Teraz jest 13 lis 2018, 01:52

Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 2 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kilka pytań dotyczacych miasta oraz klasztoru
PostNapisane: 15 paź 2012, 10:11 
Casual
Casual

Witam.
Jestem początkującym graczem risena i chciałbym się dowiedzieć co niecoś od was gdyż jestem trochę zagubiony w świecie tejże gry.
Zrobiłem wszystkie zadania w obozie bandytów, mogę się spotkać z Don Estebanem.
Przed dojściem do jakiejś frakcji chciałbym wykonać wszystkie możliwe zadania by od samego początku nie być słabym (tak czy inaczej zawsze tak robiłem w gothicach)

1. Czy w mieście są jakieś zadania które pozwalają zdobyć złoto oraz PD i nie przyłączając się do np. inkwizycji gdyż ta frakcja panuje w mieście? Nie chcę jak na razie dołączać do żadnej z frakcji.
2. Jak wyjść z miasta, jeśli w nim będę? Przed wejściem zapisałem stan gry lecz zauważyłem że ciężej jest z wyjściem dlatego wczytałem i już nie wchodziłem :/
3. Zastanawiam się nad dojściem do bandytów lub magów, w której frakcji jest najciężej? (inkwizycja odpada) lubię się pomęczyć i wtedy wiem że gram i czuję klimat gry... takie przyzwyczajanie z G2:NK :)
4. O co chodzi z pieczęciami, jest to coś w rodzaju kręgów które były w gothicu?
5. Magia kryształów mógłby ktoś opisać? tylko nie piszcie że gra magiem ogranicza się głownie do trzech czarów - magiczny pocisk, ognista kula, lodowa lanca?
6. Jest jakiś sposób na uzbieranie jakiejś małej sumki złota? np. w gothicu 2 było to kowalstwo -kupowanie stali, kucie mieczy i sprzedawania haradowi.

Jeśli ktoś z Was miałby czas i jest w stanie odpowiedzieć na moje pytania to prosiłbym o pomoc która była by dla mnie nieoceniona.
Pozdrawiam, Dather.

Tytuł: Re: Kilka pytań dotyczacych miasta oraz klasztoru
PostNapisane: 03 sty 2013, 13:14 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dather napisał(a):
Witam.
Jestem początkującym graczem risena i chciałbym się dowiedzieć co niecoś od was gdyż jestem trochę zagubiony w świecie tejże gry.