Teraz jest 20 lis 2018, 12:02


Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 3   [ Posty: 26 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Aktualizacja II - Eksplozje Biotyczne/Ogniowe/Krio/Seria
PostNapisane: 23 sie 2014, 15:43 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 cze 2012, 14:44
Posty: 247
Gra w: DIRTY BOMB
Wyczytalem coś wręcz przeciwnego (podam źródła jak nie będę pisał z telefonu), mianowicie na czworce rosną rowniez od broni, a jedynie 6 (8/9) zwiększa tylko moce, o co byla zreszta afera bo Bioware miał z tym klopoty techniczne lub informacyjne i dopiero po balansie podał że ostatecznie ostatnie rozwinięcie tyczy tylko mocy.
P.s. Oczywiście dostrzegam mozliwosc, ze nie mam racji ;)


EDIT:
Ok White, miałeś rację.


Choć są inne wersje np.:
Cytuj:
1. You do not need the extra weapon damage because you already get a higher weapon damage bonus on your cloak (rank 4).

http://www.gamefaqs.com/boards/995452-m ... 094?page=1
Nawet na forum bioware sugerowano, że część wzmocnień od kamuflażu działa na broń - może tak było przed nieudaną próbą naprawienia tego buga u łowczyni i ostatecznym balansem w którym temat roziązano inaczej?
Trzeba jednak uznać za rozstrzygające doniesienie po kolejnym balansie:
Cytuj:
----------------------------------------------------------------------------
December 11, 2012
----------------------------------------------------------------------------

Unlocking Turian Saboteur Engineer and challenge

New hazard maps available this week are Firebase White and Firebase Glacier

Tactical Cloak (Asari Infiltrator only)
- Note: the Asari Tactical Cloak damage bonus only applies to powers and melees
- Base damage bonus increased from 40% to 60%
- Evolution 2 damage bonus increased from 40% to 60%
- Evolution 6 power damage bonus increased from 25% to 40%

http://forum.bioware.com/topic/264032-m ... ges/page-2
Choć w tej grze nawet twórcom nie do końca można wierzyć, w końcu nie umieli (?) jak zrozumiałem naprawić braku wzmocnienia do broni z kamuflażu, tylko je skompensowali większym wzmocnieniem mocy, podobnir jak ciągłe problemy z akolitą, natychmiastowym zamrożeniem etc. ;)

_________________
http://social.bioware.com/n7hq/home/overview/?name=LM_emzio&platform=pc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Aktualizacja II - Eksplozje Biotyczne/Ogniowe/Krio/Seria
PostNapisane: 10 wrz 2014, 14:58 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 28 kwi 2011, 17:08
Posty: 98
To jeszcze jedno pytanie: Kiedy eksplozje biotyczne wychodzą na świecącej banshee? Od czego to zależy? Bo czasami się mi udają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Aktualizacja II - Eksplozje Biotyczne/Ogniowe/Krio/Seria
PostNapisane: 07 paź 2014, 23:30 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 cze 2012, 14:44
Posty: 247
Gra w: DIRTY BOMB
Dr_Someone napisał(a):
Po detonacji dowolnej mocy, na cel nadal działa jej efekt bazowy (w zależności od tego, jak została rozwinięta) np. spowolnienie w przypadku ciemnego kanału, albo zwiększenie obrażeń w przypadku odkształcenia. Dotyczy to jednak tylko mocy, która została użyta do nałożenia. Moc użyta do wywołania detonacji nie działa na cel po eksplozji. Oczywiście ponowna detonacja nie jest możliwa.


Ostatnio postanowiłem sobie trochę przypomnieć solowanie i w (bardziej zresztą przygodowej grze niż się spodziewałem - szczególnie ostatnie 15s.- http://www.youtube.com/watch?v=XW1C2pFgZGQ ) zauważyłem, że paladyn może całkowicie zapętlić eksplozje i moc użyta do detonacji, jest od razu mocą nakładającą kolejną eksplozję - krótki dowód, pełne kólko: krio, ogniowa, tech, krio, ...
http://www.youtube.com/watch?v=Rkm5i8sXW38
Czyli rozumiem, że ta moc detonująca nie dziala na cel, ale nakłada kolejną eksplozję.

_________________
http://social.bioware.com/n7hq/home/overview/?name=LM_emzio&platform=pc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Aktualizacja II - Eksplozje Biotyczne/Ogniowe/Krio/Seria
PostNapisane: 08 paź 2014, 10:05 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 28 kwi 2011, 17:08
Posty: 98
Dr_Someone napisał(a):
Moc użyta do wywołania detonacji nie działa na cel po eksplozji.

To nieprawda. Wizualnym dowodem na to jest eksplozja biotyczna u adeptki assari:
Rzucamy Zastój, detonujemy Odkształceniem, jeśli cel przeżyje to świeci na niebiesko
i powoli ubywa mu życie czyli odkształcenie działa po eksplozji.
Tak samo u egzekutorki: Kula biotyczna i detonacja spustoszeniem. Widać że Spustoszenie działa nadal bo cel jest niebieski.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Aktualizacja II - Eksplozje Biotyczne/Ogniowe/Krio/Seria
PostNapisane: 08 paź 2014, 11:40 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 22:17
Posty: 1129
Lokalizacja: Sverige
Gra w: Mass Effect 3;2;1, Skyrim, Oblivion
Rooeender napisał(a):
(...)

Jeżeli po detonacji celu znajdującego się w Sferze Biotycznej spustoszeniem cel jest jeszcze w jej obrębie - to działa na niego odkształcenie. W przypadku zastoju działa ta druga moc, ponieważ cel wychodzi z zastoju po otrzymaniu większych obrażeń od eksplozji. Nie radzę sugerować się wyłącznie kolorkami na wrogach, ponieważ BioWare nawet w okresie wspierania multi nie radziło sobie z różnymi rzeczami, w tym z działaniem mocy i zdarzało się, że wystarczył lekki lag, lub trochę większy ping i gra zaczynała żyć własnym życiem.
Zresztą w trybie multi było tyle, balansów, zmian działania, wzmocnień i osłabień różnych mocy, broni i wrogów, że obecna wersja jest tylko teoretycznie taka sama, jak ta z okresu tuż po premierze, kiedy pisałem to zestawienie.
A tak na marginesie - ja nie kłamię, co najwyżej mogę się mylić.

_________________
Origin ID: Dr_Someone

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Aktualizacja II - Eksplozje Biotyczne/Ogniowe/Krio/Seria
PostNapisane: 08 paź 2014, 12:05 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 28 kwi 2011, 17:08
Posty: 98
Dr_Someone napisał(a):
A tak na marginesie - ja nie kłamię, co najwyżej mogę się mylić.

Spokojnie, ja w żadnym razie nie twierdzę, że kłamiesz :). Napisałeś świetny artykuł z którego wiele się dowiedziałem na temat eksplozji. Po prostu piszę o tym co zaobserwowałem w grze.

Dr_Someone napisał(a):
Jeżeli po detonacji celu znajdującego się w Sferze Biotycznej spustoszeniem cel jest jeszcze w jej obrębie - to działa na niego odkształcenie.

Wydaje mi się, że są to trochę za duże obrażenia jak na odkształcenie ze sfery, ale ja również mogę się mylić.

edycja 19:50
Właśnie przeprowadziłem testy Egzekutorką na Grasancie, Brutalu, Banshee i jest tak jak napisałem wcześniej (spustoszenie działa po eksplozji). Żaden z wyżej wymienionych wrogów nie znajdował się już w Sferze Biotycznej a życie ubywało im nadal.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 3   [ Posty: 26 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules