Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 30 wrz 2020, 10:45


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 6   [ Posty: 52 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 27 lip 2012, 22:51 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2012, 23:21
Posty: 451
Gra w: Skyrim, Assassin's Creed, AC 2, AC Brotherhood, AC Revelations
Być może słyszeliście, być może nie - mają być aż dwa nowe drzewka umiejętności: dla wilkołaka i dla wampira.

Tak mnie zastanawia - czy poziom maksymalny postaci (tj. 81) będzie dalej taki sam?
Jak myślicie?

Jeśli tak, to według mnie to trochę "niefajne"...

A może Bethesda celowo dała poziom maksymalny 81, bo chce go dobić w dodatkach do 100? Jak uważacie?

Nie chcę tak bardzo ograniczonej możliwości rozwoju drzewek! Rozwinięcie nowego drzewka zajmie na pewno co najmniej 15 poziomów. A skoro rozgrywkę można zacząć od 10 poziomu - to dużo. No chyba, że pozostaniecie wilkołakiem w Jorvaskrr :D

_________________
"...Strzała Śmierci, Dziecię Wojny,
Wtedy to on był Bogiem,
I walczył jak Bóg;
A bogowie go chcieli u siebie..."


Mój nick nie oznacza "Dziewczyna Dovahkiina", tylko "Dovahkiin-Dziewczyna". Warto zapamiętać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 28 lip 2012, 06:23 
Adept analogów
Adept analogów

Dołączył(a): 19 lip 2012, 23:08
Posty: 169
Lokalizacja: Rzeszów
Nie nie nie , nowe drzewka sa osobne nie przyjmuja nowych perkow ani nie dodaja nowych leveli.Sa traktowane oddzielnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 28 lip 2012, 14:34 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2012, 23:21
Posty: 451
Gra w: Skyrim, Assassin's Creed, AC 2, AC Brotherhood, AC Revelations
Aaaa dziękuję za informację! No, właśnie to chciałam usłyszeć, ale nigdzie nie znalazłam!

Cóż, w takim układzie pozostaje dylemat: czy wilkołaki dalej są tylko w Jorvaskrr, czy może twórcy pokusili się dać możliwość przemiany w jeszcze innej frakcji? Sama jestem ciekawa. Wiem, że wilkołaki będą mogły nas atakować w nocy, ale nie będzie można się od nich zarazić.

_________________
"...Strzała Śmierci, Dziecię Wojny,
Wtedy to on był Bogiem,
I walczył jak Bóg;
A bogowie go chcieli u siebie..."


Mój nick nie oznacza "Dziewczyna Dovahkiina", tylko "Dovahkiin-Dziewczyna". Warto zapamiętać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 29 lip 2012, 10:08 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2012, 23:21
Posty: 451
Gra w: Skyrim, Assassin's Creed, AC 2, AC Brotherhood, AC Revelations
Wie ktoś, czy wilkołakowi będzie można przedłużyć podstawowy czas przemiany??
Albo ile będzie trwać czas przemiany wampira? W nieskończoność.

_________________
"...Strzała Śmierci, Dziecię Wojny,
Wtedy to on był Bogiem,
I walczył jak Bóg;
A bogowie go chcieli u siebie..."


Mój nick nie oznacza "Dziewczyna Dovahkiina", tylko "Dovahkiin-Dziewczyna". Warto zapamiętać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 29 lip 2012, 10:22 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2012, 11:48
Posty: 20571
Gra w: gry
Czas przemiany wampira też będzie zapewne ograniczony.

_________________
Aedd Gynvael- ranga III= Mieszkaniec
Sesje RPG- Poszukiwacz Przygód


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 29 lip 2012, 15:26 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2012, 23:21
Posty: 451
Gra w: Skyrim, Assassin's Creed, AC 2, AC Brotherhood, AC Revelations
Nigdzie nie ma na ten temat informacji... ale jest informacja "możemy przemienić się, kiedy chcemy". Może to sugeruje, że nawet po odmianie możemy z powrotem się przemienić...? Ale to by było bez sensu. Nie wiem.

Ale wiesz, biorąc pod uwagę możliwości wampira w porównaniu do wilkołaka, dla wilkołaka podstawowe 2 minuty to dobre rozwiązanie, a dla wampira 2 minuty to byłaby kpina.

_________________
"...Strzała Śmierci, Dziecię Wojny,
Wtedy to on był Bogiem,
I walczył jak Bóg;
A bogowie go chcieli u siebie..."


Mój nick nie oznacza "Dziewczyna Dovahkiina", tylko "Dovahkiin-Dziewczyna". Warto zapamiętać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 29 lip 2012, 17:39 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2012, 11:48
Posty: 20571
Gra w: gry
W wampira pewnie będzie można w nocy tylko się przemienić.

_________________
Aedd Gynvael- ranga III= Mieszkaniec
Sesje RPG- Poszukiwacz Przygód


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 29 lip 2012, 19:25 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2012, 23:21
Posty: 451
Gra w: Skyrim, Assassin's Creed, AC 2, AC Brotherhood, AC Revelations
Nie, są filmiki przemiany w dzień. Możesz kiedy chcesz, ale masz negatywne bonusy.

_________________
"...Strzała Śmierci, Dziecię Wojny,
Wtedy to on był Bogiem,
I walczył jak Bóg;
A bogowie go chcieli u siebie..."


Mój nick nie oznacza "Dziewczyna Dovahkiina", tylko "Dovahkiin-Dziewczyna". Warto zapamiętać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 29 lip 2012, 19:47 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2012, 11:48
Posty: 20571
Gra w: gry
W dzień Slońce smaży wampira... Burn vampire, burn ]:->

_________________
Aedd Gynvael- ranga III= Mieszkaniec
Sesje RPG- Poszukiwacz Przygód


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 29 lip 2012, 22:00 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2012, 23:21
Posty: 451
Gra w: Skyrim, Assassin's Creed, AC 2, AC Brotherhood, AC Revelations
Taa... no chyba, że wezmę sobie ten łuk harkona i strzelę w słońce - zrobi się ciemno. :D

A tak ps to wie ktoś, czy te strzały będzie można dokupywać, albo robić?

_________________
"...Strzała Śmierci, Dziecię Wojny,
Wtedy to on był Bogiem,
I walczył jak Bóg;
A bogowie go chcieli u siebie..."


Mój nick nie oznacza "Dziewczyna Dovahkiina", tylko "Dovahkiin-Dziewczyna". Warto zapamiętać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 6   [ Posty: 52 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules