Teraz jest 04 kwi 2020, 18:20


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 1 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: animacja celownika mechanicznego (ironsights)
PostNapisane: 24 lut 2015, 18:49 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
ma ktoś rozwiązanie dla problemu szybkości tytułowej animacji? w zasadzie w sieci nic ciekawego nie wygrzebałem, a w gecku znajduję tylko różne DOFy i FOVy, a które zmieniają co innego.
wiem tyle, że gdzieś rozwiązanie siedzi, gdyż jest ono zaimplementowane do gry pod postacią "true ironsights: off", słowem animacja jest płynna dopiero po wyłączeniu celownika. oczywiście problem wtedy nie znika, a jedynie jest zamiatany pod dywan.
podejrzewam, że działa tam ten sam mechanizm, który obsługuje choćby blokowanie w walce wręcz.

w trójce zagwozdki nie było, bo i celownika mechanicznego również. dopiero modyfikacja wprowadzała ten ficzer i tam animacja pracowała już w porządku. i tak, sprawdziłem wersję pod 'new vegas', bez widocznego rezultatu.

http://www.gamesas.com/iron-sights-off- ... 86208.html - tutaj dyskusja nawiązująca do tematu, aczkolwiek nic ponadto.

[2015-03-02]
nieważne, eot.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 1 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules