Teraz jest 24 lip 2021, 15:16


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 7   [ Posty: 66 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zabawne lub wyjątkowo ciekaw wątki, wypowiedzi i sytuacj
PostNapisane: 11 sty 2016, 01:12 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 sie 2012, 15:37
Posty: 599
Lokalizacja: Storytime
Gra w: Życie
Paranormal napisał(a):
Może choruje? I stąd takie ciało?

Co to za mod?


Tak, na lenistwo Bjołeru. :P

Mod nazywa się (albo raczej nazywał) Random Encounter are Less Random.
Było kilka wersji. Ja wybrałam bodajże taką, która zwiększa szanse na przerywnik z 50% do 75%.
Niestety, właśnie sprawdziłam i autor nie wspiera już tego moda. Jest on niestety niedostępny.
Dobrze, że mam manie przechowywania i segregowania modów na dysku zewnętrznym.. ^^
Znalazłam za to odpowiednik tego moda do dodatku Przebudzenie.

_________________

Can I get you a ladder, so you can get off my back?

Obrazek
My winter brings all the lampposts to the yard.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zabawne lub wyjątkowo ciekaw wątki, wypowiedzi i sytuacj
PostNapisane: 12 sty 2016, 01:58 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2016, 00:12
Posty: 57
Gra w: DA: Origins
Ja jeszcze zauważyłam moim zdaniem bardzo ciekawą rzecz. W Denerim kilku plotkarzy mówi coś w stylu: - No więc dlaczego ci magowie nie mogą rzucić takiego zaklęcia co by zabiło te wszystkie pomioty? - Bo są o kant rzyci potłuc ci wszyscy magowie. Jednak o ironio miał on sporo racji. Dlaczego nikt na to nie wpadł? Wystarczyło by jeden mag rzucił zaklęcie Łańcuch błyskawic na armię pomiotów w Ostagarze, i już nagle cały spisek Loghaina szlag by trafił :) Wtedy nie powstałaby gra Dragon Age xd Nie byłoby wojny domowej, a my nie musielibyśmy tułać się po całym Fereldenie w celu pozyskania armii :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zabawne lub wyjątkowo ciekaw wątki, wypowiedzi i sytuacj
PostNapisane: 12 sty 2016, 14:40 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2011, 17:30
Posty: 22463
Raczej nie. Każde zaklęcie zależy od mocy maga, ma określony zasięg, a na każdego kolejnego przeciwnika na którego działa, działa słabiej. W bitwie pod Ostagarem byli magowie. Rzucali też zaklęcia burzy.
Nie mówiąc o tym, że pod ziemią są niezliczone ilości pomiotów, które będą wychodziły, aż nie zginie Arcydemon, którego może zabić tylko Szary Strażnik.

Najwyraźniej twórcy też spotkali się z takim myśleniem - to magia, więc może wszystko i stąd ten żart.

_________________
Tinka
Tylko głupcy ślepo trzymają się zasad, mądrzy ludzie jedynie przyjmują je do wiadomości.

Błąd Czasu
Jedz jak oni.
Kochaj to co oni.
I żyj tak jak oni.
Ubieraj się jak oni.
Jedź razem z nimi.
I bądź razem z nimi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zabawne lub wyjątkowo ciekaw wątki, wypowiedzi i sytuacj
PostNapisane: 12 sty 2016, 19:00 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2016, 00:12
Posty: 57
Gra w: DA: Origins
Ok, w sumie ma to sens, to że w Ostagarze byli magowie to to akurat wiem, założyłam jedynie, że to zaklęcie jest tym skuteczniejsze im więcej jest przeciwników i odbijałoby się rykoszetem od pomiotów i rozprzestrzeniło na inne, to tyle.
Zauważyłam jeszcze, że (u mnie tylko kilka razy zdarzyło się to w grze, nie zawsze) gdy podejdzie się do bramy obcowiska w Denerim, to wybiega z nich całe stado kotów i biegają sobie po dzielnicy handlowej Denerim. Ktoś się spotkał z takim czymś? Jak tak, to chciałabym wiedzieć o co chodzi z tymi kotami, chyba że to tylko taki easter egg?
Jako już ostatnią ciekawostkę mogę dodać, że nasza rozgrywka w grze ma różne konsekwencje i nasze działania (czasem nawet te najmniejsze) wpływają na to, jak jesteśmy postrzegani przez innych, szczególnie dobrze widać to podczas rozmowy z niektórymi postaciami, dialogi się zmieniają. Można być "niesławnym szarym strażnikiem", wtedy zazwyczaj nikt nie jest wobec nas uprzejmy, wtedy Anora nas zdradza na zjeździe, albo można być "rycerzem prawości i ucieleśnieniem wszelkich cnót i ideałów", wtedy np. Anora sama aż będzie się paliła do tego by nas wesprzeć, a nie "mordercę swego męża" i jest praktycznie 100% szans że wtedy opowie się za nami na zjeździe. Jest też coś po środku, taki neutralny, zły nie jest, ale dobry też nie zawsze i czasem też to widać podczas rozmowy z niektórymi postaciami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zabawne lub wyjątkowo ciekaw wątki, wypowiedzi i sytuacj
PostNapisane: 12 sty 2016, 19:32 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 15 gru 2011, 15:27
Posty: 21765
Demonica napisał(a):
Można być "niesławnym szarym strażnikiem", wtedy zazwyczaj nikt nie jest wobec nas uprzejmy, wtedy Anora nas zdradza na zjeździe, albo można być "rycerzem prawości i ucieleśnieniem wszelkich cnót i ideałów", wtedy np. Anora sama aż będzie się paliła do tego by nas wesprzeć, a nie "mordercę swego męża" i jest praktycznie 100% szans że wtedy opowie się za nami na zjeździe.

Anora zawsze nas zdradza jeśli nie obiecamy jej wcześniej przed zjazdem, że ją poprzemy.

Demonica napisał(a):
Jako już ostatnią ciekawostkę mogę dodać, że nasza rozgrywka w grze ma różne konsekwencje i nasze działania (czasem nawet te najmniejsze) wpływają na to, jak jesteśmy postrzegani przez innych.

A, to nie zależy głównie od pochodzenia?

Demonica napisał(a):
Jest też coś po środku, taki neutralny, zły nie jest, ale dobry też nie zawsze i czasem też to widać podczas rozmowy z niektórymi postaciami.

Możesz podać jakieś przykłady?

_________________
KP - PTP

KP - SWO

KP - TTP

KP - PŻ

KP - UŚ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zabawne lub wyjątkowo ciekaw wątki, wypowiedzi i sytuacj
PostNapisane: 12 sty 2016, 23:12 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2011, 17:30
Posty: 22463
Nie spotkałam się z tym, by małe działania wpływały na postrzeganie nas. Działania związane z danymi postaciami tak. Pochodzenie też. Ale nie mamy jakiejś karmy lub punktów które określają czy jesteśmy dobrzy czy źli i jak widzą nas inni.
Ludzie nie są dla nas uprzejmi gdy jesteśmy elfem, czasem gdy krasnoludem czy magiem.

_________________
Tinka
Tylko głupcy ślepo trzymają się zasad, mądrzy ludzie jedynie przyjmują je do wiadomości.

Błąd Czasu
Jedz jak oni.
Kochaj to co oni.
I żyj tak jak oni.
Ubieraj się jak oni.
Jedź razem z nimi.
I bądź razem z nimi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zabawne lub wyjątkowo ciekaw wątki, wypowiedzi i sytuacj
PostNapisane: 13 sty 2016, 02:06 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2016, 00:12
Posty: 57
Gra w: DA: Origins
Shartan napisał(a):
Anora zawsze nas zdradza jeśli nie obiecamy jej wcześniej przed zjazdem, że ją poprzemy.

Tak, w sumie prawda, ale zdradza nas także wtedy, gdy jej to obiecamy, właśnie wtedy gdy jesteśmy tym "niesławnym szarym strażnikiem", wtedy mówi że jej ojciec byłby lepszy od nas, teraz to wie, czy coś takiego. Ponadto gdy jesteśmy niesławni, wtedy sprzymierzamy się z "K" (robiąc zadania dla barmana w Denerim) nawet pisze, że jest to wiadomość do tego niesławnego szarego strażnika, w innym przypadku z "D"

Shartan napisał(a):
A, to nie zależy głównie od pochodzenia?

Tak, głównie od tego, ale moim zdaniem zależy także od tego jakie działania podejmujemy podczas gry (np. sprzymierzenie się z wilkołakami i wymordowanie dalijczyków, wymordowanie magów kręgu, opuszczenie Redcliffe jeszcze przed atakiem, zatrzymanie kowadła Pustki, czy ogólnie bycie dla wszystkich opryskliwym)

Shartan napisał(a):
Możesz podać jakieś przykłady?

Kilka jakie zapamiętałam to rozmowa z Rzeźbiarzem wspomnień w Orzammarze, pamiętam coś że gdy nie jesteśmy super-dobrzy to wtedy jest dla nas nieco bardziej opryskliwy, przy Kowadle Pustki dialog z Brandą też się zmienia, gdy pytamy czy poświęciła Hespith i cały swój ród odpowiada, że dość tych pytań i jeśli ma się wmieszać w politykę to mamy jej pomóc z tym kowadłem, w innym wypadku o ile dobrze pamiętam odpowiada że potrzebne są ofiary czy coś w tym stylu. Przed zjazdem dialog z Anorą także się zmienia, bo pamiętam że nie zawsze mówi to samo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zabawne lub wyjątkowo ciekaw wątki, wypowiedzi i sytuacj
PostNapisane: 13 sty 2016, 14:05 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2011, 17:30
Posty: 22463
Hmm. Szkoda, że nie ma filmików by to porównać. Przechodziłam wiele razy idealistami i kilka razy podejmując te "gorsze" decyzje, ale nie zauważyłam takich zmian.

_________________
Tinka
Tylko głupcy ślepo trzymają się zasad, mądrzy ludzie jedynie przyjmują je do wiadomości.

Błąd Czasu
Jedz jak oni.
Kochaj to co oni.
I żyj tak jak oni.
Ubieraj się jak oni.
Jedź razem z nimi.
I bądź razem z nimi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zabawne lub wyjątkowo ciekaw wątki, wypowiedzi i sytuacj
PostNapisane: 13 sty 2016, 21:56 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2016, 00:12
Posty: 57
Gra w: DA: Origins
A więc kolejna seria ciekawostek?

Gdy gramy magiem i wybraliśmy specjalizację maga krwi to udając się do Wieży Kręgu niektóre dialogi ulegają nieznacznej zmianie. Gdy mamy wybór oszczędzić tamtą maleficar i w pewnym momencie ona mówi, że wiemy jak wyglądało tu życie, templariusze obserwujący nas cały czas, to nie ma opcji dialogowej -ale nigdy nie posunąłem się do użycia magii krwi. W innym wypadku jest taka opcja. Jeszcze przed walką z Uldredem na szczycie wieży, dialog z Uldredem jest dłuższy, gdy ten robi nam aluzje co do bycia magiem krwi. I bodajże chyba jeszcze zmienia się nieco dialog z komturem Gregorem, tego akurat nie jestem pewna.

W posiadłości Howe`a gdy dajemy się aresztować przez Cautrien i trafiamy do katowni w forcie Drakon to w początkowej scenie widzimy ciało sir Gilmore`a i matki Mallol z Wysokoża.

Początkowo Jowan miał być stałym towarzyszem naszych podróży, jednak w ostateczności zrezygnowano z takiej opcji. Nawet to gdzieś pisało na wiki bodajże. Sama się dziwiłam dlaczego Jowan nie mógłby być towarzyszem Strażnika, skoro było wiadomo, że wypuścić go na wolność raczej nie można, w Wieży Kręgu czeka go egzekucja, albo od razu możemy nakazać jego egzekucję. Brakowało opcji pośredniej - moglibyśmy przekonać Teagana i Eamona aby oddali go pod naszą opiekę. Niby duże ryzyko, i całkiem kontrowersyjna decyzja, ale to by miało sens. My moglibyśmy pilnować by nikogo nie skrzywdził magią krwi, tylko pomagał nam w walce z pomiotami. Jednak moglibyśmy mieć poważne kłopoty, skoro zdecydowaliśmy się na podróż z maleficarem, to byłoby całkiem ciekawe :)

Mam podstawy by sądzić, że Loghain miał być opcją romansową, jednak w ostateczności z tego też zrezygnowali. Od pewnego czasu testowałam różne mody do gry i znalazłam mod, który dodaje opcję romansową dla Loghaina, o proszę bardzo to ten http://www.nexusmods.com/dragonage/mods ... w%3D&pUp=1, chodzi jednak o to, że ten mod jest zrobiony pod angielską wersję gry, więc w takim razie jakim sposobem znalazłby się tam polski dubbing? Sądzę że raczej już musiał być w grze, przed sceną całowania gdy mówi "Przestań. Nie oszukujmy się" xd Ten dubbing jest już w cutscence i nie wygląda na losowy dialog. To dość zastanawiające :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zabawne lub wyjątkowo ciekaw wątki, wypowiedzi i sytuacj
PostNapisane: 13 sty 2016, 22:06 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 sie 2012, 15:37
Posty: 599
Lokalizacja: Storytime
Gra w: Życie
Z tego co pisze w opisie moda, autorka sama "posklejała" dostępne linie dialogowe do cutscenek, żadnego odkrycia nie dokonała.
A co do Jowana to przecież da się go uratować, tylko trzeba mu kazać się wynosić i nie namawiać do pomocy. Wtedy powinna się pojawić misja i miejsce na mapie, gdzie spotykamy Jowana ratującego grupkę wieśniaków, jednak jest to zbugowane i sama to wydarzenie wywołałam za pomocą komendy.

_________________

Can I get you a ladder, so you can get off my back?

Obrazek
My winter brings all the lampposts to the yard.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 7   [ Posty: 66 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules