Teraz jest 22 paź 2019, 08:45


Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 4   [ Posty: 34 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 28 lut 2012, 13:45 
Status Widmo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2011, 08:46
Posty: 2576
Lokalizacja: Ziemia
Gra w: greu :P
No to fakt, trochę szkoda, że tylko 5 ich jest (a jak ktoś nie ma EK to 4). Zwłaszcza, że biorąc pod uwagę mechanikę wagi dodaną w ME3, SMG są po prostu ideałem dla "casterów", same w sobie są bardzo lekkie, a do tego posiadają modyfikację która na 5 poziomie potrafi zmniejszyć wagę broni aż o 90%.

Co pozwala biegać z naprawdę dobrą bronią i mieć czasy ładowania mocy na 200% przy odpowiednio rozwiniętej postaci.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 29 lut 2012, 20:15 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lut 2012, 20:43
Posty: 519
Gra w: Większość gier :P
Może będą bronie niespodzianki ???

_________________
Niedo bórse ksupo wodu jetru dno ści zczy ta niem. NIEMOŻESZ PRZECZYTAĆ , SPRÓBUJ SYLABAMI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 29 lut 2012, 20:17 
Status Widmo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2011, 08:46
Posty: 2576
Lokalizacja: Ziemia
Gra w: greu :P
Jak się dane o broni wyciąga z plików to nie ma miejsca na żadne niespodzianki ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 29 lut 2012, 22:04 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2012, 17:47
Posty: 215
Lokalizacja: Kraków
Gra w: ME, Diablo 3, Skyrim, Fallout NV
Zawsze jest miejsce na niespodzianki w postaci nowych broni w następnych DLC.

_________________
Origin ID: Kijkowaty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 01 mar 2012, 17:09 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lut 2012, 20:43
Posty: 519
Gra w: Większość gier :P
Racja Kijkowaty , napewno będzie DLC z brońmi

_________________
Niedo bórse ksupo wodu jetru dno ści zczy ta niem. NIEMOŻESZ PRZECZYTAĆ , SPRÓBUJ SYLABAMI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 01 mar 2012, 17:26 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lut 2012, 20:43
Posty: 519
Gra w: Większość gier :P
http://imageshack.us/photo/my-images/838/dscf2930e.jpg/ LUB http://imageshack.us/photo/my-images/824/dscf2929n.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/13/dscf2926j.jpg/ LUB http://imageshack.us/photo/my-images/838/dscf2930e.jpg/
http://imageshack.us/f/13/dscf2926j.jpg/
Wziąłem udział na DLC do ME3 i zbudowałem bronie z LEGO . Mają ruchomy spust , można trzymać w ręce i przy uderzeniu nie niszczy się ( Sprawdziłem ) , dodałem to bo to temat o ekwipunku i powiedzcie co sądzicie

_________________
Niedo bórse ksupo wodu jetru dno ści zczy ta niem. NIEMOŻESZ PRZECZYTAĆ , SPRÓBUJ SYLABAMI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 01 mar 2012, 17:29 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka

Dołączył(a): 20 lut 2012, 04:46
Posty: 512
jcraft napisał(a):
No to fakt, trochę szkoda, że tylko 5 ich jest (a jak ktoś nie ma EK to 4). Zwłaszcza, że biorąc pod uwagę mechanikę wagi dodaną w ME3, SMG są po prostu ideałem dla "casterów", same w sobie są bardzo lekkie, a do tego posiadają modyfikację która na 5 poziomie potrafi zmniejszyć wagę broni aż o 90%.

Co pozwala biegać z naprawdę dobrą bronią i mieć czasy ładowania mocy na 200% przy odpowiednio rozwiniętej postaci.


niby jakim sposobem to jest dobra bron?
mam te ultralekkie elementy, i waza bronie mniej (duzo mniej)
ale to zabiera slota w modyfikacjach na inne bardziej potrzebne modyfikacje,
zreszta uzywalem takiego szerszenia, i jest to bron daremna, tak samo szarancza, nawet z 25% obrazen wiecej od lufy, nadal jest to nieprzydatna bron, jedynie grom i pakowac na auto, reszta ledwie co robi albo sie celowac nie da,a watpie by pojawily sie duzo lepsze

_________________
nick origin : keistof


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 01 mar 2012, 17:45 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2012, 20:41
Posty: 246
Gra w: Mass Effect 2
Grom jest paskudny, strasznie niecelny choć w dwójce było z nim gorzej. Najlepsza jest Szarańcza, szerszenia nie mam. Ja używam wspomnianej Szarańczy oraz Falangi, albo jednej z nich, i jest dobrze.

_________________
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 01 mar 2012, 17:48 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lut 2012, 20:43
Posty: 519
Gra w: Większość gier :P
Nikt nawet nie spojrzy na moje bronie ! Czuje się urażony ... :p4: ;(

_________________
Niedo bórse ksupo wodu jetru dno ści zczy ta niem. NIEMOŻESZ PRZECZYTAĆ , SPRÓBUJ SYLABAMI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dopasowanie ekwipunku do klasy
PostNapisane: 01 mar 2012, 18:52 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 lut 2012, 00:08
Posty: 182
Spoko są ;)

_________________
Origin: Sadixable


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 4   [ Posty: 34 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules