DA
PostNapisane: 13 lip 2014, 21:17 
Casual
Casual

Dołączył(a): 04 lip 2011, 13:58
Posty: 18
Włączenie się cutscenki przy zabiciu bosa jest jak najbardziej wporządku, przy zabiciu mniej istotnych wrogów byłby fatality, ale bez uruchamianej cutscenki. Takie rozwiązanie by mi odpowiadało pod warunkiem że nie odbyło by się to kosztem fabuły. Inaczej dostalibyśmy takie połączenie jRPG z Mortal Kombat.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 6 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules