Teraz jest 20 lis 2018, 20:10


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 22 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Walka
PostNapisane: 28 kwi 2012, 22:47 
Casual
Casual

Dołączył(a): 28 kwi 2012, 09:01
Posty: 15
Temat do dyskusji o systemie walki w Risen 2.

Mam też pytanie. Czy ta kombinacja 3x LPM daje cokolwiek, poza wrażeniem wizualnym? Bo nie dostrzegam jakoś aby ostatni z tych 3ech ataków zadawał jakieś większe obrażenia. Jak to jest?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 29 kwi 2012, 06:22 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2009, 22:32
Posty: 549
Lokalizacja: Serwer GW
Gra w: Skyrim, Orcs Must DIe, Dungeon Siege III, Deus Ex: Bunt Ludzkości, Super Meat Boy
Nie daje, dopiero silny atak daje większe dmg (i jako tako wygląda). No cóż, takie od kompletnego zera do bohatera ;).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 29 kwi 2012, 09:57 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 sty 2012, 17:31
Posty: 393
Gra w: Saga Mass Effect, Saga TES, Risen 2, LoL, DMC5, KotOR-y ;)
Walka jest moim zdaniem dość ciężka [ gram od początku na trudnym <3], bo ataki moje, nie przerywają ataków przeciwnika, co oznacza, że jeśli zacznę atak, sekundę wcześniej niż on, to mimo, że ja go trafie, to jak mi odda to... huh.

_________________
Arcymag Akademii, Herold Towarzyszy, Słuchacz Nocnej Matki, Szef Gildii Złodziei,Gromowładny, Ten-Który-Skopał-Alduina etc.etc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 29 kwi 2012, 11:17 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 30 maja 2011, 15:13
Posty: 43
Walka w zwarciu w ogóle jest ciężka, nieważne na jakim poziomie.
Broń palna kosi wszystko :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 29 kwi 2012, 12:44 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2010, 08:08
Posty: 351
Gra w: The best game ever - Gothic.
Walka rzeczywiście jest trudna, tym bardziej na trudnym poziomie. Ja jeszcze na dodatek naładowałem wszystkie punkty chwały w cwaniactwo... :p5: ale jak mamy kompana u boku to jakoś trzeba go wykorzystać i wtedy jest łatwiej. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 29 kwi 2012, 16:15 
Casual
Casual

Dołączył(a): 28 kwi 2012, 09:01
Posty: 15
Z laską jest trochę za banalnie :D

Ogólnie walka zaczyna mi się podobać. Po odblokowaniu parowania, kopniaków i silnego ataku zrobiła się wręcz zajebista.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 30 kwi 2012, 11:52 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 sty 2012, 17:31
Posty: 393
Gra w: Saga Mass Effect, Saga TES, Risen 2, LoL, DMC5, KotOR-y ;)
Zgadza się, jak się człowiek troche przyzwyczai, to biegając dookoła i co jakiś czas dźgając można wygrywać :D

_________________
Arcymag Akademii, Herold Towarzyszy, Słuchacz Nocnej Matki, Szef Gildii Złodziei,Gromowładny, Ten-Który-Skopał-Alduina etc.etc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 02 maja 2012, 02:42 
Casual
Casual

Dołączył(a): 02 maja 2012, 02:23
Posty: 1
Walka szablą w R2 ogolnie jest żałosna. Czemu? bo nie ma uników. Więc walcząc ze zwierzetami i innymi stworami (czyli wiekszosc starć), ktorych atakow nie mozna ani blokowac ani unikac nie pozostaje nic innego jak klikac bezmyslnie lpm w nadziei ze beznadziejne AI przeciwnika każe mu bezczynnie stac lub biegać w kółko. Kto grał wie o czym mówie ;) Oczywiscie mozna nauczyc sie roznych sztuczek kopniakow itp, ale co z tego jesli podstawa systemu walki jest gowniana. Ta gra nie dorasta jedynce do pięt, przynajmniej pod względem walki duuuży krok w tył. Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 02 maja 2012, 10:34 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 sty 2012, 17:31
Posty: 393
Gra w: Saga Mass Effect, Saga TES, Risen 2, LoL, DMC5, KotOR-y ;)
Oj, smęcisz kolego. Od czego masz muszkiet? I skały w okolicy, żeby uciec? A ultraszybki unik w jedynce był fajny, to fakt ale tak samo mało realistyczny.. Ciężko się uchylić przed szarżującym dzikiem :D. A walka jest świeta, jak się opanuje podstawy...

_________________
Arcymag Akademii, Herold Towarzyszy, Słuchacz Nocnej Matki, Szef Gildii Złodziei,Gromowładny, Ten-Który-Skopał-Alduina etc.etc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 02 maja 2012, 13:47 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 02 maja 2012, 01:38
Posty: 95
Moim zdaniem również walka w zwarciu jest słaba ;/. Przede wszystkim dlatego, że jest bezsensowna (z punktu widzenia przydatności i użyteczności). Bardzo fajnie się walczy 1v1 gdy mamy maksymalnie rozwiniętą w tym kierunku postać (kontry, bloki, uniki - prawie jak Assassin's Creed ;P). Niemniej potyczka z grupą przeciwników, zwierzętami czy potworami ujawnia słabość tego systemu.
Jak ktoś wyżej zauważył, główny problem to brak uników, brak skutecznego bloku (nie ma tarczy), oraz to że (inaczej niż wcześniej u Piranii) nasze ataki nie przerywają ataków wroga, co niestety w drugą stronę już działa...
I tak, walczymy dajmy na to 3v1 (co jest w Risenie normą). Np. z jednym przeciwnikiem na szable, a dwaj prują do nas z muszkietów - po prostu koszmar. Ani blokować, ani unikać, dostajemy z 3 stron i nie wiadomo co z tym robić. Ze zwierzętami i bestiami jest jeszcze gorzej. Te duże rzucają nami jak szmacianą lalką, a nasze ataki wydają się nie wywierać na nich żadnego wrażenia (nie ma animacji "bólu" czy przerywania ich ataków, po prostu powoli spada im poziom życia...). Te małe są bardzo ruchliwe i atakują w okrążeniu. Miewałem tak, że otoczyły mnie 3-4 piaskowe diabły, i nie mogłem nawet machnąć szablą czy zrobić kroku, bo ciągłe ataki przerywały animacje głównego bohatera... (pomagało albo spamowanie spacji, by jakoś z tego wyskoczyć, albo wczytanie save'a).

Nie podoba mi się to ale prawda jest taka, że tylko broń palna ma w Risenie 2 sens (no i może Voodoo, ale nie testowałem, bo grałem po drugiej stronie). Z najsłabszym muszkietem (i Patty u boku) można rozłożyć każdego przeciwnika (mogilny pająk? Żaden problem). Wygranie pojedynku rapierem to katorga (przynajmniej przez pierwsze 50-60% czasu gry).


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 22 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules