Teraz jest 15 wrz 2019, 07:58


Napisz wątekOdpowiedz Strona 49 z 108   [ Posty: 1071 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 108  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: DLC - co chcielibyście, żeby zawierało?
PostNapisane: 09 gru 2012, 18:21 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2012, 11:08
Posty: 382
Gra w: Mass Effect, Wiedźmin
Tak, a dla femShep zostają same kobiety zainteresowane związkiem, w tym niebieska kosmitka i chomikopodobna dziennikarka ;)

_________________
Origin: DanzeedPL
Steam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DLC - co chcielibyście, żeby zawierało?
PostNapisane: 09 gru 2012, 21:12 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2012, 13:34
Posty: 693
Za mało kobiet pracuje w Bio :D Chłopaki nie wiedzieli jak się zabrać za romans dla kobiety :P

_________________
"This is not a plan, but it's a perfect plan"

Origin: QuantinumPL
Steam: qantumforce


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DLC - co chcielibyście, żeby zawierało?
PostNapisane: 18 gru 2012, 21:20 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 25 lis 2012, 12:23
Posty: 64
Tak sobie czytam sociala i stwierdzam, że zatrważająca liczba osób chce dlc o opiekunach. Ja się jednak pytam - po co? Ostatnio przeszedłem kolejny raz ME1 i dokładnie przysłuchałem się temu, co mówił Vigil, oraz poczytałem leksykon. Z ME1 mamy takie info:
1. Opiekunowie są prawdopodobnie pierwszą rasą ,,skoszoną'' przez kosiarki. ME3 bardziej wyjaśnia tą kwestię mówiąc nam, że Catalyst wymyślił swoje rozwiązanie, stworzył armię wysłanników, która wybiła Lewiatanów i stworzyła z nich Zwiastuna. Ale w tamtym czasie były przecież inne rasy kontrolowane przez Lewiatanów. Logiczną rzeczą jest więc przypuszczać, że Catalyst zaplanował sobie jak te jego cykle mają wyglądać i po stworzeniu Zwiastuna zmienił jakąś inną rasę kontrolowaną przez Lewiatanów w opiekunów. Ktoś może pomyśleć, że trzeba dlc Lewiatan, żeby się tego dowiedzieć, lecz wystarczy Extended Cut. Mając takie info stwierdzam, że pochodzenie opiekunów jest wyjaśnione.
2.Zostali stworzeni głównie po to, aby nikt nie odkrył tajemnicy Cytadeli i aby wpuścić Żniwiarzy do galaktyki (konserwacja stacji to tylko przykrywka) - info jaki jest ich cel.
3. Niezależnie ilu opiekunów umiera ich liczba nie ulega zmianie. Prawdopodobnie są tworzeni w niedostępnych częściach stacji- taka ciekawostka o nich.
4. Zostali zaprogramowani tak aby reagować na sygnały Żniwiarzy, jednak Protki sprawiły, że przestały reagować. Od czasu zmiany mogły reagować tylko na polecenia wysyłane przez samą Cytadelę. I tu wydaje mi się, że w końcu zrozumiałem o co chodzi z Katalizatorem. Otóż myślę, że całe to zamieszanie z Suwerenem polegało na tym, że potrzebował on ,,obudzić'' Katalizatora (Wydaje mi się, że jest to logiczne, gdyż Katalizator może czekać w uśpieniu aż w końcu znajdzie to, czego szuka. Nie musi kontrolować bezpośrednio kosiarek, wystarczy, że nada im cel. W końcu każdy z nich jest niezależny i każdy to naród - tak mawiał nasz koleżka Suweren), aby ten nakazał opiekunom otworzenie przekaźnika Cytadeli.
Mając to info stwierdzam, że dlc o opiekunach nie jest w ogóle potrzebne, gdyż wiemy o nich praktycznie wszystko. Co o tym myślicie? Mogę się z moim stwierdzeniem mylić, także jeśli się mylę to proszę, żeby mnie ktoś uświadomił :)

A co do dlc, które chciałbym, żeby się pojawiło to myślę, że przydałoby się coś o Tyglu i to jest moim zdaniem jedyne dlc, które może się ukazać. Mamy już bajzel z zakończeniem naprawiony w Extended Cut, wątek Omegi zamknięty, pochodzenie Żniwiarzy wyjaśnione, spotkaliśmy żywego Proteanina, więc teraz wypadałoby wyjaśnić Tygiel. Jednak fabuła w ME3 nie jest tak podziurawiona jak myślałem, pewnie dlatego, że w końcu się domyśliłem o co chodzi z tym Katalizatorem. Tak mnie zastanawia co szykuje BioWare, skoro 9 scenarzystów jest zaangażowanych w następne dlc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DLC - co chcielibyście, żeby zawierało?
PostNapisane: 18 gru 2012, 21:53 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2012, 20:48
Posty: 827
Lokalizacja: Będzin
Też uważam, że wątek Tygla byłby bardzo ciekawy. Zresztą gdy się pytamy Catalysta o twórców Tygla, odpowiada on nieco nienaturalnie wcinając "you would not know them, and there's not enough time to explain." Podobna sprawa była ze stwórcami Żniwiarzy, Bioware poprowadzilo dialog catalysta z Shepem wyjaśniając niejako, skąd się Żniwiarze wzięli, jednak nie podając przy tym szczegółowych danych. Także takie potencjalne "The Crucible" DLC mogłoby też dodać, podobnie jak Lewiatan, kilka dodatkowych kwestii dla Catalysta.
Jednak została w trójce jedna nie do końca wyjaśniona sprawa z Opiekunami/Cytadelą, tj. jaki był cel w przenoszeniu ludzkich ciał na Cytadelę? Oczywiście Anderson stwierdził, że najprawdopodobniej Żniwiarze próbują na Cytadeli zbudować nowego ludzkiego Żniwiarza, jednak nie widzimy nigdzie nawet śladów po tym Żniwiarzu. Jednak biorąc pod uwagę niedługiego okresu czasu możliwe, że budowa Żniwiarza ledwie się rozpoczęła i na razie nie zbudowano żadnych jego "dużych" części. Tak więc w tej sprawie można dobudować jakiś ciekawy wątek, albo chociaż szerzej wyjaśnić tą sytuację.

_________________
Origin: KONDZIOREK071


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DLC - co chcielibyście, żeby zawierało?
PostNapisane: 18 gru 2012, 22:54 
FlyS napisał(a):
Tak, a dla femShep zostają same kobiety zainteresowane związkiem, w tym niebieska kosmitka i chomikopodobna dziennikarka ;)


Nie dyskryminuj chomików! One też mogą mieć dziennikarki! Poza tym - chciałbym żeby w dlc był jakiś kreator postaci - wybieramy klasę i dostępne modele postaci(niektóre mają przypisane moce np. geth - tryb łowcy) i wybieramy moce i gramy.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: DLC - co chcielibyście, żeby zawierało?
PostNapisane: 19 gru 2012, 01:07 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 kwi 2012, 17:07
Posty: 620
Gra w: na serio kogoś to interesuje?
Kreator postaci w dlc? Nie miałeś chyba na myśli dlc do singla w tym poście? Jakoś nie za bardzo widzę możliwość, żeby Bio pozwoliło grać inną postacią niż Shep w me 3 (nie liczę drobnej odskoczni podczas ratowania Normandii Jokerem w me2)

_________________
Poddajcie się! Albo nie, będzie zabawniej.


Charles Saracino: Skoro oni chcą dopiąć swego używając broni, to dlaczego my nie możemy?
Urdnot Wrex: Bo mają większe spluwy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DLC - co chcielibyście, żeby zawierało?
PostNapisane: 19 gru 2012, 11:35 
KJ81990 napisał(a):
Kreator postaci w dlc? Nie miałeś chyba na myśli dlc do singla w tym poście?


Jakoś nie, załóżmy że4 ten przedmiot będzie czarniejszy od huragana, błotniaka itp itd. Kupujemy i możemy stworzyć postać do multi, oczywiście na szturmowcy mają szarżę, szpiedzy kamuflaż... Przy pierwszym kupnie mamy postacie i moce z podstawki i potem dokupujemy z dlc.

I jeszcze wskakiwanie na wysokości jak to mają w zwyczaju wrogowie, oczywiście nie wszystkie postacie mogłyby. Pomyślmy asai wlatują, w końcu nawet Samara mogła manipulować ze spadaniem więc czemu nie podlecieć? Gethy jak pobratymcy-heretycy. Turianie z silnikami....oczywiste. Cień jak Duch,. Feniks Cerberusa jak Dragon. Furia i pogromca teleportacją. Vorch też chyba dałby radę wskoczyć.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: DLC - co chcielibyście, żeby zawierało?
PostNapisane: 19 gru 2012, 12:06 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 23 wrz 2012, 21:13
Posty: 1267
Nie miałbym nic przeciwko Crucible DLC, bo na ten temat za dużo nie zostało powiedzenia.

I mam pewne podejrzenie...
Spoiler:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DLC - co chcielibyście, żeby zawierało?
PostNapisane: 19 gru 2012, 16:32 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 lut 2012, 11:34
Posty: 1796
Lokalizacja: Lublin
Tylko, że to chyba byłoby bezsensu gdyż
Spoiler:

Również liczę na DLC związane z Tyglem i Opiekunami. Szczególnie intryguje mnie ten fakt, iż kiedy pytamy
Spoiler:

_________________
Moje statystyki w multi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DLC - co chcielibyście, żeby zawierało?
PostNapisane: 19 gru 2012, 19:44 
Z nudów wymyśliłem postacie, jakie można by dodać do multi. Oczywiście nie sądzę że się kiedyś w nim pojawią, ale chociaż na łamach tego forum mogę podzielić się pomysłami.

Adepci:
*Asari Ardat-Yakshi(już kiedyś pisałem) - dominacja, ciśnięcie, tarcza biotyczna(wcześniej opisałem)/spustoszenie
*Quarianka - spustoszenie, odkształcenie, generator tarcz - urządzenie podobne do sądy tylko że ładuje tarcze(oczywiście w buildzie promień, siła; ostatni wybór = ofensywne/defensywne - ofen. wysysa daną lb. punktów tarczy wrogów którzy się zbliżą<wciąż nam doładowuje>; def. X% redukcji obrażeń w promieniu działania generatora)
*Geth Chybryda<żeby się nie czepiali - dlc do me2; Cerberus próbuje połączyć SI i istoty organiczne; gethy mogły zdobyć dane i wyhodować organiczne tkanki dla żołnierzy(w końcu ludzie to organiczne maszyny), udało się - gethy biotycy - jakie wsparcie dla gethów w walce) tryb łowcy, ciemny kanał, flara (patrz dlc omega :3)

Żołnierz:
*Asari Marine - płomiennik, rzeź, granat biotyczny(do wyboru)

Strażnik:
*salarianin - sonda obronna, wieżyczka strażnicza, wzmocnienie tarczy
**Geth Chybryda - tr. łowcy, gr. łukowy, flara

Inżynier:
*Asari - spalenie, wyssanie tarczy, g. naprowadzający
*Drell - natychmiastowe zamrożenie, kriowybuch, przeciążenie
*Kroganin - g. napr., siatka obezwł., rzeź

Szpieg:

*Vorch - kam. tkt., rząca krwi , mina zbliż./ atak z ukrycia (pojawia się vorch i ciacha XD)
*Mech SI<w ogniu walki coraz częściej zaczęto używać mechy z oprogramowaniem bojowym WI lub prostym SI> kam. tkt., atak z ukrycia, sabotaż, moce bierne - SI sabotażysta + Mech LOKI(sprawność). Silny cios - jak gr. łukowy, słąbszy oczywiście ale przeciąża tarcze lub ogłusza

Szturmowiec:
*Geth Chybryda: Szarża, tryb łowcy, flara
*Turianin - szarża, ciemny kanał, granat


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 49 z 108   [ Posty: 1071 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 108  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules