W tym wypadku inkwizycja. Chociaż ja jako bandyta na samym końcu miałem magiczny pocisk, ale słabiutki

. Mag to kostur i przede wszystkim magia (chociaż mieczem też da rady), bandyta na odwrót. Inkwizytor jest tak pośrodku, chociaż też przechylony jest w stronę magii (kostur). Jeśli chcesz stworzyć równą hybrydę mag-wojownik to inkwizytor z wyuczeniem się miecza w mieście. Jednak nie obiecuję, że rozwiniesz w 100% walkę mieczem i magię. Pewnie wyjdzie ci coś takiego niedorobionego, czyli zamiast być pro-magiem/wojownikiem będziesz średnim magiem-wojownikiem. Nie mówię tu o ograniczeniach typu punkty doświadczenia (chociaż ich mimo wyrżnięcia całej wyspy też może zabraknąć), a po prostu nauczyciele - coś za coś, u jednych masz głównie miecz i opcjonalnie trochę magii na koniec, u drugich nacisk na magię z wspomaganiem się kosturem, u trzecich nacisk na kostur z dodatkiem magii. Ale jest chyba mod co zmienia teksturę białej szaty na bardziej zbroję

Z pancerzem będzie problem - będziesz miał taką pancerzo-szatę.