Teraz jest 14 lis 2018, 20:35


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 22 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 02 maja 2012, 16:43 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 sty 2012, 17:31
Posty: 393
Gra w: Saga Mass Effect, Saga TES, Risen 2, LoL, DMC5, KotOR-y ;)
Up.
Zgadzam się. Nasze ataki powinny przerywać ataki rywala. Ale już z Patty chodzić nie musisz, eksploruj sam kozaku :D. I faktycznie, według mnie walka w jedynce była znacznie przyjemniejsza.

_________________
Arcymag Akademii, Herold Towarzyszy, Słuchacz Nocnej Matki, Szef Gildii Złodziei,Gromowładny, Ten-Który-Skopał-Alduina etc.etc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 03 maja 2012, 15:18 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 01 maja 2012, 19:45
Posty: 129
Mógł by mi ktoś powiedzieć jak używać tego kopniaka? bo nauczyłem się ostatnio , ale jakoś nigdy nie wyczuwam tego momentu i gościu mi podskakuje zamiast dać kopniaka

_________________
Nothing is true, everything is permitted


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 03 maja 2012, 15:26 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2010, 08:08
Posty: 351
Gra w: The best game ever - Gothic.
puree napisał(a):
Mógł by mi ktoś powiedzieć jak używać tego kopniaka? bo nauczyłem się ostatnio , ale jakoś nigdy nie wyczuwam tego momentu i gościu mi podskakuje zamiast dać kopniaka


musisz mieć wciśnięty prawy przycisk myszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 03 maja 2012, 15:46 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 sty 2012, 17:31
Posty: 393
Gra w: Saga Mass Effect, Saga TES, Risen 2, LoL, DMC5, KotOR-y ;)
Wciszkasz prawy przycisk myszy, i cały czas trzymając go naciskasz spację.

_________________
Arcymag Akademii, Herold Towarzyszy, Słuchacz Nocnej Matki, Szef Gildii Złodziei,Gromowładny, Ten-Który-Skopał-Alduina etc.etc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 05 maja 2012, 18:27 
Casual
Casual

Dołączył(a): 23 lis 2011, 17:50
Posty: 16
Ja gram po stronie tubylców, jestem mniej więcej w połowie gry i mogę powiedzieć, że berła są do d... Używanie Berła Władzy, które pozwala zmusić przeciwnika do atakowania swojego kumpla, jest bez sensu w przypadku zwierząt, bo zanim te się zabiją to wieki miną, a w przypadku ludzi średnio opłacalne, bo nie zawsze słuchają. Berło Strachu, czy jakoś tak, sprawia natomiast, że jeden z przeciwników przestaje atakować i spierdziela przez przez kilka sekund po czym znowu nas naparza. Całkiem spoko jest natomiast wykorzystanie voodoo w zadaniach, np możemy zapyndalać Mauregatem albo Zaalu w wiosce Marakajów i zagadując nimi do różnych NPC można usłyszeć zabawne dialogi. Szkoda tylko, że to wcielanie się jest możliwe w określonych momentach fabuły tylko. Nie korzystałem z przeklętych laleczek, więc nie wiem, jak to się prezentuje, ogólnie rzecz biorąc voodoo się mało przydaje w walce, lepiej zasuwać z muszkietem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 08 maja 2012, 17:17 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 24 maja 2011, 06:10
Posty: 70
Mógłby mi ktoś wypisać ładnie co do czego służy ? Czyli np. co wciśnąć żeby był kopniak , parowanie , riposta , unik itp?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 08 maja 2012, 22:15 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 02 maja 2012, 01:38
Posty: 95
Zasadniczo masz 3 przyciski.
LMB - cios
RMB - blok
Spacja - kopniak

Trzymając RMB blokujesz (jak np. w Assassin's Creed).
Gdy wciśniesz LMB (nadal trzymając RMB), w tej samej chwili w której przeciwnik zadaje cios, zrobisz unik bądź silniejszy blok. Masz wtedy dosłownie ułamek sekundy na użycie spacji. Jeżeli zrobisz to poprawnie (i gra nie zeświruje, co mi zdarzało się dosyć często...) wtedy bohater wykona kontrę.

Tyle. Bierz jednak poprawkę na to, że cały system działa dosyć słabo. Są duże opóźnienia a responsywność naszej postaci jest raczej niska...

Oczywiście musisz wyuczyć się tych umiejętności.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 09 maja 2012, 07:05 
Adept analogów
Adept analogów

Dołączył(a): 12 lip 2011, 08:54
Posty: 155
Takie pytanie do panów na górze... a nasze ataki nie przerywają ataków przeciwnika? o.0
To może ja mam tylko jakiegoś buga, że mi właśnie przerywają... wiadomo, że zwykłym atakiem możesz przeciwnika "połechtać po brzuszku", ale u mnie normalnie jak przywalę obojętnie czemu z silnego ataku to stworzenie/postać zostaje z animacją obrażeń i jeżeli aktualnie atakowała to atak jest przerywany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 09 maja 2012, 11:58 
Casual
Casual

Dołączył(a): 29 kwi 2012, 17:24
Posty: 13
Capslol napisał(a):
Ja gram po stronie tubylców, jestem mniej więcej w połowie gry i mogę powiedzieć, że berła są do d... Używanie Berła Władzy, które pozwala zmusić przeciwnika do atakowania swojego kumpla, jest bez sensu w przypadku zwierząt, bo zanim te się zabiją to wieki miną, a w przypadku ludzi średnio opłacalne, bo nie zawsze słuchają.

Pozwolę się nie zgodzić. W przypadku np. walki z grupą ludzi czy zwierząt, berło władzy pozwala "wyłączyć" z walki dwóch przeciwników, co jest dużym ułatwieniem. Inwestując też w brudne sztuczki, kolejnego przeciwnika możemy na dosyć długo zdezorientować przy użyciu papugi. Co w przypadku grupy 4 przeciwników, pozwala nam praktycznie walczyć z każdym po kolei, zamiast z wszystkimi naraz.
Laleczki moim zdaniem to też świetna sprawa. Mimo, że voodoo nie mam jeszcze wymaksowanego, to tak pi razy drzwi, klątwa osłabia przeciwnika dwukrotnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka
PostNapisane: 10 maja 2012, 18:37 
Casual
Casual

Dołączył(a): 20 lut 2012, 12:33
Posty: 12
MrBat napisał(a):
Capslol napisał(a):
Ja gram po stronie tubylców, jestem mniej więcej w połowie gry i mogę powiedzieć, że berła są do d... Używanie Berła Władzy, które pozwala zmusić przeciwnika do atakowania swojego kumpla, jest bez sensu w przypadku zwierząt, bo zanim te się zabiją to wieki miną, a w przypadku ludzi średnio opłacalne, bo nie zawsze słuchają.

Pozwolę się nie zgodzić. W przypadku np. walki z grupą ludzi czy zwierząt, berło władzy pozwala "wyłączyć" z walki dwóch przeciwników, co jest dużym ułatwieniem. Inwestując też w brudne sztuczki, kolejnego przeciwnika możemy na dosyć długo zdezorientować przy użyciu papugi. Co w przypadku grupy 4 przeciwników, pozwala nam praktycznie walczyć z każdym po kolei, zamiast z wszystkimi naraz.
Laleczki moim zdaniem to też świetna sprawa. Mimo, że voodoo nie mam jeszcze wymaksowanego, to tak pi razy drzwi, klątwa osłabia przeciwnika dwukrotnie.


Pozwolę sobie zauważyć, że cc nie jest niezbędne. Większość walk przeciwko grupie to walka z każdym po kolei a reszta kibicuje. Chyba że masz kompana, który walczy z jednym, a reszta nadal się patrzy. Wyjątek to gdy przeciwnicy mogą atakować z odległości wtedy jest ciężko. W walce wręcz niestety w większości jest tak jak napisałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 22 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules