Teraz jest 26 lip 2021, 22:59

Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 4 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: [FanFiction] Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal
PostNapisane: 28 paź 2013, 19:08 
Casual
Casual

Uniwersum DA wciąga bez reszty, a nadmiar wolnego czasu obfituje w pomysły stąd też wziął się motyw by dodać coś od siebie do świata już przedstawionego. Jestem amatorem na tym gruncie także zapraszam cierpliwych i wyrozumiałych :) konstruktywna krytyka mile widziana

Dobra zabawa była odczuwalna w całym pomieszczeniu, krasnoludy pojedynkowały się na rękę lub ilość spożytego trunku. Gdzieś w kącie stał templariusz spoglądając na wszystkich srogim spojrzeniem, w rzeczywistości jednak ledwo trzymał się na nogach, krasnoludzkie piwo najwyraźniej przypomniało o sobie. Barmanka roznosiła ciepłe posiłki co również było swojego rodzaju formą rozrywki, pochylając się odsłaniała swój dorodny biust przyciągający spojrzenia siedzących najbliżej, rzecz jasna miało to niebagatelne znaczenie, klienci wprost nie mogli się powstrzymać by zamówić kolejną porcję swoich ulubionych dań.

- no nie wal głupa PIJ

Elfowi kręciło się w głowie, co to za durny pomysł zakładać się z krasnoludem. Ścisnął kufel zamknął oczy i... pił łyk po łyku kropla po kropli cały trunek wchodził tak powoli, czy coś co smakuje jak mocz może wchodzić lepiej ?

- zadowolony ? - zapytał alin po opróżnieniu kufla

Thoros zmrużył oczy i spojrzał na rywala zupełnie jakby chciał przejrzeć jego zamiary, przeczytać myśli i wykorzystać w tej potyczce. Nie odpowiedział nic złapał tylko swój kufel i jednym pociągnięciem wydoił jego zawartość. Elf wytrzeszczył oczy, niemal podziwiał go w tej chwili, nie trwało to jednak długo krasnolud złapał się za brzuch i zapaskudził cały stół.

- Na święte kalesony Andrasty, panowie zachowujcie się - powiedział z nieskrywanym oburzeniem gospodarz - kto to teraz posprząta ?