Teraz jest 04 kwi 2020, 18:41

Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 5 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Lonesome Road
PostNapisane: 11 maja 2012, 09:31 
Adept analogów
Adept analogów

Mam takie pytanie odnośnie te ... 'yy misji ? W każdym razie tam gdzie spotykamy E-DE. Zasadniczo dopiero zacząłem grac w NV i mam poziom 5 i tam stanąłem.

Moje pytanie brzmi ze zeby znaleźć kody do przełącznika musze sie włamać do któregoś z terminali?? bo jak tak to odkładam bo jestem jeszcze zbyt zielony.

I jeszcze czy po przejściu tej samotnej drogi ede zostaje naszym towarzyszem czy nie ?? bardzo go polubilem :D

Tytuł: Re: Lonesome Road
PostNapisane: 11 maja 2012, 09:58 
Nałogowiec
Nałogowiec

W pierwszym silosie za otwieranie niektórych elementów odpowiada klon E-DE. Jeśli coś jest zamknięte, bądź zaszyfrowane, będziesz wiedzieć, bo włączy się minigra.

Nie bardzo natomiast rozumiem, czemu rozpocząłeś rozgrywkę, od tego DLC. "Lonsome Road" nie należy do prostych i fabularnie znajduje się na samym końcu, tuż przed bitwą o tamę Hoovera (czyli polecam zostawić DLC i zająć się czym innym; dodatki do gry pojawiały się stopniowo, po premierze podstawki. Możesz ugrzęznąć w pewnym momencie z uwagi na stopień trudności).

W "Lonsome Road" nie masz u swego boku E-DE, a jak wspomniałem wyżej, jego klona. Służy on za pośrednika z oryginałem, który Czeka na ciebie w Primm (w firmie kurierskiej). Oryginał wymaga napraw, więc z marszu nie ruszycie razem - dojdziesz do tego sam.

A co dzieje się na końcu "Lonsome Road"... tego się tutaj nie dowiesz, nie ode mnie. Po to jest fabuła, aby poznać ją samemu.

Tak czy siak powtórzę: lepiej DLC (wszystkie cztery), zostawić na "potem". Piąty poziom, to bardzo mało.

*DLC = płatny dodatek, rozszerzający produkt (grę) o pewne elementy (przedmioty, zadania, ..). Obecnie na rynku, została wydana wersja pełna gry, tj. taka, która zawiera wszystkie płatne dodatki.

PostNapisane: 11 maja 2012, 13:02 
Adept analogów
Adept analogów