Teraz jest 24 wrz 2018, 18:23


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 26 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Aktualizacja II - Eksplozje Biotyczne/Ogniowe/Krio/Seria
PostNapisane: 19 sty 2013, 15:07 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 22:17
Posty: 1129
Lokalizacja: Sverige
Gra w: Mass Effect 3;2;1, Skyrim, Oblivion
Pojawiło się jakiś czas temu kilka nowych mocy, więc pora na kolejną aktualizację. Tekst w oryginale znajduje się pod tym linkiem: http://social.bioware.com/forum/1/topic ... ex/9629730

EKSPLOZJE BIOTYCZNE

Uwagi:
• Nie wszystkie moce biotyczne są ze sobą kompatybilne (np. Osobliwość i Przyciągnięcie nie wywołują eksplozji biotycznej)
• Zastój jest wyjątkowy, ponieważ ignoruje tarcze i bariery i wrogowie mogą zostać zdetonowani nawet kiedy ciągle mają osłonę. Jest to jednak kompletnie nieefektywne przeciwko opancerzonym celom, jak wieżyczki czy Atlas.
• Odkształcenie, spustoszenie i sfera biotyczna (z rozwinięciem na odkształcenie) są wyjątkowe ponieważ mogą zarówno nałożyć, jak i zdetonować eksplozje biotyczne. Mogą wywoływać eksplozje na przeciwnikach z osłonami (tarcze/bariery) jak również na przeciwnikach opancerzonych, jak Atlas czy wieżyczki.
• Granat podnoszący i fala uderzeniowa (z rozwinięciem podniesienia) mogą nakładać i wywołać eksplozje na niechronionych, organicznych przeciwnikach (sam pasek zdrowia)
• Ciśnięcie (tylko Single Player) może nałożyć eksplozję biotyczną na niechronione i nieopancerzone cele. Może także wywołać eksplozję na przeciwnikach, ale tylko tych którzy mogą zostać „ciśnięci” (cele organiczne)
• Ciemny Kanał nakłada eksplozję na każdy typ wroga. Działa podobnie do spustoszenia i odkształcenia, z tą różnicą, że nie może wywołać eksplozji.
• Roztrzaskanie może nakładać eksplozje biotyczne tylko z wybranym na 4 poziomie rozwinięciem „Efekt Biotyczny”. Jeżeli wybierzesz rozwinięcie ”Efekt Elektryczny”, nakładać będziesz serię technologiczną.
• Bicz może detonować eksplozje biotyczne na wszystkich nieopancerzonych wrogach. Może także nakładać eksplozje na nieopancerzone cele z tarczą, jeżeli na 6 poziomie wybierzesz Penetrację Tarcz.
• Pole Unicestwienia może nakładać eksplozje na każdy typ przeciwnika, jeżeli znajduje się w zasięgu aury. Przy detonacji pola można zdetonować eksplozje biotyczne jeżeli na cel została nałożona eksplozja za pomocą innej mocy. Pole Unicestwienia nie może zdetonować eksplozji nałożonych przez siebie.


Lista kombinacji mocy wywołujących eksplozje biotyczne:

• Osobliwość -> Odkształcenie/Rzut/Fala Uderzeniowa/Spustoszenie/Sfera Biotyczna/Szarża/Nova/Granat Kasetowy/Granat Podnoszący/Ciśnięcie/Roztrzaskanie/Bicz/Pole Unicestwienia (przy detonacji)/Biotyczne Cięcie/Biotyczne Kule
• Przyciągnięcie -> Odkształcenie/Rzut/Fala Uderzeniowa/Spustoszenie/Sfera Biotyczna/Szarża/Nova/Granat Kasetowy/Granat Podnoszący/Ciśnięcie/Roztrzaskanie/Bicz/Pole Unicestwienia (przy detonacji)/Biotyczne Cięcie/Biotyczne Kule
• Zastój -> Odkształcenie/Rzut/Fala Uderzeniowa/Spustoszenie/Sfera Biotyczna/Szarża/Nova/Granat Kasetowy/Granat Podnoszący/Ciśnięcie/Roztrzaskanie/Bicz/Pole Unicestwienia (przy detonacji)/Biotyczne Cięcie/Biotyczne Kule
• Odkształcenie -> Rzut/Fala Uderzeniowa/Spustoszenie/Sfera Biotyczna/Szarża/Nova/Granat Kasetowy/Granat Podnoszący/Ciśnięcie/Roztrzaskanie/Bicz/Pole Unicestwienia (przy detonacji)/Biotyczne Cięcie/Biotyczne Kule
• Spustoszenie -> Odkształcenie/Rzut/Fala Uderzeniowa/ Sfera Biotyczna/Szarża/Nova/Granat Kasetowy/Granat Podnoszący/Ciśnięcie/Roztrzaskanie/Bicz/Pole Unicestwienia (przy detonacji)/Biotyczne Cięcie/Biotyczne Kule
• Sfera Biotyczna (tylko z rozwinięciem odkształcającym) -> Odkształcenie/Rzut/Fala Uderzeniowa/Spustoszenie /Szarża/Nova/Granat Kasetowy/Granat Podnoszący/Roztrzaskanie/Bicz/Pole Unicestwienia (przy detonacji) /Biotyczne Cięcie/Biotyczne Kule
• Fala Uderzeniowa (tylko z rozwinięciem podnoszącym) -> Odkształcenie/Rzut/Spustoszenie/Sfera Biotyczna/Szarża/Nova/Granat Kasetowy/Granat Podnoszący/Ciśnięcie/Roztrzaskanie/Bicz/Pole Unicestwienia (przy detonacji) /Biotyczne Cięcie/Biotyczne Kule
• Bariera (przy detonacji) -> Odkształcenie/Rzut/Spustoszenie/Fala uderzeniowa/sfera biotyczna/szarża/nova/granat kasetowy/Granat podnoszący/ciśnięcie/Roztrzaskanie/Bicz/Pole Unicestwienia (przy detonacji) /Biotyczne Cięcie/Biotyczne Kule
• Granat Podnoszący -> Odkształcenie/Rzut/Fala Uderzeniowa/Spustoszenie/Sfera Biotyczna/Szarża/Nova/Granat Kasetowy/Ciśnięcie/Roztrzaskanie/Bicz/Pole Unicestwienia (przy detonacji) /Cięcie Biotyczne/Biotyczne Kule
• Roztrzaskanie (z rozwinięciem Kombo Biotyczne) -> Odkształcenie/Rzut/Fala Uderzeniowa/Spustoszenie/Szarża/Nova/Granat Kasetowy/Granat Podnoszący/Bicz/Pole Unicestwienia (przy detonacji) /Biotyczne Cięcie/Biotyczne Kule
• Bicz -> Odkształcenie/Rzut/Fala Uderzeniowa/Spustoszenie/Szarża/Nova/Granat Kasetowy /Roztrzaskanie/Pole Unicestwienia (przy detonacji) /Biotyczne Cięcie/Biotyczne Kule
• Ciśnięcie (tylko SP) -> Odkształcenie/Rzut/Fala Uderzeniowa/Szarża/Nova/Granat Kasetowy/Granat Podnoszący
• Pole Unicestwienia (aura) -> /Rzut/Fala Uderzeniowa/Spustoszenie/Sfera Biotyczna/Szarża/Nova/Granat Kasetowy/Granat podnoszący /Roztrzaskanie/Bicz/Biotyczne Cięcie/Biotyczne Kule
• Ciemny Kanał -> Odkształcenie/Rzut/Fala Uderzeniowa/Szarża/Nova/Granat Kasetowy/Granat Podnoszący/Ciśnięcie/Roztrzaskanie/Bicz/Pole Unicestwienia (przy detonacji) /Biotyczne Cięcie/Biotyczne Kule
• Roztrzaskanie (tylko Single Player) -> Odkształcenie/Rzut/Fala Uderzeniowa/Szarża/Nova/Granat Kasetowy/Granat Podnoszący


POZOSTAŁE EKSPLOZJE:

Eksplozja Ogniowa
• Może zostać nałożona przez Spalenie/Granat Inferno/Amunicję Zapalającą/Wieżyczkę Gethów (z rozwinięciem miotacz ognia)/Płomiennik/Omni Tarczę (z rozwinięciem Tarcza Ogniowa)/Rzeź
• Może zostać zdetonowana przez każdą moc biotyczną/technologiczną/bojową, która zadaje bezpośrednie obrażenia (poza mocą użytą do nałożenia eksplozji)
• Efekt: wrogowie pod wpływem którejś z mocy ogniowych wywołują obszarową eksplozję w momencie, kiedy zostaną zabici przez moc zadającą obrażenia. Efekt jest podobny do tego przy wysadzaniu Ogniaka za pomocą przeciążenia w ME2.
• Uwaga: Po ostatnim patchu eksplozje ogniowe działają tak samo jak eksplozje technologiczne. Przeciwnik już nie musi zostać zabity przez drugą moc, aby wywołać eksplozję ogniową.


Eksplozja Krio
• Można nałożyć za pomocą Kriowybuchu/Krioamunicji/Natychmiastowego Zamrożenia lub Omni Tarczy (z rozwinięciem Tarcza Kriogeniczna)
• Detonacja: Może zostać zdetonowana każdą mocą biotyczną/technologiczną/bojową, która zadaje bezpośrednie obrażenia tak samo jak w przypadku Eksplozji ogniowej. Wywołuje wybuch zamrażający wszystkich dookoła.
• Omni Tarcza z rozwinięciem Tarcza Kriogeniczna to jedyna umiejętność, która może zamrozić Ducha. Pozostałe umiejętności Krio powodują tylko spowolnienie. Dzięki temu Omni Tarcza to jedyna moc która może nałożyć Kriowybuch na Ducha.
• Uwaga: Przeciwnicy muszą być zamrożeni w celu wywołania eksplozji Krio.
• Po ostatnim patchu eksplozje krio działają tak samo jak eksplozje technologiczne, więc przeciwnik już nie musi zostać zabity przez drugą moc, aby wywołać eksplozję krio.

Seria Technologiczna
• Może zostać nałożona przez: Przeciążenie/Wyssanie Energii/Sabotaż/Siatka Pojmań/Amunicja Dysrupcyjna/Granat Łukowy/Roztrzaskanie (z rozwinięciem Obrażenia Elektryczne)/Atak z Ukrycia (z rozwinięciem Obrażenia Elektryczne)
• Detonacja tak samo jak w dwóch poprzednich przypadkach.
• Efekt: wrogowie pod wpływem mocy opartych na elektryczności wysyłają wyładowania elektryczne w kierunku pobliskich przeciwników.

Strzał wstrząsowy
Rozwinięcie strzału wstrząsowego na szóstym poziomie jest aktualnie zabugowane w multiplayer i zostało zastąpione rozwinięciem o nazwie Młot (obrażenia i pole rażenia). W single player pozostało bez zmian i wydaje się, że działa bez zarzutu.
Kiedy strzał wstrząsowy zostanie sparowany z amunicją zapalającą lub krio może nałożyć odpowiednio eksplozję ogniową lub krio.
Nie wiadomo dlaczego sparowany z amunicją dysrupcyjną nie nakłada serii technologicznej.


Moce zadające bezpośrednie obrażenia:
Biotyczne: Odkształcenie/Fala Uderzeniowa/Rzut/Sfera Biotyczna/Nova/Szarża/Granat Kasetowy/Granat Podnoszący/Roztrzaskanie/Bicz/Pole Unicestwienia (przy detonacji)/Biotyczne Cięcie/Biotyczne Kule
Technologiczne: Spalenie/Przeciążenie/Wyssanie Energii/Sonda Bojowa (przy detonacji, po wybraniu rozwinięcia detonacja)/Natychmiastowe Zamrożenie/Elektryczne Cięcie/Granat Łukowy/Granat Naprowadzający/Mina Zwiadowcza
Bojowe: Strzał wstrząsowy/Rzeź/Mina Zbliżeniowa/Granat Odłamkowy/Granat Przylepny/Dysruptor Fazowy/Uderzenie Dewastatora/Granaty Odłamkowe (N7 Destroyer)

_________________
Origin ID: Dr_Someone

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Aktualizacja II - Eksplozje Biotyczne/Ogniowe/Krio/Seria
PostNapisane: 09 lut 2013, 16:42 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 cze 2012, 14:44
Posty: 247
Gra w: DIRTY BOMB
Mam pytanie związane z falą uderzeniową i kroganinem szamanem.

Cytuj:
• Granat podnoszący i fala uderzeniowa (z rozwinięciem podniesienia) mogą nakładać i wywołać eksplozje na niechronionych, organicznych przeciwnikach (sam pasek zdrowia)


Rozumiem, że konieczność rozwinięcia na podniesienie, oraz to, że tylko "na niechronionych, organicznych" tyczy się jedynie nakładania, a detonuje na wszystkich (bariera, pancerz, tarcza)?
W każdym razie problem mam taki, że mój krgoanin"biskup" detonuje elegancko falą uderzeniową na wszystkim(bariera, pancerz, tarcza), aż nagle uznaje, że już nie i przestaje detonować, a potem znowu detonuje. Przyczyna pozostaje dla mnie wielką tajemnicą wiary. Mam wrażenie, że w niełaskę częściej popadają cele które już wcześniej eksplozjami pozbawiłem bariery/tarcz, ale nie jest to regułą. Używam w grze moim "biskupem" tylko amunicji odksz. lub drąż. Mam też wrażenie, że czasami fala jakby w ogóle nie łapała, gdy używam jej tylko po to żeby zyskać chwilę wytrącając przeciwnika z równowagi. Czy coś mi umknęło, czy to bugi? Będę wdzięczny za podpowiedzi.

_________________
http://social.bioware.com/n7hq/home/overview/?name=LM_emzio&platform=pc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Aktualizacja II - Eksplozje Biotyczne/Ogniowe/Krio/Seria
PostNapisane: 09 lut 2013, 17:05 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sty 2013, 12:26
Posty: 547
Jeśli po użyciu fali wróg będzie lewitować (rozwinięcie) to jest nałożony efekty jak przy przyciągnięciu. Można go wtedy zdetonować. Tak samo przy granatach. Jeśli chodzi o detonacje to detonują na wszystkim jeśli tylko nałożono już np. odkształceniem efekt.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Aktualizacja II - Eksplozje Biotyczne/Ogniowe/Krio/Seria
PostNapisane: 09 lut 2013, 17:54 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 cze 2012, 14:44
Posty: 247
Gra w: DIRTY BOMB
Dzięki serdeczne, ale nie używam fali do nakładania bo odnowa mocy trwa za długo, jak na przeżywalność słabych przeciwników:), a na innych fala nie nakłada. Mam trochę inny problem:

Cytuj:
mój krgoanin"biskup" detonuje elegancko falą uderzeniową na wszystkim(bariera, pancerz, tarcza), aż nagle uznaje, że już nie i przestaje detonować, a potem znowu detonuje.
Dzieje się to z pewną regularnością, na platynie i na złocie, raczej po kilku skutecznych ekplozjach biotycznych. Czy może na to wpływać amunicja innych graczy, czy po eksplozji zostaje jakiś czas po którym wciąż jest nałożone "stare odkształcenie" i nie chce się nałożyć nowe, czy fala działa tylko na pewną odległość minimalną (maxymalną to oczywiście wiem że ma), czy po prostu szaman jest zbugowany(build 6/6/6/5/3)? Grał ktoś mial ktoś podobny problem?

_________________
http://social.bioware.com/n7hq/home/overview/?name=LM_emzio&platform=pc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Aktualizacja II - Eksplozje Biotyczne/Ogniowe/Krio/Seria
PostNapisane: 09 lut 2013, 20:31 
Casual
Casual

Dołączył(a): 24 lip 2012, 16:27
Posty: 13
Nie wiem czy to to, ale sprawdziłem twojego szamana i masz falę rozwiniętą na promień. A niestety na PC promień jest spierdzielony i po kilku użyciach fala bardzo często przestaje działać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Aktualizacja II - Eksplozje Biotyczne/Ogniowe/Krio/Seria
PostNapisane: 09 lut 2013, 21:19 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 cze 2012, 14:44
Posty: 247
Gra w: DIRTY BOMB
Super (tzn. nie super, ale super, że już wiem). Dzięki wielkie za fachową odpowiedź. Muszę popróbować bez rozwinięcia na promień, choć podobała mi się ta opcja. Właśnie szaman miał debiut ze zbieraczami (platyna na bogini) i jestem zachwycony mimo bugu (bagu?) - włączam go do mojego panteonu z gethem z płominnikiem, zwidem, łowczynią itp..
Jeszcze raz dzięki!

_________________
http://social.bioware.com/n7hq/home/overview/?name=LM_emzio&platform=pc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Aktualizacja II - Eksplozje Biotyczne/Ogniowe/Krio/Seria
PostNapisane: 13 lut 2013, 06:10 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 22:17
Posty: 1129
Lokalizacja: Sverige
Gra w: Mass Effect 3;2;1, Skyrim, Oblivion
A tego nie wiedziałem, muszę sprawdzić, dzięki Solthar

Edit: To jednak nie to, fala często przestaje działać nawet jak nie jest rozwinięta na promień.

_________________
Origin ID: Dr_Someone

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Aktualizacja II - Eksplozje Biotyczne/Ogniowe/Krio/Seria
PostNapisane: 26 maja 2013, 11:42 
Casual
Casual

Dołączył(a): 04 maja 2013, 11:32
Posty: 4
Mam takie amatorskie pytanie, chociaż gram już 170 godzin, ale dopiero teraz odkryłem zalety wybuchów biotycznych: Która postać jest najlepsza do robienia wybuchów samodzielnie, tzn. która może robić najbardziej niszczące wybuchy? Może ktoś z własnego doświadczenia już wie która postać najlepiej się w tym sprawdza?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Aktualizacja II - Eksplozje Biotyczne/Ogniowe/Krio/Seria
PostNapisane: 26 maja 2013, 12:32 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 22:17
Posty: 1129
Lokalizacja: Sverige
Gra w: Mass Effect 3;2;1, Skyrim, Oblivion
w/g mnie w kolejności od najmocniejszej - Furia, Valkiria, Ludzki Strażnik, Adept Asari. U każdej z tych postaci rozwijam moce w systemie 6,6,6,5,3.

_________________
Origin ID: Dr_Someone

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Aktualizacja II - Eksplozje Biotyczne/Ogniowe/Krio/Seria
PostNapisane: 27 maja 2013, 10:31 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2013, 15:30
Posty: 36
Od siebie dodam jeszcze drellskiego adepta, który ma najlepsze drzewko pasywne w grze. Combo spustoszenie obszarowe + granat kasetowy daje ładne efekty, z tym, że jesteśmy uzależnieni od latania po skrzynkach z ammo.
I nie zapominajmy oczywiście o Łowczyni Asari.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 26 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules