Teraz jest 22 paź 2019, 09:40


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 4   [ Posty: 34 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 23 lut 2012, 20:52 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2012, 21:20
Posty: 31
Chciałbym by w tym temacie pojawiały się propozycje zestawów broni jaki pancerzy dla danej klasy. Miło byłoby także gdyby pojawiała się od razu argumentacja "dlaczego tak".

Wiem, iż na razie nie mamy możliwości przetestować zapowiadanego ekwipunku, ale może na podstawie wstępnych opisów broni oraz pancerzy (ukłon w stronę jcraft) ktoś ma już jakąś koncepcję.


Z zapowiedzi, opisów oraz gameplay'ów doszedłem do wniosku, iż najlepszym zestawem dla mnie (Szpieg) jest:
- M-90 Indra
- Pistolet Skorpion
- Pancerz Pustułka
Indra jest to karabin snajperski zachowujący się jak karabin szturmowy z lunetą. W odróżnieniu od karabinów szturmowych cechuje się bardzo wysoką celnością, jednakże o wiele mniejszymi obrażeniami niż w innych snajperkach. Z różnych opisów wynika, iż można spokojnie prowadzić celny ogień ciągły z biodra, co bardzo mi odpowiada, gdyż zauważyłem, iż ponad połowa map w single player będzie cqb. W dodatku niezbyt wielkie przybliżenie pozwoli mi szybciej wybierać cele podczas korzystania z lunety. Umiejętności klasowe zapewnią mi spory bonus do obrażeń, a umiejętność zwalniania czasu z modem o podobnym działaniu sprawią, iż wędę miał coś na wzór Adrenaliny Żołnierza (nawet lepszej bo nie wymaga ładowania).
Pistolet Skorpion zapewni mi przewagę taktyczną w postaci min, które będę mógł rozsiać przed lub w trakcie walki. Ponadto mówi się, iż posiada masę zbliżoną do Falangi co jest idealnym rozwiązaniem gdyż Indra swoje waży.I tak będę musiał zainwestować kilka punktów umiejętności by zwiększyć udźwig co zaowocuje mi szybszym ładowaniem mocy (nie będę musiał decydować się na rozwinięcie szybszego ładowania kamuflażu, gdyż otrzymam bonus za wagę ekwipunku).
Zdecydowałem się na Pancerz Pustułka ponieważ wspaniale się prezentuje, dodaje kilka procent do obrażeń od broni oraz znacznie poprawia obrażenia ataków wręcz, które dla Szpiega są bardzo ważne. Silny Cios w końcu nadał głębszy sens wykorzystywania kamuflażu.


Ostatnio edytowano 23 lut 2012, 22:30 przez ALGAIST, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 23 lut 2012, 21:00 
Status Widmo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2011, 08:46
Posty: 2576
Lokalizacja: Ziemia
Gra w: greu :P
Pancerze to dział roelki - tak przy okazji. Za to broń i modyfikacje broni to ja ^^.

A z decyzją dotyczącą pancerza to bym jeszcze poczekał :). W przeciwieństwie do broni i modyfikacji niestety o pancerzach w ME3 nie wiele wiadomo po za tym co widziałeś na naszej stronie i tym że będzie ich więcej niż w ME2.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 23 lut 2012, 22:27 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2012, 21:20
Posty: 31
Z tego co ja troszkę "słyszałem" (ostatnio bardziej siedzę w MMO) większość pancerzy z ME2 ma się pojawić w ME3 (nie spodziewałbym się tego wzorowanego na DA). Po tym co wypadało nam w demie zauważyłem, że N7 będzie troszkę inny i chyba bardziej rozbudowany. Natomiast słynny Defender będący "dodatkiem" wizualnie nie przypadł mi do gustu, ponadto jeśli roelka ma pewne informacje (z pewnością tak jest) to jego współczynniki bardziej powinny pasować Żołnierzowi lub pseudo tankom. Swoją drogą szkoda, że zachowano opcje zmiany wyglądu naszej świty na wzór opcji z ME2 - własna modyfikacja byłaby bardziej kusząca.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 23 lut 2012, 23:13 
Status Widmo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2011, 08:46
Posty: 2576
Lokalizacja: Ziemia
Gra w: greu :P
No tak tego zapomniałem dodać - w ME3 powinny się pojawić się wszystkie pancerze z ME2, do tego jeszcze trochę nowych oczywiście. A ten z wzorowany na DA też raczej będzie, w końcu inne niemodyfikowalne pancerze z DLC do ME2 były pokazane na jednym z trailerów ME3 (pancerz Cerberusa, Inferno, Terminusa i Zbieraczy), także pancerz Krwawego Smoka też powienen w ME3 się pojawić.

System dostosowywania pancerzy też pozostaje taki jak w ME2 (tylko z większymi możliwościami wpływu na wygląd zbroi).

No to teraz to już powinny być wszystkie informacje jakie mamy o zbrojach z ME3 :).

PS: Mój nick się odmienia :P. Także "tego jcrafta", "temu jcraftowi" itd. ^^.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 23 lut 2012, 23:41 
Status Widmo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, 16:11
Posty: 3567
Lokalizacja: cz-wa
Gra w: Skyrim, Mass Effect, AC, DA, Wiedźmin, Fallout
http://masseffect.eu/mass-effect-3/pancerze.html

Właśnie dodałam statystyki do zestawów pancerzy. ;)

_________________
Zimowy Zlot GameWalk
Status Widmo
Warownia Starego Morza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 24 lut 2012, 13:21 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2012, 21:20
Posty: 31
Dobra robota.

A czy teraz, mając szerszą wiedzę z zakresu ekwipunku w ME3, portalowe Widma mają koncepcje uzbrojenia dla własnych Shepardów?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 24 lut 2012, 13:41 
Mistrz pada
Mistrz pada
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2011, 18:49
Posty: 870
Lokalizacja: Nordmar
Ja biorę najcięższy sprzęt, no ale ja będę grał Żołnierzem. Jeżeli chodzi o broń to biorę tylko 3: karabin, snajperkę i pistolet, wystarczy mi to w zupełności. Ale konkretne bronie wybiorę dopiero kiedy je przetestuję w grze.

Jeśli chodzi o karabin to na pewno albo Zjawa albo Szabla. Zjawa to moja ulubiona broń z ME 2, duża szybkostrzelność dająca duże obrażenia, no i można prowadzić z niej ogień ciągły i przyszpilać przeciwników. Co do Szabli to nie jestem pewien, bo wygląda na to, że będzie ona działać raczej jak samopowtarzalna snajperka a nie karabin :P

Karabin snajperski to będzie chyba na pewno Czarna Wdowa. Będzie miała potężne obrażenia a przy tym będzie samopowtarzalna, jak dla mnie idealne połączenie ^^ Zastanowię się też nad zwykłą Wdową lub Oszczepem bo snajperki typu "BOOM! Headshot" też lubię.

A pistolet to sobie wezmę tak na wszelki wypadek. Będzie to bez wątpienia "masseffectowy" Desert Eagle czyli Kat albo Paladyn (czyli mocniejsza wersja Kata, która jednak posiada mniej amunicji), zastanowię się też nad Pistoletowym Projektorem Błyskawic.

A jeśli chodzi o pancerz? Cóż, podobnie jak w ME 2 nie będę się w ogóle przejmował statystykami, jedyne co będzie mnie obchodziło to żeby fajnie wyglądał :P

_________________
I'm Commander Shepard and Mountain Dew is my favourite drink in the Galaxy.
Obrazek

CD-Action - Profil


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 24 lut 2012, 18:39 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2012, 21:20
Posty: 31
Pafcio o testowanie broni się nie martw - na Cytadeli ma być strzelnica, gdzie każdą posiadaną broń będzie można przetestować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 24 lut 2012, 19:46 
Mistrz pada
Mistrz pada
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2011, 18:49
Posty: 870
Lokalizacja: Nordmar
Wiem o tym :) I całe szczęście, że będzie. Przy tak pokaźnej ilości broni naprawdę nie było by fajnie jakby jedyną możliwością przetestowania pukawki było zabranie jej na misję. Ale będziemy mieć "sczelnice" i sobie będziemy na niej mogli "poszczelać" i potestować broń ^^

_________________
I'm Commander Shepard and Mountain Dew is my favourite drink in the Galaxy.
Obrazek

CD-Action - Profil


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 24 lut 2012, 21:20 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2012, 21:20
Posty: 31
Prezentacja statystyk kilku "pukawek" (czy tylko mnie dziwi, że Skorpion choć jest tak mały to waży więcej niż pistolety maszynowe?): http://www.youtube.com/watch?v=ysdvyFcz ... re=related

Ach, niestety Waga broni po za tym, iż ma wpływ na szybkość ładowania mocy dodatkowo wpływa na prędkość poruszania się podczas prowadzenia ognia (chwała realizmowi ;( ).


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 4   [ Posty: 34 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules