 |
Autor |
Wiadomość |
SCF
|
Tytuł: Magia kryształów Napisane: 13 lut 2012, 10:04 |
|
Casual |
 |
Dołączył(a): 13 lut 2012, 10:01 Posty: 2
|
Czy miedzy tymi zaklęciami (pocisk, ogień, lód) istnieje jakaś różnica poza wizualną ?
|
|
Góra |
|
 |
|
Ursegorak
|
Tytuł: Re: Magia kryształów Napisane: 13 lut 2012, 16:05 |
|
Pierwszy gamepad |
 |
 |
Dołączył(a): 14 kwi 2011, 15:35 Posty: 63
|
Oczywiście! Kryształ ognia zadaje największe obrażenia spośród wszystkich, a na dodatek ze zwiększaniem poziomów tej magii zwiększa się obszar wybuchy. Im wyższy poziom kryształu, tym szybciej się przeładowuje (?). Kryształ lodu zamraża na pewien czas przeciwników. Im wyższy poziom umiejętności, tym szybciej się ładuje i zamraża na dłużej. Magiczny kryształ po ulepszeniu na maksymalny poziom... Hmm.. Po prostu będziesz z niego strzelał jak z karabinu półautomatycznego. Dochodzą też większe obrażenia.
_________________ I have got no bright idea...
|
|
Góra |
|
 |
SCF
|
Tytuł: Re: Magia kryształów Napisane: 13 lut 2012, 16:24 |
|
Casual |
 |
Dołączył(a): 13 lut 2012, 10:01 Posty: 2
|
Dzięki za odpowiedź. No właśnie, pierwotnie tak pomyślałem, że m.in. ogień może zadawać obszarowe obrażenia lub obrażenia po czasie, lód zamrażać lub spowalniać, no ale w opisie tych zaklęć w trakcie rozgrywki było tylko napisane że zadanie obrażenia. Póki co jestem na etapie, że dostałem te kamienie i nie chciałbym czegoś zrąbać w umiejętnościach.
|
|
Góra |
|
 |
Ursegorak
|
Tytuł: Re: Magia kryształów Napisane: 13 lut 2012, 17:02 |
|
Pierwszy gamepad |
 |
 |
Dołączył(a): 14 kwi 2011, 15:35 Posty: 63
|
Ahaaa... Najlepiej by było, gdybyś rozwijał tylko jeden kryształ. Rozwijanie trzech naraz to moim zdaniem strata cennych PN, które mógłbyś przeznaczyć na coś innego.
_________________ I have got no bright idea...
|
|
Góra |
|
 |
Macrentofeth
|
Tytuł: Re: Magia kryształów Napisane: 14 lut 2012, 13:11 |
|
Pierwsza zarwana nocka |
 |
 |
Dołączył(a): 14 paź 2009, 22:32 Posty: 549 Lokalizacja: Serwer GW
Gra w: Skyrim, Orcs Must DIe, Dungeon Siege III, Deus Ex: Bunt Ludzkości, Super Meat Boy
|
Po prostu zastanów się jaką taktyką chcesz grać, każdy kryształ to inny wariant i inny styl.
_________________
|
|
Góra |
|
 |
_Hrathen_
|
Tytuł: Re: Magia kryształów Napisane: 04 kwi 2012, 20:26 |
|
Fechmistrz krzyżaka |
 |
 |
Dołączył(a): 06 sty 2012, 17:31 Posty: 393
Gra w: Saga Mass Effect, Saga TES, Risen 2, LoL, DMC5, KotOR-y ;)
|
Polecam oginisty bardzo bardzo  .
_________________ Arcymag Akademii, Herold Towarzyszy, Słuchacz Nocnej Matki, Szef Gildii Złodziei,Gromowładny, Ten-Który-Skopał-Alduina etc.etc.
|
|
Góra |
|
 |
includeown
|
Tytuł: Re: Magia kryształów Napisane: 20 maja 2012, 18:03 |
|
Casual |
 |
Dołączył(a): 20 maja 2012, 17:08 Posty: 11
|
Kryształ Ognia - Ma AoE (area of effect) damage, czyli znajdujące się blisko celu przeciwnicy również cierpią obrażenia. Zadaje duże obrażenia jednak ma dosyć długi (w stosunku do Kryształu Magii) cooldown dlatego w ciasnych pomieszczeniach trudno tym walczyć. Jeden strzał zabiera więcej many niż Kryształ Magii jednak zadaje o WIELE wiecej obrażeń, czyli lepiej się wyjdzie z mana używając Ognia.
Najlepiej używać na duża grupę słabych potworków (np: grave moths) lub na potężnych stworów jednak na otwartej przestrzeni z daleka. Jeżeli wymaksujesz na 10 poziom to ashbeast składa się na 4 strzały.
Kryształ Magii - W stosunku do dwóch innych kryształów jeden strzał zabiera mniej obrażeń ale za to nadrabia szybkością i mobilnością. Wymaksujesz na 10 i strzela jak karabinu, jednak pożera mane bezlitośnie. Każdy trafiony strzał przerywa (interrupt) przeciwnikowi działanie dlatego strzelając do kogoś bez przerwy możesz być pewien, że NIC ci nie zrobi nawet jak stoi metr od ciebie. Po prostu każdy atak będzie przerwany. Jeżeli przeciwnik jest blisko dodatkowo lekko go odpycha.
Najlepiej używać w późniejszych aktach gdy zwiedzać będzie się ruiny gdzie mobilnością kładzie na łopatki pozostałe kryształy.
Kryształ Lodu - W zasadzie podobny do kryształu ognia zamienić jedynie AoE dmg na stun (może unieruchomić przeciwnika). Gdy przeciwnik jest zamrożony nie da się go bić dlatego najlepiej używać gdy chce się kogoś pozbyć podczas walki na jakiś czas i skoncentrować na innym przeciwniku (np: w sytuacji 2 na 1).
Moja osobista rada na full maga: Jeżeli już grę wcześniej przeszedłeś i chcesz grać full magiem to radze pominąć rozdawania LP w mniej przydatne atrybuty i profesje gdyż damage z kryształów jedynie procentuje poprzez level'owanie Kryształów Magii. Ja rozdaje jedynie 15 LP w Alchemie (poty), 5 w Creating Scrolls i 20 w Seals. Reszte ładowałem w kryształy magii i mane. Potiony z hero's crown rób tylko na +5 many, a to co zostanie (bo raspberry na 20 potow nie uzbierasz) w health ładuj. Nie rozdawaj LP dopóki nie bedziesz mógł uczyć się Kryształu Ognia. Najpierw wymaksuj Kryształ Ognia (powinieneś bez problemu bić wszystko do 4 aktu) potem w Kryształ Magii (potrzebny do ostatniego aktu żeby radzić sobie w ciasnych przestrzeniach). I tak bez problemu pokonasz gre. Jeżeli masz wielu przeciników możesz wzywać na pomoc "Freda" żeby skupił ich uwage, a ty z daleka ich wystrzelasz.
Granie full magiem jest nudne i zbyt łatwe - nie wymaga szukania taktyki na przeciwnika. Bitewny mag (używający axe'y/sword'y czy staff'y) też nie jest ciekawy bo to już jest przegięcie żeby najpierw zbić z daleka hp przeciwnikowi, a potem dobijać na jednego shot'a z ręki. ŁATWIZNA.
Bandyta z siekierą i łukiem jest najciekawszy. No i nie szkoda mi LP na profesje pick lock.
Chodzi mi o aspekt czysto bitewny. Jeżeli grasz po raz 1 to warto bawić się w profesje bo to ma swój urok (smithing pozawal wykonać poboczne questy z broken swordami). Później jednak się przekonasz, że smithing, prospecting etc. nie są WCALE patrzebne żeby przejść grę bez problemowo.
|
|
Góra |
|
 |
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
 |