Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 28 lut 2020, 12:42


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 11 z 13   [ Posty: 128 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: The Elder Scrolls V: Dawnguard.
PostNapisane: 10 lip 2012, 21:12 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 07 lip 2012, 22:12
Posty: 35
Lokalizacja:
Gra w: TES V
Tylko żaby nie oddalili tak że trzeba bd kupić inaczej niż przez steama

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: The Elder Scrolls V: Dawnguard.
PostNapisane: 19 lip 2012, 19:56 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lip 2012, 07:26
Posty: 1034
Gra w: ME 1,2,3, DA 1,2, TB, NN1,2, Skyrim, Oblivion, Morrowind, Mirrors edge...
:diablo: Czy Dawnguard będą nowe tekstury do wilkołaków :aniol:

_________________
„Walczymy albo umieramy” - ME3

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: The Elder Scrolls V: Dawnguard.
PostNapisane: 19 lip 2012, 20:17 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Ja mam tylko nadzieję, że będzie się dało zapłacić normalną gotówka, a nie kartą internetową, bo jej nie mam ;P

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: The Elder Scrolls V: Dawnguard.
PostNapisane: 21 lip 2012, 21:39 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, 21:13
Posty: 257
Ja bym chciał kupić oddzielnie w Empiku ;) lubię mieć wszystko na półce:D

_________________
Mój kanał na YouTube:



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: The Elder Scrolls V: Dawnguard.
PostNapisane: 21 lip 2012, 22:48 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Divaol napisał(a):
Ja bym chciał kupić oddzielnie w Empiku ;) lubię mieć wszystko na półce:D



Dobrze gość gada! W 100% go popieram...o, tyle że...70% moich gier to piraty <_< ..whatever

Nie ma się czym chwalić; przy okazji przypominam viewtopic.php?f=44&t=39 pkt 14 i pozdrawiam.
waber

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: The Elder Scrolls V: Dawnguard.
PostNapisane: 22 lip 2012, 13:33 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
Dlaczego nie warto kupować Dawnguard.
1. Cena: cena wynosi 20 dolarów, na nasze to 60-70 złotych (gry z premium games w Empiku, jak Risen, Fallout 3, Metro 2033, kosztują 59.90).
2. Objętość: jak wiemy objętość nie jest nazbyt duża do ceny- ot kolejny wątek jak wątek towarzyszy czy gildii magów. Ile to ma mieć? 10-30 godzin? Ciekawe co wyjdzie w praktyce, niejeden gracz i tak przejdzie to w góra 9 godzin.
3. Zawartość: nie czujecie się że ktoś z was na chama kasę wyciska? Runa paraliżu niepotrzebna, przywołanie smoka już przecież jest w grze, i tak by trochę powymieniać można by było. A smocze bronie to jakiś kompletny żart! Dali smocze pancerze a jakoś tak dziwnie te smocze pancerze jako jedyny set nie miał broni...
4. Alternatywy:
1). Bronie:
Za 60-70 złotych otrzymujemy zestaw smoczych broni, 2 kusze, 2 łuki.
W 100% za darmo możemy pobrać np. z warsztatu steam czy nexus mod mody dodające masę nowych broni, tylko JaySuS Swords to aż 53 nowe bronie, bronie z LOTR to z jakieś razem pięć do 8 nowych broni gdzieś tak. A takich modów są dziesiątki. Same smocze bronie dodali już modderzy, są nawet różne wersje pod względem jak to ma wyglądać.
2) Pancerze:
Za 60-70 złotych masz pancerz Dawnguardów
W 100% za darmo możemy pobrać np. z warsztatu steam czy nexus mod mody dodające masę nowych zbroi czy broni. Tylko hothtrooper44 dodał chyba z 15 nowych nowych zbroi. I znów mamy do wyboru do koloru, każdy znajdzie dla siebie co mu pasuje.
3) Magia i drzewka:
Za 60-70 złotych otrzymujemy kilka nowych czarów+ drzewko wampiryzmu i likantropii (a tym samym podwyższa się maksymalny level)
W 100% za darmo możemy pobrać np. z warsztatu steam czy nexus mod mody dodające masę nowych zaklęć (np. midas magic mod, jest nawet spolszczenie). Istnieją mody na wilkołactwo (jeden na steam widziałem, pewnie więcej ale nie szukałem nowych drzewek), na wampiryzm też by się znalazło a i wiele innych, np. drzewko druida było i oswajanie zwierząt i tak dalej widziałem. Szczegółów nie patrzyłem.
Na dodatek są mody na latanie na smoku czy mody na... przemianę w smoka!
Ciekawy pojedynek: za kasę przyzwać smoka (którego już i tak możemy przyzwać krzykiem) vs. za darmo zmieniać się w smoka
5. Przewaga modów:
Ustaliliśmy już że o takiego samego Skyrima możemy mieć za darmo. Jedynie czego nie dadzą nam mody to fabuła Dawnguarda. Ale to tylko kolejny pomniejszy wątek fabularny, nie związany z głównymi kwestiami Tamriel to znaczy Wielka Wojna i jej następstwa. Ale nie! Mody nie dadzą nam tylko tyle ile Dawnguard może bez fabuły tylko że. Mając możliwość: za darmo Dawnguard albo mody (ale nie oba naraz)- bez wahania wolę mody.
Linię łowców wampirów lub wampirów mogą zastąpić misje właśnie z modów, np. ta dzięki której można zdobyć zaginiony przed laty statek (do tego jest tłumaczenie na język polski) i wiele innych. Mody dodają poza tym rzeczy o których Bethesda nie pomyślała:
- Postać parę lat nic nie je i nie pije? I nic jej nie jest? A mod wprowadza obowiązek jedzenia
i picia. Jedzenie musi być odpowiednio trzymane. Inaczej zgnije. Można np. uwędzić je albo coś tam jeszcze. Można i po prostu szybko zjeść. Nie, nie ma jechania na serze. W realu jedząc tylko ser długo nie da człowiek rady, co nie? I w grze też trzeba odpowiednio dobierać co z czym jesz.
Woda! A tego to do gry nie dali. I alkohol ma dodatkowe bonusy jak i wady.
-ZIMA! Lodowa kraina, wieczna zmarzlina. Mróz! Oto z czego słynie dumne królestwo Skyrim! I co? Nago w największą śnieżycę w górach ganiasz? :rotfl: Już nie. Teraz można zamarznąć w górach-jak? Jest mod na to.
6. Tu raczej problem jak to jest. Czasem po patchach mody chyba nie działają? A co po Dawnguardzie? Jak z działaniem modów? Nim zaczniecie mówić że się nie znam i to nic nie zrobi:
Mam Red Orchestrę. Wersja jakaś specjalna, były tam dodatkowe mapy. Zainstalowałem i je. I tak ich nie używałem bo po co z botami, lepszy multiplayer. Na multi nigdy ich nawet nie widziałem by na nich grano. Za to (nie wiedziałem że to przez to) nie działało jakieś 80% serwerów! Dopiero po chyba prawie dwóch latach odkryłem że to te dodatkowe mapy były problemem! Usunąłem- i co? Działa każdy serwer. Więc czy tu czegoś nie popsuje?
Podsumowanie:
Mody są na wszystko. Nie wiem czy jest cokolwiek czego jeszcze nie wymyślono.
Oczywiście ludzi o poglądach "to jest płatne więc fajne, mody darmowe więc syf!" nie zabraknie znając mentalność niektórych ludzi.

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: The Elder Scrolls V: Dawnguard.
PostNapisane: 22 lip 2012, 13:39 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, 21:13
Posty: 257
widzę że wszystko można za darmo pobrać z warsztatu steam czy nexus mod mody dodające masę nowych.... :D itd .

_________________
Mój kanał na YouTube:



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: The Elder Scrolls V: Dawnguard.
PostNapisane: 22 lip 2012, 13:40 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
O co ci chodzi? Do czego zmierzasz?

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: The Elder Scrolls V: Dawnguard.
PostNapisane: 22 lip 2012, 13:44 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, 21:13
Posty: 257
O nic mi nie chodzi i do niczego nie zmierzam ;) lecz czy pobierając to wszystko mogę liczyć na to że będę miał to po PL? i że kolejno wychodzące aktualizacje nie zepsują wszystkich modów które są fanowskie ?

_________________
Mój kanał na YouTube:



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: The Elder Scrolls V: Dawnguard.
PostNapisane: 22 lip 2012, 13:48 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
Divaol napisał(a):
lecz czy pobierając to wszystko mogę liczyć na to że będę miał to po PL?

Do niektórych są spolszczenia. Znajdziesz je na przykład na Skyrim.pl czy nawet na samym nexusie są (do JaySuS Swords i do jeszcze czegoś widziałem).
Divaol napisał(a):
i że kolejno wychodzące aktualizacje nie zepsują wszystkich modów które są fanowskie ?

Ostatni patch nie zepsuł nic z modami. Działają one jak działały.

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 11 z 13   [ Posty: 128 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules