Teraz jest 15 lis 2018, 11:28


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 9 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Risen 2 granie magiem.
PostNapisane: 04 maja 2012, 11:28 
Casual
Casual

Dołączył(a): 04 maja 2012, 11:25
Posty: 2
Witam! :p5:

Jeszcze nie grałem w Risen 2. Jeśli zacznę, planuję grać magiem, i tutaj jest moje pytanie, mianowicie czy da się grać mając za podstawę magię tzn. czary itp. czy ta magia voodo to tylko taki dodatek %) do walki bronią białą i palną??
Pozdrawiam! :p3:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Risen 2 granie magiem.
PostNapisane: 04 maja 2012, 11:46 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 02 maja 2012, 01:38
Posty: 95
Grać magiem się nie da, bo voodoo niestety nie jest ekwiwalentem magii z poprzednich gier PB. Można się nim wspomagać, ale strice do zabijania się nie nadaje (z resztą nawet chyba nie ma tam zaklęć, zadających obrażenia).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Risen 2 granie magiem.
PostNapisane: 04 maja 2012, 12:11 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 sty 2012, 17:31
Posty: 393
Gra w: Saga Mass Effect, Saga TES, Risen 2, LoL, DMC5, KotOR-y ;)
Ale możesz np. kontrolować innych, skłocić ze sobą dwa potwory, żeby się biły między sobą itd... Fajna sprawa :)

_________________
Arcymag Akademii, Herold Towarzyszy, Słuchacz Nocnej Matki, Szef Gildii Złodziei,Gromowładny, Ten-Który-Skopał-Alduina etc.etc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Risen 2 granie magiem.
PostNapisane: 04 maja 2012, 14:03 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 04 maja 2012, 01:30
Posty: 70
Raczej warto w nią troszkę zainwestować, aczkolwiek to najlepsze będzie jako wspomagacz ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Risen 2 granie magiem.
PostNapisane: 04 maja 2012, 14:16 
Casual
Casual

Dołączył(a): 04 maja 2012, 09:16
Posty: 5
Bardziej ciekawsza wg mnie wydaje się gra jeśli będziemy wspierać Indian, a nie Inkwizycję. Bardzo mnie to zasmuciło, że nie ma magów. W Gothic 1, 2, 3 i Risen 1 grałem jako mag. Uwielbiam po prostu tę profesję, więc mam nadzieję, że następna część 3 będzie miała taka możliwość. Bez magii wygląda to blado ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Risen 2 granie magiem.
PostNapisane: 04 maja 2012, 14:19 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 04 maja 2012, 01:30
Posty: 70
:) Dokładnie, chociaż lubie grać raz wojownikiem, raz magiem, ale niemiłą odskocznie zastosowali w tej części


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Risen 2 granie magiem.
PostNapisane: 04 maja 2012, 14:27 
Casual
Casual

Dołączył(a): 29 kwi 2012, 17:24
Posty: 13
Kwestia gustu. Dla mnie zastąpienie zwykłej magii przez voodoo jest posunięciem świetnym, który wnosi powiew świeżego powietrza do tego gatunku.
Co do początkowego pytania - machania mieczem voodoo nie wyeliminuje całkiem - z braku chociażby typowych zaklęć ofensywnych. Jednak potrafi mocno uprościć potyczki, więc można się obyć bez wysokiej specjalizacji w broni białej czy też palnej.


Ostatnio edytowano 04 maja 2012, 14:30 przez MrBat, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Risen 2 granie magiem.
PostNapisane: 04 maja 2012, 14:30 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 04 maja 2012, 01:30
Posty: 70
Można toczyć spory ze zwykłą magią magów, a szamańską magią voodoo ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Risen 2 granie magiem.
PostNapisane: 04 maja 2012, 15:18 
Casual
Casual

Dołączył(a): 29 kwi 2012, 08:29
Posty: 9
Chciałem taki temat założyć ale najpierw chciałem przejść grę aby mieć lepszy obraz gry :)

Wydaje się, że wodoo to taki wspomagacz jak w risenie ale bez kryształów :P
Mogę się oprzeć tylko na tym co znalazłem bo używałem muszkietów.
Zdaje mi się, że woodu jest przeznaczone dla postaci walczących wręcz. Można by zrobić prawdziwą maszynkę do zabijania z użyciem eliksirów gdyby odpowiednio rozwinąć woodoo. Można by sporo zaoszczędzić na cwaniactwie, które by można by było rozwinąć do niewielkiego poziomu np 2 lvl złodziejstwa aby nie bawić się w eliksiry przy małych wymaganiach dla kradzieży. Majac 4(5) poziom woodoo i rytuały 2 lvl osiagałem ok +20 do stat. Pryz użyciu rytualnego eliksiru znacznie więcej. Gdyby mieć ok 100 to przy rytualnym eliksirze by była całkiem potężna wartość :P Do tego dochodzą pernamentne eliksiry, których jednak za wiele się nie zrobi ale może po stronie dzukusów jest inaczej;]

Znalazłem tylko kilka przeklętych laleczek ale z tego co czytałem an forum to osłabiają one cel dość mocno więc potwierdza sie to, że woodoo jest raczej dla wojaków przeznaczone.

Nie wiem jak jest z berłami bo nie mogłem stworzyć ani znaleźć. Jedynie dłoń umarlaka zadawała jakieś obrażenia od magii. Przyzwanie mogło by być ciekawe ale może mógłby ktoś się wypowiedzieć kto przeszedł grę po stronie tubylców i czy jest coś co zadaje obrażenia?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 9 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules