Teraz jest 20 wrz 2020, 19:32


Napisz wątekOdpowiedz Strona 4 z 19   [ Posty: 185 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nowy patch juz dziś +przyszłe darmowe dodatki
PostNapisane: 09 gru 2014, 19:46 
Status Widmo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2011, 16:48
Posty: 7469
Lokalizacja: Gallifrey
Gra w: Mass Effect, DA, Wiedźmin, TES:Skyrim
Chyba trochę polepszał optymalizację. Ale głowy nie dam.

_________________
"I'd call you a genius, except I'm in the room." - Saphyria Dar'kel

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch juz dziś +przyszłe darmowe dodatki
PostNapisane: 09 gru 2014, 19:48 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, 12:31
Posty: 2424
Gra w: Batmen
nicram - właśnie ściągam na konsole patcha


wszyscy PieCowcy - wyłączyć i włączyć origina?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch juz dziś +przyszłe darmowe dodatki
PostNapisane: 09 gru 2014, 19:50 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2012, 09:13
Posty: 1895
Gra w: MGS V: TPP, Fallout 4
Popieram restart origina.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch juz dziś +przyszłe darmowe dodatki
PostNapisane: 09 gru 2014, 19:50 
Status Widmo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2011, 16:48
Posty: 7469
Lokalizacja: Gallifrey
Gra w: Mass Effect, DA, Wiedźmin, TES:Skyrim
Taaa, to podziałało, dzięki Skeczor! :)
prawie 275mb, zobaczymy co tam jest :)

_________________
"I'd call you a genius, except I'm in the room." - Saphyria Dar'kel

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch juz dziś +przyszłe darmowe dodatki
PostNapisane: 09 gru 2014, 19:51 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 gru 2014, 18:19
Posty: 119
O! Idzie wreszcie ta łatka - wystarczyło poczekać, ściąga ok. 280 mb (a wcześniej jakąś drobnicę)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch juz dziś +przyszłe darmowe dodatki
PostNapisane: 09 gru 2014, 19:52 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 23 lis 2014, 12:40
Posty: 32
poszło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch juz dziś +przyszłe darmowe dodatki
PostNapisane: 09 gru 2014, 20:21 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 gru 2014, 18:19
Posty: 119
Cud pierwszy: gra wreszcie się u mnie normalnie uruchamia. Cud drugi: wygląda to wszystko znacznie lepiej i działa naprawdę płynnie na ustawieniach ultra...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch juz dziś +przyszłe darmowe dodatki
PostNapisane: 09 gru 2014, 20:23 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 sie 2012, 22:08
Posty: 1826
Lokalizacja: Rybnik
Gra w: ME, DA, AC, Fable, Fallout, TES
Ja mam tylko nadzieję, że jak wrócę do domu i zainstaluję ten patch, to się nie okaże, że innym grę naprawiło, a mi zepsuło :D.

A tak poza tym, że płynność poprawiona, jeszcze jakieś konkretniejsze zmiany zauważyliście?

edit
Aha, dobra, jest pełny changelog:

Cytuj:
Singleplayer
Fixed case where game would incorrectly think the player has more than one race/class/gender
Fixed case where users who changed their voice off of default, would have their voice set back to default when interacting with Hawke’s chargen settings.
Increased duration that search highlights things, and added highlighted items to radar while they are highlighted.
Fixed several conversation lines which would take a very long time to advance to the next line unless they were manually skipped.
Fixed case where followers could float above the ground after extended periods of play
[PC] Fixed some hitching in conversations.
[PC] Pressing the interact key (default “F”) will take everything from containers.
[PC] Hair should be less shiny on lower quality settings.
[PC] Improved push-to-talk functionality when using keyboard and mouse
[PC] Added ability to rotate character models with the mouse in UI’s that show character models
[PC] Added an option to enable / disable tactical camera on mouse wheel scroll out.
[PC] Hiding the HUD on the PC will now hide all UI elements
[PC] Fixed being able to drag abilities from a tree that was not selected onto the quickbar
[PC] Fixed being able to toggle UI state for the tactical camera on the quickbar when the tactical camera is unusable
[PC] Fixed case where clicking quickbar elements in Eyefinity would trigger attacks
[PC] fixed case where extra mouse-up events were triggering in UIs
[PC] Fixed issue where mouse-up events were missed when dragging off of UI elements and then releasing the mouse button
[PC] Fixed loading Icon not animating while Mantle creates shaders during load screens.
[PC] Fixed mouse cursor flashing while targeting AOEs
[PC] Fixed situation that could result in a hang on the start menu.
[PC] Fixed situation where war table could become non-interactive until users right clicked on it.
[PC] Fixed situation which could cause mouse-look to snap to a facing rather than turning smoothly
[PC] Holding right click and pressing the camera turn buttons in tactical camera will cause the cursor to strafe in the same manner the camera behaves outside tactical camera
[PC] Made some changes that should improve Mantle performance
[PC] quickbar indicator for pause state should no longer remain highlighted when game is not paused
[PS3] Increased number of save slots to 30
[PS4] Improved conversation performance during fast install
[PS4] Increased number of save slots to 50
[360] Fixed case where movies sometimes decoded incorrectly
[360] Fixed Crash when selecting storage device when select storage device warning is present
[360] Fixed the online connection error being displayed twice when attempting to login to Origin with no Xbox live connection.
Assorted stability improvements
Fixed crash that could occur after some conversations
Certain boss creatures are now immune to Disruption Field
Creatures in rag doll will now pause when the game is paused
Fix to Spirit Blade so it longer triggers combos
Fixed a couple focus abilities to be weapon agnostic
Fixed a few DA Keep world state import reactivity checks.
Fixed a few situations that could result in there being no conversation selection indicator during conversations
Fixed an issue caused by changing characters at the same as targeting an AOE ability
Fixed Audio cutting out when using AOE abilities while radial menu is open.
Fixed being unable to finish quest “Safe Keeping” if the user places key fragments in the forger, then leaves the zone without getting the finished key.
Fixed camera shaking when making small camera adjustments during character creation
Fixed case where blizzard would pause the game when it turns off
Fixed case where controller rumble would get permanently disabled
Fixed case where Imshael could end up in a location where players could not fight him.
Fixed case where interaction text would not update in tactical camera
Fixed case where mana or stamina was incorrectly displayed on mounted character’s portraits
Fixed case where users could get stuck loading a save in a certain dragon combat area
Fixed case where users could get stuck on an infinite “Connecting to Dragon Age Servers”
Fixed Crippling Blows to have a 15% damage bonus instead of .15%
Fixed Cullen’s hair having some strange shadows during cinematics
Fixed exploit that would allow bypassing ability cool-downs in certain circumstances
Fixed exploit that would allow users to take no damage.
Fixed issue where orders to interact with trebuchets made in tactical mode were un-interruptable.
Fixed issue where user loses control of the party if he enters tactical camera at the same time as a cinematic triggers
Fixed issue which could cause potion counts to be reset due to party member changes.
Fixed issue which could result in an infinite “Connecting to Dragon Age Servers” on the main menu.
Fixed issue which could result in the Radial menu not staying open
Fixed issue which could result in the screen re-sizing UI to stop working until exiting and re-entering the screen re-sizing UI.
Fixed scripted autosave in the western approach which was made which if loaded could result in certain NPCs to not show up until after leaving the area and coming back.
Fixed situation where followers could get stuck while pathfinding to the player.
Fixed some of the collectible books being non-interactive in Skyhold
Fixed slot types on several crafted items
Fixed some item names getting cut off in stores
Fixed weapon type on several crafted weapon parts.
Ground rings scale on Dragons in Tactical Camera
Radar will be shown during radar tutorial, even if the UI is set to be hidden
Radar will show way points immediately after coming out of UIs, no longer requires player to move first.
Target lock is cleared when entering tactical mode.
Unified sort order for stat listings during item modification

Multiplayer
Fixed issue which could result in negative XP being granted in some multiplayer matches
Fixed crash that could occur while switching characters in some multiplayer menus
Cursed chests in multiplayer no longer look different from un-cursed ones
Fixed some missing information on end of match screens when servers are slow in Multiplayer.
Fixed Players losing their ability to target when dying while recovering object in multiplayer
Fixed situation where host migration after end of match would fail to show end of match details for the remaining players
Fixed issue with players being interrupted while interacting with objects in Multiplayer
Fixed issue where host can be returned to an empty lobby after quitting out of a match while in the operation failed state
Improved appearance of ledge drop-downs in multiplayer.
Fixed case which could cause keys to not drop in Multiplayer
Fixed case in Multiplayer where players could attempt to use abilities while dead.

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch juz dziś +przyszłe darmowe dodatki
PostNapisane: 09 gru 2014, 20:30 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 gru 2014, 18:19
Posty: 119
Pottero, i to by była równowaga w przyrodzie! :) A serio - oczywiście nie życzę Ci tego i oby wszystko działało u Ciebie jeszcze lepiej. Przerywniki nadal są w 30fps na sztywno, ale mam wrażenie, że nie wygląda to tak źle, jak wcześniej (przed łatką nie dało się na to patrzeć, te przerywniki cięły skokowo, nieprzyjemnie - teraz są po prostu w 30 klatkach i tyle). Co do reszty - włączyłem na moment, obowiązki akurat mnie wzywają, testować będę pewnie jakoś późnym wieczorem - czekajmy więc na wypowiedzi innych załatanych.

PS przy okazji: czy w grze istnieje opcja przełączenia postaci pomiędzy bieganiem a chodem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch juz dziś +przyszłe darmowe dodatki
PostNapisane: 09 gru 2014, 20:32 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, 12:31
Posty: 2424
Gra w: Batmen
Nie ma za co! :D

A u mnie? ._. Inkiwzytor i Cole od razu umarli wypadając poza tekstury xd Musiałbym dłużej pograć, aby stwierdzić co nowe.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 4 z 19   [ Posty: 185 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules